پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

زیباترین مقاصد گردشـگری در پاییز

در طول پاییز هوا خنک‌تر شده و زمین کم کم رنگارنگ می‌شود، بسیاری از مردم دنیا به خاطر دوری از شلوغی‌ سفرهای تابستانی پاییز را برای سفر انتخاب می‌کنند و به نقاط گرم‌تر زمین می‌روند. امسال پاییز شما هم می‌توانید با یکی از تور‌های مسافرتی آژانس آویسا به سفر بروید. 



تور گرجستان و بازدید از ساختمان‌های زیبای تفلیس

در تور گرجستان می‌بینید که اینجا کشوری‌ست که در بخش‌های فرهنگی و هنری آن تلفیق جذابی از سنت و مدرنیته به چشم می‌خورد. در تفلیس که قدم بزنید به‌خصصوص در خیابان روستاولی می‌بینید فاصله‌ی میان بخش قدیمی شهر با آن ساختمان‌های رنگارنگ و قدیمی، تا برج‌های مدرن و مراکز خرید تازه ‌تاسیس در حد پیاده‌روی چند دقیقه‌ای فاصله دارد بسیاری از ساختمان‌های زیبا را با قدم زدن می‌بینید.
تور‌های آژانس آویسا معمولا برای سه یا چهار شب اقامت برای گردشگران برنامه‌ریزی می‌شوند. و همگی با پرواز‌های قشم ایر به تفلیس می‌رسند. سفر به گرجستان به دلیل اینکه دیگر نیاز به ویزا ندارد، اما توجه داشته باشید در سفر به گرجستان تا آنجا که  امکانش هست هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید که از سرویس هتل و خدمات آنها خیالتان راحت باشد و از اقامت در هتل‌ها لذت ببرید.
برای خرید به تفلیس مال بروید البته در خیابان روستا‌ولی بوتیک‌های فراوانی را برای خرید می‌بینید. 
برای دیدن پل صلح و سازه‌ زیباییش به پارک رایک در محله قدیمی شهر بروید اینجا محل مناسبی برای چند ساعتی قدم زنی است به راحتی با مترو به این پارک دسترسی پیدا می‌کنید. پارکی در کنار رود مکتاری و از محبوب‌ترین‌ها برای خانواده‌های تفلیسی که به همراه کودکان خود به پیکنیک یا گردش به آنجا می‌روند. 
امتحان کردن غذاهای لذیذ گرجی را به شدت توصیه می‌کنیم، این شهر پر از کافه‌ها و رستوان‌های خوش آوازه است که بهترین غذاها را طبخ می‌کنند و از نوشیدنی‌های خوش‌طعمی در کنار غذاها نیز استفاده می‌کنند. 
چمدان ببندید و با آژانس آویسا تماس بگیرید و با یکی از تور‌های به‌صرفه گرجستان سفر کنید. 


 

تور تایلند یعنی سفر به سرزمینی با زیبایی‌های بی‌پایان  

تور تایلند سفر به کشوری بی‌نهایت زیباست که در وصف زیبایی‌هایش از هر دری سخن بگوییم کم است. جنگل‌های گرمسیری، گونه‌های گیاهی و حیوانی متنوع و مختلف و جلوه‌های طبیعی مثل آبشارهای متنوع و خیره‌کننده و یا دریاچه و آبگیرهای درمانی تنها گوشه‌ای از تمام چیزهایی‌ست که می‌توانید در این سفر به تایلند ببینید.
تور‌های سفر به این کشور معمولا به صورت تور تک مقصدی تایلند یا تور دو مقصدی تایلندی برنامه‌ریزی می‌شوند باید دید سلیقه شخصی شما به کدام یک نزدیک‌تر است. معمولا تور‌ها به بانکوک وارد می‌شوند و پس از چند شبی گردشگران به پاتایا و یا پوکت می‌روند تا چند شبی هم در کنار دریای زلال آندمان سپری کنند.  
بانکوک با داشتن باغ‌ وحش‌های جذاب و پارک آبی هیجان‌انگیز برای تمام گردشگران بخصوص بچه‌ها بسیار دوست داشتنی است. اینجا شهر معابد زیباست و بیش از چهارصد معبد دارد که معروف‌ترین آنها در مجموعه گرند پلاس قابل مشاهده هستند. با دیدن این معابد دید تازه‌ای به فرهنگ و پیشینه‌ی مردم تایلند پیدا می‌کنید. 
در کل قیمت هتل در تایلند بسیار مناسب است و خدمات خوبی هم ارائه می‌دهند تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس آویسا را بررسی کنید تمامی‌ هتل‌ها دارای خدمات سرو صبحانه هستند در بانکوک هتل سه ستاره مرکز شهر هم خوب است اما در شهر‌های ساحلی از هتل چهار ستاره به پایین رزرو نکنید. معمولا هتل‌های پنج ستاره ساحلی دارای سالن‌های ماساژ و استخر‌های زیبا هستند. از روز‌های اقامت در این هتل‌ها قطعا لذت می برید. 
بهتر است بسیاری از خرید‌های خود را در بانکوک انجام دهید، به MBK حتما سری بزنید اینجا با بیش از دو هزار مغازه و رستوران همه جور اجناسی در آن یافت می‌شود. 
پرواز‌های تایلند با هواپیمایی ماهان و به صورت مستقیم انجام می‌شود و شما راحت به تایلند می‌رسید. تمامی تور‌های آژانس دارای ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی هستند و به آسودگی به هتل می‌روید. 
با توجه به نظر شخصی خود و همسفرانتان تور مناسب خود را برروی وب‌سایت آژانس آویسا انتخاب کنید و با کارشنـاسان سفر برای رزرو تور تماس بگیرید. 



تور استانبول برای سفر زیبای پاییزه به ترکیه 

تور استانبول سفر به شهری است که هر دو فرهنگ غرب و شرق در هم تنیده می‌شوند و هنر مردمان آن نیز نشات گرفته از هر دو سمت دریاست. استانبول یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هنری و فرهنگی اروپا به حساب می‌آید. تاریخچه‌ای غنی دارد و تا دلتان بخواد گالری و بناهای دیدنی دارد. 
سفر در پاییز هم ارزان‌تر از تابستان است و هم استانبول کمی خلوت‌تر شده و از صف‌های طولانی برای بازدید از دیدنی‌های شهر خلاص شده‌اید. 
آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است و به همین دلیل نرخ تور‌های این آژانس بسیار به صرفه و مناسب است. هر جور که بخواهید از سه شب تا یک هفته می‌توانید در این شهر بمانید حتی اگر فرصت کافی داشتید روی بیشتر ماندن هم فکر کنید. 
برای انتخاب هتل در استانبول دستتان باز است هتل‌های سه ستاره و زیبای آن همیشه  اتاق‌های دنجی را برای شما آماده دارند و هر روز صبح با صبحانه‌های مفصل ترکی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. یکی از هتل‌های مناسب را در وب‌سایت آژانس آویسا انتخاب کنبد. 
شب‌ها به کافه‌های خیابان استقلال بروید و بعد از خوردن شام ترکی و نوشیدنی خوش‌طعم برای قدم زنی به کنار بسفور بروید از وزش نسیم خنک دریا لذت ببرید. 
یکی از جذابیت های استانبول خرید است، در خیابان استقلال پر از مغازه‌ها و فروشگاهای بزرگی است که برای عرضه محصولات با هم رقابت دارند و معمولا تخفیف‌های خوبی هم خورده‌اند. 
برای سفری لدت بخش در این هوای پاییزی به ترکیه با کارشنـاسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور استانبول را برای خود و همسفرانتان رزرو کنید. 

تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی