پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          10 امرداد 1398 - 01 August 2019



۵ تور جذاب برای سفرهای ساحلی در تابستان
قطعا هر تابسان به فکر انتخاب مقصدی برای سفر هستید جایی که همه همسفران بتوانند خوش بگذرانند و امکانات کافی فراهم باشد؛ از این رو بهترین مقاصد ساحلی که در این روز‌ها می‌توان دید را به شما معرفی کرده‌ایم. 



خوش‌گذارنی تابستانی در تور کوش‌ آداسی

تور کوش‌ آداسی همیه طرفداران زیبادی داشته بخصوص که این شهر یکی از مقصد‌های کشتی‌های کروز بوده به همین دلیل هتل‌ها و امکانات قابل توجهی در سواحل این شهر برای گذراندن تعطیلات فراهم است. 
در این سفر با حساسیت بیشتری هتل انتخاب کنید و به امکاناتی که برای تفریح بچه‌ها هم دارند توجه کنید. هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر معمولا دارای خدمات سرو غذای تمام وقت هستند و هزینه‌ای اضافی در سفر بابت وعده‌های غذایی پرداخت نمی‌کنید. 
کوش ‌آداسی به داشتن سواحل زیبای ماسه‌ای و صخره‌ای معروف است به ساحا کادینلار دنیزی بروید و از شنا غواصی و اسکی روی آب لذت ببرید، حمام آفتاب بگیرید و در رستوران‌ها‌‌ي اطراف این ساحل غذاهای دریایی خوش‌طعم ترکی را نوش جان کنید. 
اگر اهل تفریحات آبی هیجان انگیز هستید حتما به پارک آبی آدانا لند بروید یکی از بهترین و خوش ‌منظره‌ترین پارک های آبی را در این شهر وجود دارد که در میان کوه‌های زیبای پر از درخت بنا شده که سرزمینی رویایی را برای شادی و تفریح در پیش رویتان می‌بینید.
 برای خرید سوغاتی و همینطور خرید شخصی به آکدوگان بروید اینجا یک مرکز خرید مدرن با انواع فروشگاه، رستوران و امکانات تفریحی است. در تمامی تور‌ها مسافران دارای گشت شهری به همراه یک راهنمای فارسی زبان نیز هستند. 

پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر در فرودگاه ازمیر فرود می‌آیند و از آنجا به همراه ترنسفرهای رایگانی که توسط آژانس مقتدر سیر تابان هماهنگ شده به هتل‌ می‌رسید. 
شهر تاریخی پرینه در نزدیکی کوش آداسی است که قدمتش به ۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و یونان باستان بر‌می‌گردد. معبد آتنا و یک آمفی تئـاتر ۶۵۰۰ نفری از آثار بجا مانده و قابل توجه این شهر هستند.  
با کارشنـاسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و به همراه عزیزانتان به این شهر زیبای تاریخی و تفریحی سفی کنید. 


قایق‌سواری‌های بی‌نظیر در تور بدروم

تور بدروم سفر به مقصدی زیبا که نه تنها به واسطه سواحل درخشان و زیبا بلکه بخاطر جاذبه‌های دیگر نیز مورد پسند گردشگران دنیا بوده است. بناهای زیبا و درخشان بخش قدیمی و زیبای شهر و همین‌طور فرهنگ و آداب زیبای مردمانش باعث شده این شهر از مقاصد پر طرفدار گردشـگری و ماندگار باشد. 
تور‌های متنوع کروز‌های مجلل و همین‌طور تورهای قایق سواری محلی زیادی در ابهای اطراف این شهر وجود دارد که به واقع می تواند ساعت‌های به یاد ماندنی را برای شما در کنار عزیزانتان بسازد. 
به پاموکاله بروید اینجا استتخر‌های طبیعی به رنگ آهکی سفید رنگ بر روی زمین ایجاد شده و تبدیل به حوضچه‌ها زیبایی شده که هم برای عکاسی و هم برای شنا بسیار دلچسب است. 
در بدروم هتل‌های خوب و چهار و پنج ستاره زیاد است که اکثر آنها را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر می‌توانید ببینید این هتل‌ها دارای خدمات سرو غذای تمام وقت هستند و در طول روز می‌توانید از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌مزه ترکی در هتل نوش جان کنید. 
تور‌ها معمولا با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به مدت ۶ شب و هفت روز برنامه‌ریزی شده‌اند که گردشگران به همراه یک راهنمای فارسی زبان برای گشت و گذار شهری هم می‌روند. 
در تمامی تور‌ها دارای ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی هستید و از فرودگاه به راحتی به هتل می‌روید. 
این شهر تور‌های خوب و امکانات قابل توجهی برای ساعت‌ها  غواصی در دریای اژه دارد که می‌توانید با اموزش از عمق ۷ تا ۴۰ متری دریا بروید. این یک گردش زیر‌آبی است که برای همیشه یادتان می‌ماند. 
گوموشلوک بازاری خاص و ساحلی است که پر از کافه و رستوران است دور تا دور این بازار ساحلی را قایق‌های بامزه‌ای پوشانده‌اند. در این بازار سوغاتی‌های خوب و ارزانی را می‌توانید پیدا کنید و بخرید. 
با کارشنـاسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و به این سفر هیجان انگیز ساحلی بروید. 



تور قبرس برای سفر به جزیره‌های زیبای اروپا  

تور قبرس از آن سفر‌هایی است که همیشه از رفتن به آن لذت می‌برید. با سواحل آبی درخشان در دریای مدیترانه که هتل‌های بی‌نظیر ساحلی دارد. 
قبرس در میان دو کشور یونان و ترکیه واقع شده و آمیخته‌ای زیبا از این دو کشور است. عملا این جزیره به دو بخش تقسیم شده که با تور قبرس شمالی می‌توانید به شهر نیکوزیا بروید و نیازی به دریافت ویزا هم ندارید.
برای خوردن بهترین برگر‌های نیکوزیا به آرتیسان برگر بار بروید اینجا هم پاتوق مردم محلی است و هم غذاهای خوبی دارد که فرصتی برای دیدن و معاشرت با مردم محلی هم به شما می‌دهد. 
موزه لونتیو نیز در همین بخش جزیره قرار دارد که می‌توانید مجموعه ای از آثار تاریخی شهر را که قدمت برخی از آنها به هزاران سال قبل از میلاد مسیح بر‌می‌گردد را ببینید. 
سفر‌ها با پرواز قشم ایر و یا اطلس جت انجام می‌شوند که پس از رسیدن در فرودگاه مورد نظر به وسیله ترنسفرهای رایگان آژانس به هتل محل اقامت خود می‌رسید. 
 در بخش دیگر که قسمت یونانی نشین جزیره است  برای اقامت در شهر‌های لارناکا و لیماسول می‌توانید تور قبرس اروپایی را رزرو کنید و با این قسمت جزیره هم آشنا شوید. تمامی برنامه‌های مختلف‌ تور‌ها را می‌توانید بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید.. 
هتل‌های ساحلی معمولا خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته هم دارد می‌توانید به طور دقیق از مشورت با کارشنـاسان سفر آژانس مقتدر سیر استفاده کنید و با اطلاعات کامل سفر خود را انتخاب کنید. 



تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی