پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba

تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک

دانشگاه‌های جمهوری چک از دیرباز در رشته‌های متنوع، مانند مهندسی، پزشکی و علوم انسانی با آخرین استانداردهای آکادمیک اروپایی همگام بوده و از لحاظ تحقیقات علمی همواره پیشرو بوده‌اند. علاوه بر سیستم آموزشی به روز و استاندارد، میتوان از شرایط زندگی و رفاه اجتمایی سطح بالا  و امکان تحصیل به زبان انگلیسی به عنوان دلایل دیگر جهت تحصیل در جمهوری چک نام برد. جمهوری چک دارای نظام آموزشی است که بیش از 600 سال سابقه ی برگزاری کلاس های دانشگاهی را دارد و در این زمینه با کمتر کشور اروپاییِ دیگری قابل قیاس است. دانشگاه چارلز برای مثال در سال  میلادی۱۳۴۸ تاسیس شده و قدیمی‌ترین دانشگاه در اروپای مرکزی می‌باشد. بنابراین شما با تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک و در دانشکده علوم پزشکی چارلز قادر به کسب تجربیات آکادمیک و حرفه‌ای استثنایی خواهید بود. 



تحصیل در دانشگاه‌های جمهوری چک

جمهوری چک دارای بیش از ۷۰ دانشگاه و موسسه آموزشی می‌باشد که هر یک طیف وسیعی از رشته‌های دانشگاهی را در مقاطع کارشـناسی، کارشـناسی ارشد و دکتری ارائه می‌دهند. برای مثال تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک بسیار مطرح بوده و از رتبه‌بندی بسیار بالایی برای این رشته در بین دانشگاه‌های اروپایی برخوردار می‌باشد. 
 طی چند سال اخیر و در پی استقبال چشم گیر دانشجویان خارجی از دانشگاه‌های جمهوری چک، بسیاری از رشته‌ها در تمامی مقاطع به دو زبان چکی و انگلیسی و برای برخی رشته‌ها به زبان‌های دیگر نیز ارائه می‌شوند. همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که علاقه به یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی دارند، تقریبا تمامی دانشگاه‌های جمهوری چک دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی را برگزار می‌کنند. این دوره‌ها معمولا  در طول سال تحصیلی و یا در مدت تعطیلات تابستانی برگزار می‌شوند. نکته‌ی قابل توجه در رابطه با تحصیل در جمهوری چک امکان تغییر رشته و حتی دانشگاه و متعاقباً تطابق واحد‌های گذرانده شده می‌باشد. بنابراین شما به هنگام تحصیل در هر مقطعی در دانشگاه‌های جمهوری چک امکان ادامه تحصیل در دانشگاهی دیگر در حوزه اتحادیه اروپا را خواهید داشت.  
تحصیل رایگان در دانشگاه‌های جمهوری چک
ویژگی استثنایی که دانشگاه‌های جمهوری چک را از دیگر دانشگاه‌های اروپایی متمایز می‌کند، امکان تحصیل رایگان به زبان چکی و در دانشگاه‌های دولتی جمهوری چک می‌باشد. لازم به ذکر است که این ویژگی صرف نظر از ملیت  دانشجویان خارجی عزیز شامل همـگان خواهد شد. 
جهت اخـذ پذیرش برای مقطع کارشـناسی ابتدا شما می‌بایست آزمون ورودی مخصوص رشته مورد نظر خود را در دانشگاه ارائه کننده آن رشته بگذرانید. هر آزمون مخصوص همان دانشگاه بوده و شما تنها با قبولی در این آزمون‌ها پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را دریافت می‌کنید. لازم به ذکر است که آسپیان نماینده رسمی دانشگاه چارلز، هر ساله و به صورت اختصاصی اقدام به برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های جمهوری چک می‌کند.

تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک

تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک ۶ سال به طول خواهد انجامید. شما پس از فارق‌التحصیلی در رشته‌ی داروسازی می‌توانید برای مقطع کارشـناسی ارشد این رشته  که بر علوم داروسازی تمرکز دارد اقدام کنید. دانشکده داروسازی دانشگاه چارلز در شهر هادک کراولو واقع شده است. سابقه آموزش رشته داروسازی در این دانشکده به صدها سال قبل باز میگردد و بنابراین تجربه‌ای تکرار نشدنی برای دانشجویان تلقی می‌شود. رشته‌ی داروسازی در دانشکده چارلز بر زمینه‌های گوناگونی چون تولید دارو در آزمایشگاه‌ها، عرضه، مطالعه استاندارهای علوم دارویی حال حاضر در جهان و البته تحقیق بر انواع دارو‌های شیمیایی و گیاهی تمرکز دارد. 

موسسه اعزام دانشجوی آسپیان 

تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور شاید مهم‌ترین تصمیم زندگی فرد تلقی شود. انتخاب کشور مورد نظر، دانشگاه مناسب و حتی انتخاب رشته؛ قطعا تعیین کننده‌ی بسیاری از تصمیمات و اتفاقات دیگر در آینده فرد دانشجو خواهد بود. تیم اعزام دانشجوی آسپیان با آگاهی از اهمیت این تصمیم حیاتی، بر آن است که با تیمی متشکل از متخصصان و وکلای ایرانی و وکلای اهل چک با برنامه‌ریزی دقیق و منظم شما را در تمامی مراحل روند تحصیل شما در جمهوری چک همراهی کند.  موسسه اعزام دانشجوی آسپیان نماینده‌ی رسمی دانشگاه پرافتخار چارلز جمهوری چک می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. در تیم آسپیان تمامی مراحل لازم مهاجرت تحصیلی شما به جمهوری چک از جمله انتخاب رشته، اخـذ پذیرش دانشگاه، اخذ ویزا، رزرو خوابگاه و غیره بر عهده گروهی متشکل از وکلای با تجربه خواهد بود تا شما با خاطری آسوده این پروسه را سپری کنید.

 ????:09309999592     
واتساپ : 09309999591       
☎:021-26644001
☎:021-26644002
وبسایت ما :

تگ ها رپرتاژ آگهی رپرتاژ خبری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی