پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          20 بهمن 1397 - 09 February 2019

حل مراحل بـازی های موبایل

بـازی هایی هم چون بـازی محبوب آمیرزا وجود دارند که روزانه به تعداد طرفداران آن ها اضافه شده و از طرفی دیگر نیز بـازی سازان بیشتری به این موضوع علاقه مند می شوند که چنین بـازی هایی را تولید کنند. اما نکته اساسی در مورد کاربران این بـازی این است که همگی به دنبال پاسخ بازی آمیرزا بوده و دوست دارند بـازی را با امتیازی بالا به پایان برسانند. اما اگر از راهنمایی های درون بـازی استفاده کنند بدون شک از امتیازات آن ها کم شده و دیگر نمی توانند در بین افراد برتر این بـازی قرار بگیرند. همین ویژگی باعث می شود که عده ای دیگر نیز به این فکر بیافتند که بـازی را به صورت تیمی و با دوستان خود انجام دهند.
البته بـازی آمیرزا به صورت برنامه نویسی و طراحی شده است که مرحله های بـازی به حد متعادلی دشوار بوده و از این حد به هیچ عنوان تجاوز نمی کنند. اما به هر حال اگر با کمک دوستان خودتان سرگرم تمام کردن بـازی آمیرزا باشید بدون تردید دیر یا زود به پاسخ بـازی آمیرزا دست پیدا خواهید کرد. این بـازی به حدی زیبا است که اگر بـازی را تمام کنید و مرحله های جدید آن منتشر نشده باشد دوست دارید بـازی های دیگر در این سبک را نصب کرده و آن ها را نیز به پایان برسانید. البته تیم بـازی سازی بـازی محبوب آمیرزا از این نظر بسیار به روز بوده و هر چند وقت یک بار ویژگی های جدیدی را علاوه بر مرحله های جدید برای بـازی در نظر می گیرد.


 
اما اگر از افرادی هستید که در متن بالا به آن ها اشاره شد، یعنی کسانی که با علاقه مندی به یک سبک به دنبال بـازی های دیگر آن سبک هستند، بـازی دیگری به نام فندق برای لذت بردن شما در نظر گرفته ایم. این بـازی نیز دارای مرحله های متنوعی است که کاربران آن همگی به دنبال جواب بازی فندق بوده و در عمل بسیاری از طرفداران بـازی از راهنمایی های موجود در آن یا کمک های سایت های دیگر برای به اتمام رساندن این بـازی استفاده می کنند. در دنیای بـازی های موبایلی کمک گرفتن به هر طریقی از دیگران یک امر کاملا عادی است و این موضوع تقریبا غیر ممکن است که کسی بتواند یک بـازی را بدون کمک گرفتن و به تنهایی به سرانجام برساند.
بـازی فندق از نظر طراحی کاملا ساده است و فعلا در یک مد کاری یعنی آفلاین منتشر شده است. شاید در آینده شاهد انتشار بـازی در نسخه آنلاین نیز باشیم که مسلما جذابیت های خاصی به دنبال خواهد داشت. فرقی نمی کند که شما بیشتر به دنبال رقابت آنلاین هستید یا رقابت های آفلاین، در هر صورت در بـازی فندق نیز می توانید با رسیدن به جواب بـازی فندق، جایگاه خود را در بین تمامی کاربران و دوست داران این بـازی مشاهده کنید. اگر جایگاه خوبی ندارید می توانید بـازی را بار دیگر آغاز کرده و این بار با جدیت بیشتری به حل کردن مرحله های بـازی بپردازید تا بتوانید رتبه خود در این بـازی بهبود بخشید.



 
زمانی که بـازی هایی مانند آمیرزا و فندق در کنار هم نام برده می شوند، یکی دیگر از بـازی هایی که بدون هیچ تردید باید در کنار آن ها نام برده شود، بـازی محبوب باقلوا می باشد. بـازی باقلوا تنها بـازی جذابی است که از نظر کیفیتی می تواند با دو بـازی قبلی گفته شده در رقابت باشد. حل بازی باقلوا نیز همانند بـازی های آمیرزا و فندق کار زمانبری بوده و بسیاری از کاربران بـازی اواسط بـازی مجبور می شوند این بـازی را برای همیشه کنار بگذارند. تعداد مرحله های بـازی باقلوا مانند رقبای خودش بالا است اما در تعداد مرحله ها، بـازی باقلوا از دو رقیب خود کمی پیشی گرفته است و تعداد مرحله های بیشتری را برای کاربران در نظر گرفته است.
از آن جایی که در این سبک بـازی ها معمولا پس از گذراندن چند فصل بـازی روالی تکراری را در پیش می گیرد، تولید کنندگان چنین بـازی هایی حتما باید در نظر داشته باشند که بـازی آن ها در میانه راه جذابیت های جدیدی به خود اضافه کند که باعث شود کاربر برای مدت بیشتری در این بـازی ماندگار شود. اگر چه این کار دشواری است اما برای موضوعی با این اهمیت، نباید جدیت را در کار کنار گذاشت. شما با هر میزان از دانش و توانایی های گیمری، در نهایت می توایند به حل بـازی باقلوا رسیده و بـازی را تمام کنید اما چیزی که در این مورد بیشتر به چشم می خورد، مدت زمان انجام این کار و امتیازی است که بدست آورده اید. این دو در کنار هم درصد موفقیت شما را نمایان می کند.
اگر ملاک محبوبیت بـازی ها را تعداد کاربران آن ها در نظر بگیریم، بـازی دیگری نیز می تواند در این رده بندی قرار بگیرد که هم قدیمی تر است و هم تعداد بسیار زیادی کاربر دارد. بـازی محبوب کوئیز آف کینگز که چند سالی زودتر از بـازی هایی هم چون آمیرزا، فندق و باقلوا منتشر شده است و به طور جدی در این مدت توانسته است کاربران فعال و حرفه ای برای بـازی خود به دست آورد. به دلیل آن که این بـازی یک بـازی رقابتی آنلاین است، این انتظار از بـازی کوئیز آف کینگز می رفت که بتواند تا این اندازه دیده شده و به موفقیت برسد اما از جایی به بعد با اضافه شدن تغییراتی به این بـازی زیبا، مسیر موفقیت های کوئیز آف کینگز به طور جذاب تری ادامه پیدا کرد.
اگر واقعا دوست دارید در این بـازی موفق باشید باید علاوه بر داشتن اطلاعات عمومی کمی هم هزینه کرده و از کمک های درون بـازی استفاده نمایید. این کمک ها به صورت آنلاین بوده و در هر رقابت می توانید تنها از یکی از این راهنمایی ها و کمک ها استفاده نمایید. این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد تا جواب سوالاتی را که نمی دانید به سادگی پیدا کرده و از آن جواب های جهت بردن رقبای خود استفاده نمایید. بـازی کوئیز آف کینگز دارای مرحله های آفلاین نیست و تمام مرحله های بـازی به صورت آنلاین انجام شده و نسبت به کارایی شما، رتبه و درجه بندی هایی، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی