پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


این روزها بسیاری از افراد از طریق دریافت ویزای استارت آپ به کشورهایی مانند انگلیس و کانادا مهاجرت می کنند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس از موسسات مهاجرتی معتبر بوده و در اخذ ویزای استـارتاپ به افراد متقاضی کمک می کند.
ویزای استارت آپ کانادا
یکی از روش های مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت از طریق ویزای استـارت آپ است. این اقامت ویژه افراد کارآفرینـی است که یک کسب و کار جدید را در کشور کانادا راه اندازی می کنند. 
افرادی که یک ایده خوب و جدید در مورد کسب و کار ارائه دهند، این امکان را دارند که از طریق ویزای استارت آپ، اقامت کانادا را دریافت کنند. اگر این افراد یک ایده کاری خوب و جدید در کشور کانادا ارائه دهند و علاوه بر این با یکی از سازمان هایی که اداره مهاجرت معرفی کرده همکاری داشته باشند، می توانند ویزای استارت آپ  کشور کانادا را دریافت کنند. این سازمان برای طرح کاری این افراد سرمایه گذاری می کند و اگر طرح آنها قبول شود، اقامت کانادا را می گیرند. افراد متقاضی می توانند از طریق دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. البته افراد کارآفرین اجازه ندارند به طور شخصی در کشور کانادا، سرمایه گذاری کنند و فقط در صورتی که سازمان مورد نظر از آنها بخواهد، اجازه این کار را خواهند داشت. 
به طور کلی می توان گفت ویزای استارت آپ کانادا به افرادی تعلق می گیرد که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده باشد. در صورتی که افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط باشند، شانس بیشتری برای موفقیت در کسب و کار و دریافت ویزای استارت آپ دارند.


 
در حقیقت می توان گفت ویزای استارت آپ کانادا متعلق به افراد کار آفرینی است که به خاطر راه اندازی یک کسب و کار جدید به کشور کانادا مهاجرت می کنند. این کار باید ایده ایی جدید و منحصر به فرد بوده و علاوه بر این در مقیاس جهانی مورد قبول باشد. 
دریافت ویزای استارت آپ کانادا شرایط ویژه ایی دارد. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت این ویزا ایجاد اشتغال برای افراد بومی کشور کانادا است. از آن جایی که کشور کانادا شرایط مناسبی دارد، یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید محسوب می شود. علاوه بر این مالیات دریافتی در این کشور بسیار پایین است و به این ترتیب همه افراد قادر به پرداخت مالیات هستند. 
یکی از مهمترین مزیت های استارت آپ و شروع یک کسب و کار جدید در کشور کانادا این است که افراد این امکان را دارند که با کمترین سرمایه ممکن یک کسب و کار جدید را در این کشور راه اندازی کنند.
ویزای استارت آپ انگلیس
مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های دریافت اقامت این کشور است. اخذ اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ روش مناسبی برای افراد کارآفرین بوده و متقاضیان این فرصت را دارند که از طریق از این روش اقامت این کشور را کسب کنند. در حقیقت ویزای استارت آپ انگلیس، یکی از جدید ترین روش های این کشور برای جذب افراد نخبه و متخصص به کشور انگلیس است. ویزای استارت آپ انگلیس به همه کارآفرینانی که می خواهند یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند کمک می کند تا بتوانند کار خود را در این کشور شروع کنند. 
در حقیقت ویزای استارت آپ انگلستان برای جذب افراد سرمایه گذار و کار آفرین است و این ویزا برای قابل اجرا بودن باید در ابتدا توسط یک نهاد مجاز در انگلیس تایید شده باشد. به طور کلی می توان گفت برای تاسیس یک کسب و کار در کشور انگلیس، موضوع استارت آپ باید توسط نهادی که مورد تایید یک سازمان تجاری با سابقه یا یک موسسه آموزشی عالی است، تایید شده باشد. متقاضیانی که می خواهند ویزای استارت آپ دریافت کنند باید در مرحله اول ایده کسب و کار خود را به دقت مورد ارزیابی قرار دهند. ایده ارائه شده باید خلاقانه و جدید بوده و همچنین در کشور انگلیس ایجاد اشتغال کند. 
ویزای استارت آپ انگلیس یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است ولی فقط به مدت دو سال قابل تمدید است. افراد برای درخواست ویزای استارت آپ باید بالای 18 سال سن داشته باشند و علاوه بر این باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس نیز داشته باشند. این افراد همچنین باید در حساب بانکی خود حداقل مبلغی در حدود 945 پوند داشته باشند تا بتوانند تمکن مالی خود را به دولت انگلیس ثابت کنند و نشان دهند که قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود هستند. 
یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ انگلیس این است که متقاضیان نباید تبعه کشورهای اروپایی یا حوزه اقتصادی اروپا باشند. یکی از مهمترین مزیت های دریافت ویزای استارت آپ انگلیس این است که افراد متقاضی برای راه اندازی کسب و کار خود، نیازی به وارد کردن سرمایه  به این کشور ندارند. 

خبرنامه - شبکه های اجتماعی