پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 امرداد 1398 - 09 August 2019

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی

انواع درب های اتوماتیک، کاربردهای گوناگونی در تجهیزات ساختمانی امروزی دارند. مانیس در به عنوان تامین کننده و ارائه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای از جمله درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی و غیره، بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می کند.
 
معرفی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی
درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی مبتنی بر فناوری روز دنیا ساخته شده و عملکردی بی نقص و کاملا کاربردی دارد. لت های این درب با استفاده از سنسور هوشمند ورود و خروج، به دو سمت راست و چپ باز و دوباره به سمت میانه، بسته می شوند.
درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی را باید از رایج ترین درب های خودکار مورد استفاده در ساختمان ها بدانیم. گروه تخصصی مانیس در، این درب ها را در برندهای E200، Optima و KABA عرضه می کند. برندهای مزبور با داشتن کیفیت ساخت بالا و طول عمر زیاد؛ از بهترین انتخاب ها در خرید درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی هستند.
به ویژه اگر قصد خرید این نوع درب خودکار برای فضاهای تجاری و پررفت و آمد را داشته باشید، نیاز است که خرید خود را از میان برندهای معتبر و دارای طول عمر بالا انجام دهید.
مزایای خرید درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی
از مزایای خرید درب خودکار شیشه ای اسلایدی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
- این درب ها زیبایی خاصی داشته و با هر فضایی همگون و سازگار هستند. 
- دارا بودن استانداردهای ایمنی و ضریب بالای حفظ انرژی درونی محیط، از خصوصیات این درب های خودکار به شمار می رود.
- به دلیل شیشه به کار رفته در ساختار این درب ها، بالاترین میزان نورگیری از محیط بیرون را داشته و فضایی دلباز و روشن در محوطه ی داخلی به وجود می آید.
- کنترل رفت و آمد با این درب ها میسر می باشد. به این شکل که قفل برقی و کنترل آن، به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز درب را کاملا قفل کرده و امکان رفت و آمد از طریق آن را مسدود نمایید. (به علاوه این درب ها، علاوه بر کنترل دستی و مرکزی، دارای کنترل از راه دور نیز هستند.)
- بی صدا بودن نیز از مزایای دیگر خرید این نوع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد. به هیچ وجه تصور نکنید که باز و بسته شدن و حرکت لت های این درب، با کمترین صدایی همراه خواهد بود؛ بلکه هیچ صدای اضافه ای از آن تولید نشده و حتی کار کردن به مرور زمان نیز موجب به صدا افتادن، این محصول نخواهد شد.
با توصیفات فوق، می توانیم خرید درب خودکار اسلایدی شیشه ای را خریدی هوشمندانه و بسیار کاربردی بدانیم. با انتخاب این محصول برای فضاهای ورودی و خروجی، علاوه بر بالا بردن میزان بهره وری، به زیباسازی سازه ی خود نیز افزوده اید.
این چیزی ست که مشتریان و ارباب رجوع در بدو ورود خود، پسندیده و احساس خوبی از وارد شدن به محیط داخلی ساختمان خواهد داشت.
به واقع استفاده از ابزار دنیای مدرن، همیشه تاثیرات مثبتی داشته و علاوه بر ایجاد رفاه و امنیت برای خود شما، به بازار هدف و مخاطبانتان نیز احساسی خوب بخشیده و ایجاد اطمینان می کند. زیباسازی و مدرن سازی ساختمان، به نوعی امضای اعتبـاری شما بوده و نشانگر میزان اهمیتی ست که به مخاطبان خود می دهید.
مشـاوره خرید درب اتوماتیک اسلایدی
برای خرید بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای، لازم است که فضای ساختمانی خود و نوع کاربری آن را حتما در نظر بگیرید. تیم حرفه ای مانیس در، این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که با مطالعه محل و نیازهای مشتری؛ بهترین مشـاوره و در نهایت گزینه های پیش رو را به آن ها ارائه کند. به این شکل ضمن شناخت محصولات مختلف درب های اتوماتیک، مدل های مناسب برای نوع کاربری خود را خواهید یافت. 
خوشبختانه در میان درب های اتوماتیک شیشه ای، محصولات متنوعی را داریم که هر یک برای فضاهای گوناگونی مناسب هستند. 
برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مانیس در به آدرس https://manisdoor.com مراجعه نمایید. در اینجا قادر به مشاهده تمامی محصولات درب های اتوماتیک، اپراتورها و دیگر متعلقات وابسته به آن ها خواهید بود. 
همچنین امکان دریافت مشـاوره آنلاین نیز در این وب سایت فراهم بوده و شما می توانید سوالات خود را از این طریق مطرح کرده و بلافاصله جواب مقتضی و راهنمایی را به وسیله کارشـناس مربوطه دریافت نمایید.
مزیت خرید مستقیم از مانیس در، دریافت بهترین قیمت و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش است. این تیم حرفه ای، برای نصبت و راه اندازی و نیز تعمیرات به مشتریان خود در هر نقطه از کشور خدمات ارائه می کنند.
در صورتی که می خواهید ساختمان خود را به شکلی تاثیرگذار مدرن ساخته و بهره وری آن را بالا ببرید، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی برایتان از بهترین گزینه های موجود خواهد بود.

تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی