پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 خرداد 1398 - 08 June 2019

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست، محتوا، سئو و تبلیغ گوگل


دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟
بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کارهایی است که جهت انجام تبلیغات برای معرفی کسب و کارها و فروش محصولات و انتشار مطالب در فضای مجازی انجام می شود. برای موفقیت در این زمینه باید ابتدا نیاز مردم شناسایی شود و راه کارهایی برای ایجاد تعامل با آن ها برای رفع نیازهایشان به کار گرفته شود.
تبلیغات در دنیای مجازی از روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از جمله این روش ها می توان به داشتن وب سایت های شخصی، بازاریابی از طریق پیامک، تولید محتوای با کیفیت و اپلیکیـشن های موبایل اشاره کرد. سایت های مختلفی در زمینه بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا فعالیت می کنند که یکی از معروف ترین آنها hubspot است.

 

روش های مختلفی برای انجام بازاریابی اینترنتی وجود دارد که تولید محتوای با کیفیت و مناسب یکی از مهم ترین آن ها است که لازمه تولید این محتوای با کیفیت این است که این محتوا هم مورد نیاز کاربر باشد و به سوالات آنان پاسخ دهد و هم دارای کلمات کلیدی مناسب یا اصطلاحا سئو مناسب باشد تا بتواند خیلی زود مخاطبان را به سمت مسیری که میخواهند هدایت کند.
یکی از خوبی هایی که بازاریابی اینترنتی دارد این است که شما می توانید مستقیماً با خیلی از مشتری ها و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و ببینید که میل و خواسته آنها چه چیزی است و بعد کارهای خودتان را دقیقا مطابق با خواست آنها طراحی کنید و انجام دهید. با این کار هم در انرژی شما صرفه‌جویی شده است و هم مخاطبان اعتماد بیشتری به شما می کنند و زود تر به درخواستشان پاسخ داده می شود.

 معمولاً در این روش قیمت خیلی کمتر از روش های تبلیغات قدیمی میباشد و تبلیغات سنتی و قدیمی بیشتر روی بیلبوردها و تلویزیون و غیره بودند که هزینه زیادی را برای آن ها بهمراه داشت. ولی تبلیغات از طریق بازاریابی اینترنتی هزینه زیادی ندارد و شما با دانستن استراتژی‌های مناسب می توانید خیلی زود به موفقیت و سوددهی برسید.

 ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که این بازاریابی دیجیتالی را باید از کجا شروع کنید و برای شروع این کار نیاز است که چه ابزارهای در اختیار داشته باشید؟
 در پاسخ به این سوال باید بگویم که اولین چیزی که در بیشتر زمینه ها به خصوص بازاریابی اینترنتی برای شما مورد نیاز است داشتن اطلاعات کامل و جامع در زمینه های مختلف این کار است زیرا در این زمینه آنقدر رقیب زیاد شده که تنها ملاک برتری شما نسبت به آنها وابسته به اطلاعاتی است که در این زمینه دارید و همچنین خلاقیت هایی که می توانید در حوزه کاری خودتان داشته باشید.
 چیزی که در این راه به شما کمک می کند فقط پول و استعداد نیست و شما باید در کنار اینها هوش و پشتکار زیادی هم داشته باشید و زود دلسرد نشوید و انرژی خیلی زیادی برای به دست آوردن مهارت های لازم در این زمینه صرف کنید تا بتوانید به سمت مسیری که مطلوب شماست پیش بروید.

 

راهنمای سئو 
ابزار سئو در بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند که مطلب شما و محتوایی که تولید کرده اید و همچنین محصولاتتان بهتر دیده شوند و ارتباط شما با بقیه وبسایت ها مرتبط تر باشد و کسانی که به دنبال موضوع شما هستند زودتر شما را پیدا کند و همه اینها به رتبه بندی شما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود که جزو رتبه‌های بالا در موتورهای جستجوگر باشید.

تولید سئو روش هایی را در بر می گیرد که شما می توانید راه و روش کارتان را عوض کنید و برخلاف چیزی که تصور می شود تولید سئو کار آسانی نیست. زیرا شما باید آنقدر مطالعات داشته باشید و صبوری به خرج دهید تا بتوانید متوجه شوید که مخاطبی که در زمینه کسب و کار شما به دنبال نیازهای خود می گردد چه چیزهایی در سر دارد و گاهی حتی خودتان را در در جای مخاطب بگذارید و ببینید که اگر جای مخاطب بودید برای جستجوی هر مطلبی چه کلماتی در ذهن شما می آمد و آنها را به عنوان سئو انتخاب کنید.
اگر سئو وب سایت شما خیلی خوب انتخاب شده باشد بعد از گذر زمان کوتاهی متوجه میشوید که در نتایج جستجو موتورهای جستجوگر چه جایگاه خوبی پیدا میکنید و صفحه وب سایت شما جزو صفحات اول خواهد بود و این کار هم برای کاربر ها مفید است، چون خیلی زود نیاز شان پاسخ داده می شود و هم برای شما مفید است، زیرا توانسته اید کسب و کار خود را به مرحله برسانید که مشتری ها خیلی زود شما را پیدا کنند و شما به دنبال آنها نباشید.
در عین حال یک اعتماد خوبی بین شما برقرار می‌شود و این اعتماد برگ برنده شماست زیرا شما علاوه بر اینکه مشتری ها را در کنار خود نگه می دارید مشتری‌ها به خاطر اعتمادی که به شما دارند بازاریابی دهان به دهان انجام می دهند و مشتری های جدیدی به سمت شما خواهند آمد.

اهداف سئو
افزایش ترافیک و بازدید وب سایت
ایجاد برندینگ
افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجوگر
افزایش فروش محصولات

بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی
یکی دیگر از ابزار هایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی به کمک شما می‌آید و با پیشرفت در این زمینه می‌توانید یکی از قدرت های اصلی در زمینه کسب و کار خود باشید بازاریابی محتوا است، زیرا محتوایی که شما تولید می کنید تاثیر مستقیم روی ذهن مخاطب دارد و اگر در تولید محتوا آنقدر موفق عمل کنید و محتوای شما به قدری کیفیت داشته باشد که مخاطبان را جذب شما بکند و اعتماد آنها را به دست بیاورد و در واقع مسیر طولانی و موفقیت را خیلی زود پشت سر گذاشته اید و می توانید منتظر سودآوری و سیل مشتری ها باشید.
 محتوایی که تولید می شود باید ویژگی های مختلفی داشته باشد و از جمله ویژگی هایی که این محتوا دارد طول مناسب محتوا است. بهتر است متنی که شما انتخاب می کنید نه آنقدر بلند باشد که حوصله مخاطب از خواندن آن سر برود و نه آنقدر کوتاه باشد که بعد از خواندن آن هنوز کلی سوال در ذهن مخاطب باقی مانده باشد.
 یعنی طول محتوایی که شما تولید می کنید باید به اندازه ای باشد که همه کلماتی که در ذهن مخاطب است را پوشش دهد و هم آن را خسته نکند و انتخاب صحیح و مناسب سئو برای محتوایی که تولید میکنید هم امر مهمی است که به آن اشاره کردیم.

تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) 
یکی دیگر از راه های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگل و گوگل ادوردز است که شما در واقع دارید از راه موتورهای جستجوگر گوگل تبلیغات خود را انجام می دهید و راه اصلی آن برای جستجو، استفاده از کلمه های کلیدی و اصلی است که باعث می‌شود خیلی زودتر مخاطبان به هدفشان برسند.
این روش توسط تهداد زیادی از کاربران انتخاب شده است و کاملاً جوابگو است و شما در هر کسب و کاری که باشید خیلی راحت می‌توانید برای تبلیغ محصول و یا محتوای خود از این روش استفاده کنید و رونق را در کار خود مشاهده کنید.
البته ناگفته نماند که خیلی ها هم با استفاده از این روش جواب نگرفتند ولی اگر شما هوش و ذکاوت خود را به کار گیرید و به صورت اصولی از این روش تبلیغ استفاده کنید مطمئنا نتیجه خیلی مثبت و  و تاثیرگذاری از آن خواهید دید.

بازاریابی اینترنتی در سایت امیر امیرلو
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد نکات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی و نحوه استفاده از ابزارهای بازاریابی اینترنتی میتوانید به سایت امیر امیرلو (amiramirloo.com) مراجعه کنید



تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی