پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          23 فروردین 1399 - 11 April 2020


نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب و مراحل چاپ کتاب

چاپ کتاب روال و شرایط خاص خود را دارد و برای مقاصد مختلف نیز انجام می شود. یکی از دلایل داشتن کتاب بویژه برای اساتید و دانشجویان امتیاز پژوهشی داشتن است. دانشجویان ارشد می توانند با تبدیل پایان نامه به کتاب از امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکترا بهره مند بشوند.
چاپ کتاب با هزینه مناسبتری که در چاپ دیجیتال برای تعداد نسخه های پایین انجام می شود، بسیار بهتر است. بطوریکه کیفیت هماننده چاپ افست نیز است. این مورد برای بویژه دانشجویان و اساتید جهت رزومه بسیار توصیه می شود. تقریبا اخذ فیپا وشابک و مجوز ۳ هفته کاری زمان میبرد. سایر شرایط را می توانید از انتشاراتی ها بپرسید و پس از تایید اثر شما، قرارداد چاپ کتاب برایتان ارسال می شود و یا می توانید حضوری در دفتر موسسه قرارداد منعقد نماید.


 
تبدیل پایان نامه به کتاب
انجام تبدیل پایان نامه یا رساله دکترا به کتاب را در جهت تقویت و ارتقا رزومه دانشجویان و اساتید انجام میدهد. آیا به دنبال اخذ امتیازهای پژوهشی، ارتقا شغلی می باشد. بهترین گزینه و در عین حال مناسبترین گزینه استخراج کتاب از پایان نامه می باشد. و در تیراژ کم می توانید کمتر از یکماه با روال قانونی و اخذ مجوزات کتاب را دریافت نمایید. از دیگر مزایای داشتن کتاب برای اساتید و دانشجویان می توان به احتمال بالا رفتن استخدام شغلی، ورود به انجمن نخبگان، افزایش حقوق و مزایا اشاره کرد.
زمانی که پایان نامه ارشد یا رساله دکتری شما تکمیل می شود، لحظه مهمی در زندگی شماست. در واقع به نوبه خود، شما سهمی  در دانش مربوط به رشته خود دارید. پس از به پایان رسیدن پایان نامه، دشوار است تصور کنید که داخل قفسه کتابخانه بماند و خاک بخورد. با تبدیل پایان نامه به کتاب باید دست به کار شوید تا به دست دیگران کار خود را برسانید.
شاید تعجب کنید که چگونه می توانید پایان نامه خود را برای مخاطبان گسترده تری منتشر کنید. آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. با چاپ پایان نامه خود به عنوان کتاب می توانید این مسئله را حل کنید. انتشارات سیمای قلم می تواند در این زمینه با تجربه خود شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. 
 


پایان نامه خود را دوباره تنظیم کنید.
پایان نامه ممکن است به لحاظ حجم و عمق مطالب شبیه یک کتاب باشد، اما در واقع کتاب نیست. یکی از اولین کارها در تبدیل پایان نامه دکتری، تنظیم مجدد پایان نامه خود است تا بیشتر به کتاب شبیه شوید.، 
هنگامی که شروع به تنظیم مجدد پایان نامه خود می کنید، ابتدا باید بازار مورد هدف کتاب خود را تعیین کنید. آیا شما روی جامعه دانشگاهی متمرکز هستید؟ آیا می خواهید از کتاب خود در دوره های کارشناسی به عنوان منبع درسی استفاده کنید؟ آیا می خواهید به دست کسانی که در تلاشند دانش خود را در این زمینه گسترش دهند، برسانید؟
هنگامی که بازار هدف خود را در ذهن مشخص کردید، می توانید دوباره تنظیم و تدوین پایان نامه خود را انجام دهید. ممکن است مجبور شوید فصلهای خاصی را حذف کنید، یا تغییر در ترتیب فصل، ادغام فصل ها، و فصل های دیگر را انجام دهید. با شروع این قسمت، احتمالاً می خواهید از شخصی که تجربه چاپ پایان نامه به عنوان کتاب را دارد، کمک بگیرید.
پایان نامه خود را ویرایش کنید
بعد از اینکه پایان نامه خود را مجدداً تنظیم کردید، می توانید ویرایش مورد نیاز خود را انجام دهید. باید متذکر شویم که بازار هدف شما برای کتاب متفاوت از پایان نامه است. باید اطمینان حاصل کنید که کتاب شما مردم پسند و به راحتی قابل درک است. احتمالاً سخت ترین مرحله برای تبدیل پایان نامه شما به کتاب این مرحله است، اما استفاده از خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند این کار را آسان تر میکند.
تغییر متن، اولین قدم برای ویرایش پایان نامه شماست و می تواند درک و روانی در خواندن را بالا ببرد. شما بعضی واژه ها و اصطلاحات را در متن باید تعریف کنید یا برای درک بهتر از کلمات ساده استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگرچه کاملاً قابل قبول و استاندارد است که بگوییم شما از stata 9.0 برای تحلیل استفاده کرده اید، اما یک فرد غیر دانشگاهی ممکن است نداند استاتا ۹٫۰ چیست. اما اگر بگویید از برنامه تحلیل آماری تجاری Stata 9.0 استفاده می کنید، درک آن را آسان تر می کنید.
 


کتاب خود را تبلیغ کنید
یکی از آخرین کارهایی که باید انجام دهید این است که کتاب خود را به مخاطبان مورد نظر خود تبلیغ کنید. می توانید با ساختن یک وبلاگ، ایجاد پست در مورد کتاب خود در رسانه های اجتماعی و رسیدن به افرادی که در بازار هدف شما هستند، شروع کنید.
با مراجعه به انتشارات سیمای قلم می توانید از خدمات این انتشارات همچون صفحه آرایی،طراحی جلد، ویراستاری، تبدیل پایان نامه به کتاب بهره ببرید. بویژه برای داشتن رزومه خوب چاپ کتاب با تیراژ کم را برای شما انجام دهند. 
.

خبرنامه - شبکه های اجتماعی