پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          19 اسفند 1397 - 10 March 2019

آخرین روزهای سال و تور ارزان گرجستان و تور ارزان استانبول

اگر می‌خواهید سفری بی‌نظیر در آب و هوایی بهاری و با قیمتی معادل نصف تورهای نوروزی داشته باشید نباید درنگ کنید بلکه همین حالا تصمیم بگیرید و با سرعت اقدام کنید.

بسیاری از افراد علاقه به خرید تورهای لحظه آخری یا دقیق‌تر از آن تور ارزان دارند. چرا که صرف لحظه آخری نمی‌تواند تضمین قیمت پایین باشد. اما برای خرید چنین تورهایی نیاز به اطلاعاتی‌ست که آگاهی از آن‌ها می‌تواند تصمیم‌گیری برای خرید تور را آسان کند. آژانس مقتدر سیر همیشه کوشیده تا مسافران خود را با آگاهی کامل راهی هر سفری کند، در این‌جا نیز می‌کوشیم تا شما را با جوانب مختلف تورهای دو مسیر مهم و پرطرفدار برای ایرانیان آشنا کنیم باشد که در طول سفر لذت بیشتری از آن سهم شما شود.

تور گرجستان؛ فرهنگ، هنر و غذا

تور گرجستان از چند سال قبل میان ایرانیان محبوب شد و هر سال با تجربه‌ی بیشتر افراد این محبوبیت رو به فزونی گذاشته است. دلیل اصلی این امر علاوه بر نزدیکی و قیمت پایین سفر به آن سهولت رفت و آمد به آن است. مانند کشور ترکیه برای تورهای گرجستان نیز نیازی به دریافت ویزا نیست و به راحتی می‌توان هر زمان که اراده کنید به این کشور بی‌نظیر سفر کنید. اگر چه اکثر تورهای این کشور در قالب تور تفلیس برگزار می‌شود ولی همین شهر تاریخی و کوچک محفلی برای همنشینی فرهنگ و هنر، تاریخ و مهمتر از همه غذای اصیل است. هنر کهن و همچنین هنر مدرن شاید مهم‌ترین ویژگی‌ست که در این شهر به چشم گردشگران خواهد آمد، کلیساها، موزه‌ها، مجسمه‌ها و سالن‌های اپرا که در جای جای شهر پراکنده است نشان از تاریخی عمیق و هنری تکامل یافته دارد. در کنار این فرهنگ گرجیان بسیار ما ایرانی‌ها نزدیک است و یکی از المان‌های فرهنگی مهم آن‌ها غذاها و به‌خصوص نان‌های ویژه‌ای‌ست که دارند. برای شناخت مردمان یک سرزمین دقت به ویژگی‌های مختلف فرهنگی آن‌ها می‌تواند به مسافران کمک شایانی کند. نهایت این که علاقه به قدم زدن در بخش‌های وسیع سنگ‌فرش شده‌ی شهر تفلیس دارید و می‌خواهید خرید خود را در ارزان‌ترین حالت ممکن انجام دهید زمان زیادی برای شما باقی نمانده و همین حالا باید دست به کار شوید و تور تفلیس مورد نظر خود را در سایت آژانس مقتدر سیر بیابید و پس از تماس با کارشنـاسان فروش نسبت به خرید آن اقدام کنید.



اما این تورهای ارزان فقط برای هفته‌ی پیش از عید در دسترسند و طبیعتاً بسیاری از ما درگیر فراهم کردن پیش نیازهای عید نوروز هستیم و امکان سفر را برای خود فراهم نمی‌بینیم. بنابراین بهترین زمان سفر برای چنین افراد سفر نوروزی است. این زمان با توجه به این که تعطیلات فراوانی را دارد برای اکثریت افراد زمان مناسبی برای سفر خواهد بود و بدون دغدغه و نگرانی افراد می‌توانند به سفر خود بپردازند. سفر در نوروز به این شهر علاوه بر این که آب و های بهتری را برای مسافران به ارمغان می‌اورد، انعطاف بیشتری در تعداد روزهای سفر را در اختیار این افراد قرار می‌دهد و مهم‌تر این که سفر به تفلیس محدود نشده و تور ترکیبی تفلیس باتومی نیز برگزار می‌شود. پس اگر قصد خرید تور گرجستان نوروز 98 را دارید همین حالا اقدام کنید تا سفری به یادماندنی در نوروز 98 را تجربه کنید.

تور استانبول؛ تاریخ، ساحل و مراکز خرید

اما فصل بی‌نظیر استانبول هم در حال فرا رسیدن است و لذت استشمام هوای بهاری در کوچه‌ها و میدان‌های زیبای استانبول یا قدم زدن در کنار دریای آن می‌تواند موجب آغاز سالی نو همراه با انرژی مضاعف و امید بی‌نظیر در افراد شود. تعادل دمای هوا بسیار کمک کننده خواهد بود تا لذت بیشتری از جاذبه‌های طبیعی و گردشـگری استانبول ببرید. تور نوروز 98 در این مسیر ویژگی‌های جالب دیگری هم دارد. علاوه بر این که مدت زمان‌های اقامت بسیار متنوع‌تر از طول سال است تا با تمامی تقاضاها تناسب داشته باشد، پروازها نیز از تنوع بیشتری برخوردارند و مسافران می‌توانند به راحتی دست به انتخاب بزنند. پس بهترین انتخاب را می‌توانید با تور استانبول نوروز 98 داشته باشید و با یک انتخاب درست آغازی بی‌نظیر را برای سال جدید خود رقم بزنید.
اما یک شانس بی‌نظیر هم برای شما وجود دارد، در دو هفته‌ی پایانی سال به سر می‌بریم و امکان خرید با قیمت‌های فوق‌العاده و عجیب فراهم شده است. دلیل اصلی این امر عدم توانایی اکثر قریب به اتفاق افراد برای سفر است. بنابراین اگر شما از آن دست افرادی هستید که امکان سفر در این تاریخ را دارید بدون لحظه‌ای درنگ و وقت تلف کردن باید تصمیم بگیرید که به کدام هتل و با کدام پرواز قصد سفر دارید و پس از انتخاب این‌ها مشغول بستن بار سفر شوید و با تماس با کارشنـاسان مجرب آژانس مقتدر سیر که مجری فروش پروازهای با کیفیت و بدون رقیب ماهان و اطلس جت است تماس بگیرید و خرید تور استانبول خود را نهایی کنید.




تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی