پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          15 آبان 1398 - 06 November 2019

با دکتر کنکور به تک رقمی باندیشید! 

 کنکور سراسری در ایران سخت ترین آزمون های زندگی هر فردی در طول دوران زندگی وی است. هر شخصی مهم نیست که از چه خانواده ای و چه شهری باشد در زمان کنکور به یک فرد کنکوری خطاب شده و خود و خانواده اش درگیر مسائل و ترکش های این دوران خاص درزندگی می شود.
همه ما در یک دوره خاص درگیر این موضوع بوده ایم و یا حتی الان نیز با آن درگیر هستیم. فرد در دوران جوانی خود درگیر کنکور بوده و حال درگیر کنکور فرزند خود است. پس این مساله نسل به نسل وجود دارد و از آن جایی که تا حدود بسیاری آینده و موفقیت فرد در زندگی به موضوع کنکور بستگی دارد نمی توانید از کنار ان به راحتی بگذریم.
حال که با ما در مورد اهمیت و ضرورت کنکور هم عقیده هستید باید به این موضوع بپردازیم که آیا سبک زندگی و شیوه روزمره یک فرد کنکوری با افراد دیگر متفاوت است؟ پاسخ همه به این سوال مثبت است. آیا شما هم برای کنکور خود برنامه ریزی مدون می خواهید؟ در اینترنت و فضای مجازی تبلیغات فراوانی در مورد برنامه ریزی برای کنکور و مباحثی درباره مشاور کنکور وجود دارد اما آیا همه آن ها قابل اعتماد هستند؟
بسیاری از شرکت ها و تبلیغاتی که در زمینه کنکور مشاهده می کنید بر اساس نیاز جامعه به این موضوع مهم از آب گلالود ماهی می گیرند و تنها برای جذب مشتری ممکن است به شما آن چیزی را که واقعا بدردتان می خورد را ارائه ندهند. 
ضرورت و اهمیت مشـاوره تحصیلی
شاید تا بحال به اهمیت و ضرورت مشـاوره تحصیلی فکر نکرده باشید اما امروزه در دنیای مدرن مشاوره تحصیلی یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در زمینه آموزش است. نقشی که یک مشاور تحصیلی بر روی شیوه ها و زندگی داوطلبان دارد غیر قابل انکار است. یک مشاور تحصیلی می تواند به دانـش آموز کمک نماید تا علاوه بر داشتن برنامه ریزی لازم برای درس خواندن به استعدادهای درونی خود و ویژگی های منحصر به فردی که دارد آگاه شود.

 

یک مشاور مجرب می تواند گوهر وجودی هر شخص را برایش نمایان کند تا وی بتواند استعدادهای خود را بهتر بشناسد. همانطور که می دانید کنکور دریچه ای به دنیای آینده برای یک دانـش آموز است. چگونه شخصی که هنوز خود و استعدادهایش را نمی شناسد می تواند برای آینده خود برنامه ریزی نموده و رشته تحصیلی که در آینده می خواهد در آن تحصیل نماید را انتخاب کند.
داوطلبین کنکور همانند شخصی هستند که نیاز مبرم به مشاور دارد. در ماراتن بسیار سخت و طالقت فرسای کنکور داوطلب در میانه راه بارها خسته شده و قصد می کند که میدان رقابت را ترک کند. در اینجا نقش مشاور محوریت فراوانی می یابد و می تواند دست داوطلب را در چنین زمان حساسی گرفته و با دادن انگیزه وی را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.
در این مقاله می خواهیم به شما جدیدترین و آسان ترین راهی را که می توانید برای رسیدن به موفقیت در کنکور طی کنید را معرفی کنیم. همه شما از گوشی های هوشمند بهره می برید. کافیست اپلیکـیشین دکتر کنکور را بر روی گوشی خود نصب کنید تا از نیاز به اپلیکـیشن های مختلف و همچنین وقت گیر که کاری جز تلف کردن وقت شما ندارند رهایی یابید. دکتر کنکور بدون هیچ شکی اولین و تنها اپلیکـیشن حرفه ای مشـاوره کنکور و برنامه ریزی درسی برای کنکور و دوره متوسطه دوم است.
دکتر کنکور می تواند به شما که درگیر کنکور هستید و زمان زیادی ندارید تا به مشاور مراجعه نمایید این امکان را فراهم کند که در خانه با مشاور در ارتباط باشید.
 


چرا اپلیکـیشن؟
امروزه هر دانـش آموز و یا داوطلبی گوشی هوشمند دارد. استفاده صحیح و مناسب از گوشی های هوشمند می تواند در تمامی زمینه ها به کمک دانـش آموز بیاید. با وجود نسخه این اپلیکـیشن شما نیازی ندارید که به صورت حضوری به پیش مشاور بروید. هر جا و در هر مکان و هر زمانی که باشد مشاور در کنار شماست. می توانید از فیلم ها وکلیپ های مشـاوره ای آستفاده نموده و همچنین اگر سوال خاصی در ذهن دارید از وی رسیده تا پاسخش را دریافت کنید.

برخی از ویژگی های مهم اپلیکـیشن دکتر کنکور
تمامی نکات و جزییات مورد نیاز در برنامه ریزی برای کنکور انسانی زمینه متوسطه دوم
ارسال رایگان تمامی فایل های صوتی مربوط به دکتر شکری در زمینه مشـاوره کنکور
دانلود رایگان تمامی فایل انگیزشی که می تواند در داوطلب ایجاد انگیزه 
ارسال و اشتراک گذاری تمامی فایل های موجود در اپلیکشین با دوستان خود 
ارسال تمامی جزوات آمـوزشی برای داوطلب
قابلیت ساخت پروفایل
قابلیت ارسال نظر
وجود انواع کتگوری و دسته بندی موضوعی مطالب
قابلیت پاسخ دادن به تمامی سوالات شما از طریق کانال پرسش و پاسخ دکتر شکری
 


چرا دکتر کنکور؟
اپلیکـیشن دکتر کنکور اولین اپلیکـیشن مشـاوره ای کنکور در ایران است. تنها کافیست اپلیکـیشن دکتر کنکور را دانلود کنید و هر زمانی که بخواهید و زمان داشته باشید می توانید از مشـاوره آن بهره مند گردانید. 
اینکه زیاد درس بخوانید و نتیجه بگیرین همیشه جواب نخواهد داد و فراموش نکنید که درس خواندن با برنامه ریزی مانند صخره نوردی است که با ابزار مناسب از مسیری بالا می رود. حال اگر ابزار مناسب نداشته باشید قطعا سرعت مناسب نداشته و نمی توانید در زمان مشخص به نتیجه دلخواه و مطلب دست یابید.
اپلیکـیشن دکتر کنکور قابل استفاده برای همه دانـش آموزان بوده و برای تمامی رشته ها و گرایش ها مناسب است. فراموش نکنید که دکتر کنکور دارای مقالات مفید در زمینه مطالعه و کنکور نیز می باشد.
از میان تمامی اپلیکـیشن ها و مواردی که در ارتباط با مشـاوره و برنامه ریزی کنکور در بازار وجود دارد در اپلیکـیشن دکتر کنکور، می توانید با دکتر شکری که سابقه درخشانی در رتبه های بالای کنکور دارند به صورت رایگان در ارتباط بوده و از همه مهم تر هر زمان که از درس خواندن خسته شدید با تماشای تنها یک فایل ویدیویی یا صوتی انگیزشی دوباره انگیزه لازم را برای درس خواندن بدست آورید.


تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی