پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1400 نتایج ارشد 1400 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1400 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


شاید شما تولید کننده محصولات هنری باشید و به فکر فروش بیشتر ولی در کنارش به فکر برندسازی کسب وکارتان در فضای رقابتی هستید . 

یکی از دغدغه های اصلی برای معرفی کالا و خدمات انتخاب نام برند و انتخاب یک شعار تبلیغاتی یا اصطلاحا Slogan می باشد . 

شعار تبلیغاتی یک ابزار کارآمد برای ماندگارسازی نام و ویژگی های محصولات شما در ذهن مشتری می باشد . 

پس لازمه که وقت زیادی براش صرف کنیم که بتونیم یک شعار مناسب و جذاب طراحی کنیم  . 



الزامات یک شعار تبلیغاتی هنری

۱- شعار تبلیغاتی باید به آسانی به خاطر سپرده شود: شعار تبلیغاتی باید به آسانی به خاطر سپرده شود و دیر از ذهن ها فراموش شود. برای به خاطر سپاری آسان یک شعار می توان از کلمات موزون و جناس و شعرگونه استفاده کرد. به همین دلیل است که اکثر شرکت ها در آگهی های تبلیغاتی خود از واژه های شعرگونه و تصاویر متحرک استفاده می کنند.

۲- شعار تبلیغاتی تا حد امکان کوتاه باشد: هرچه شعار تبلیغاتی کوتاه تر باشد، تبلیغ مؤثرتر خواهد بود و تأثیر بیشتری بر مشتری می گذارد و بهتر به یاد می ماند. به یاد داشته باشید بهترین شعارهای دنیا معمولا پنج کلمه بیشتر نیستند.

۳- شعار تبلیغاتی باید عامیانه باشد: اگر مردم عادی مشتریان شما هستند از کلمات تخصصی و حرفه ای استفاده نکنید، همچنین بهتر است شعار شما احساسی باشد تا منطقی زیرا بیشتر خریدها احساسی هستند تا منطقی.

۴- شعار تبلیغاتی باید حداقل یک مزیت و برتری را نسبت به رقبا بیان کند: باید با شنیدن شعار تبلیغاتی پی به مزیت رقابتی برد، همچنین نیازی از مشتری را که می تواند برطرف کند مشخص کرد. به شعاری که تاژ برای خود انتخاب کرده و بر کیفیت محصول اشاره دارد دقت کنید؛ «همیشه کیفیت، همیشه تاژ.» درحالی که رقیبش شامپو پرژک این شعار را انتخاب کرده «طبیعت منشأ پاکیزگی.»

۵- شعار تبلیغاتی باید باورپذیر باشد و دور از ذهن نباشد: اگر یک شعار آنقدر دور از واقع باشد که تمسخر شنونده را برانگیزد و در او احساس منفی ایجاد کند، در فروش تأثیر منفی ایجاد می کند. 

نمونه بهترین شعارهای تبلیغاتی برای هنر و صنایع دستی

ساخته شده با عشق

با ما اوج بگیرید

ما شاهکار هنری می سازیم

لحظه هایی از لذت بردن

زندگی پر از خلاقیت

 

چند نمونه شعار تبلیغاتی پوشاک


برند خودت باش


کم بخر , خوب انتخاب کن


نوآوری در کار


غیرمعمول بودن , خاص بودن من است







خبرنامه - شبکه های اجتماعی