پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          09 امرداد 1400 - 31 July 2021


با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که با ثبت نام در سایت پاپ آپ می فا چه خدماتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. و احتمالا بعد از خواندن این مقاله شما هم یکی از کاربران دائمی سایت پاپ آپ می فا شوید.

شناخت و نقد پاپ آپ 
حتما برای همه کاربران پیش آمده است که وارد شدن به یک سایت، پنجره های تبلیغاتی از در و دیوار آن سایت نمایان شود. به صفحات و پنجره هایی که درجهت تبلیغات و اطلاع رسانی درسایت ها استفاده می شود و یا به پنجره های که هنگام ورود و بازدید از یک سایت بطور ناگهانی ظاهر می شوند پاپ آپ می گویند. پاپ آپ ها بدون درخواست کاربر نمایان می شوند. اغلب از پاپ آپ ها درسایت های فروش و یا سایت هایی که می خواهند محصولات و یا خدماتشان را به کاربران و مشتریانشان پیشنهاد بدهند استفاده می شود. به طور کلی پنجره های جدیدی که با ورود کاربر به سایت ها باز می شود و مانع تعامل کاربران با صفحه اصلی سایت هستند و کاربر را به کار جدیدی دعوت می کنند پاپ آپ می گویند. ما در این مقاله اهمیت استفاده از پاپ آپ ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

تاثیر پاپ آپ در سئو سایت
به دلیل رواج در استفاده از پاپ آپ ها و اینکه یکی از روش های کسب درآمد همین پاپ آپ ها هستند باعث بالا رفتن رنک سایت و بهینه سازی سایت می شوند.
اغلب برای کاربران سایت ها پیش آمده است که در هنگام وارد شدن به یک سایت پنجره ای باز شده که پیغامی را به همراه داشته است و آنها را به انجام کاری مانند خرید آخرین کتاب الکترونیکی و یا شرکت در جشنواره و یا دیگر تبلیغات دعوت کند.از آنجایی که اکثر کاربران پاپ آپ ها را پنجره های مفید می دانند و دلیلش این است که بدون اجازه آن ها نمایش داده می شوند،پس بسیار مهم است که چگونه و با چه روشی از پاپ آپ استفاده کنیم. همانطور که تبلیغ در گوگل به بیشتر دیده شدن سایت کمک میکند، یکی از مزایای مهم پاپ آپ هم جلب توجه بالای آن است. به عنوان مثال زمانی که بازدید کننده ای وارد سایت می شود اولین چیزی که به چشمش می خورد پاپ آپ است،یکی از دلایل اصلی استفاده از پاپ آپ این است که خیلی زود توجه ها را جلب خود می کند.پاپ آپ ها به نسبت بنرها موفقتر عمل کردهاند و یکی از مهم ترین مزایای پاپ آپ ها این است که کاربران و بازدیدکنندگان سایتها نمیتواند آنها را نادیده بگیرند.




یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده از پاپ آپ این است که در سایت ها با وجود بنرهای بزرگ و منو های طولانی و مقالاتی که در قسمت های مختلف سایت وجود دارد،جلب توجه کاربران به موضوعی خاص بسیار سخت و دشوار می باشد و شما فقط با استفاده از پاپ آپ می توانید به راحتی توجه کاربر را به یک موضوع خاص جلب کنید و به این وسیله به اهداف خود برسید.
حال برای اینکه مطمئن شویم چگونه از پاپ آپ ها استفاده کنیم تا مانع آزار بازدیدکنندگان و فرار کاربران از سایت شویم باید به چند نکته اهمیت دهیم که در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد.

انواع تبلیغات پاپ آپ به شرح زیر می باشد
تبلیغات پاپ آپ چهار دسته هستند که بر اساس زمان اجرای آن تقسیم میشوند و هر کدام از پاپ آپ ها برای پیام ها و پیشنهادات گوناگونی استفاده می شود.
تبلیغات پاپ آپ هنگام ورود
این نوع پنجره تبلیغاتی به این گونه است که به محض ورود کاربر به سایت نمایش داده می شود و تمام صفحه را پر می کند تا مخاطب آن را بخواند و کاربر قبل از اینکه بتواند صفحه اصلی سایت را ببیند این پنجره تبلیغاتی را مشاهده می کند. پاپ آپ ورود بهترین گزینه است که طعم مزاحمت را به کاربر بچشانید.زمانی که کاربر برای خواندن مقاله ای به سایتتان میآید و هنوز صفحه لود نشده که پنجره تبلیغاتی برایش باز میشود و از او میخواهد که در خبرنامه آن عضو شود، در صورتی که کاربر هنوز متوجه نشده در سایت شما چه محتوایی وجود دارد.
بهتر است از این نوع تبلیغات پاپ آپ در سایت هایی که محدودیت دارند و برای تایید سن کاربر استفاده گردد.

تبلیغات پاپ آپ هنگام خروج
 پاپ آپ های خروجی تقریبا مانند پنجره تبلیغاتی ورودی هستند، اما این نوع تبلیغات به شدت قدرتمند هستند و اگر با مدیریت و دقت بالا از این نوع تبلیغات استفاده شود کاربر را از خارج شدن سایت منصرف می کنند و در صفحه سایت نگه می دارند.زمانی که کاربر در حال خواندن وبلاگ و محتوای مفید سایتتان است و مرکز توجهش روی خواندن آن مطلب می باشد، صفحه و تبلیغات دیگر را نمی بیند و به بقیه محصولات و مقالات توجهی نمی کند، اما با یک آگهی که موقع خروجشان از سایت ظاهر می شود راحت می توانید توجه آنها را جلب کنید.می توانید در لحظهای که کاربر قصد دارد از سایتتان خارج شود و گوگل آنالیتیکس یک بانس ریت برای سایتتان حساب کند با یک پیشنهاد به موقع او را ترغیب به ماندن کنید. حتی ممکن است کاربر با دیدن یک پیشنهاد جذاب و یا تبلیغ درست به مشتری شما تبدیل شود. هدف پنجره های تبلیغاتی از نوع خروجی این است که کاربر  لحظه ای صبر کند و دلیلی برای ماندنش پیدا کند و تعامل بیشتری بین کاربر و سایت ایجاد شود.

تبلیغات  کلیکی
 پنجره تبلیغاتی کلیکی به این گونه است که کاربر وقتی روی لینکی کلیک می کند قبل از آنکه به صفحه جدید وارد شود ماژول برایش نمایش داده می شود و بهتر است این پیام با صفحه مقصد ارتباط داشته باشد و تاثیر بیشتری را بگذارد. پاپ آپ کلیکی چون که کاربر را غافلگیر کرده و راهنمای آن می شود نرخ تبدیل خوبی به همراه دارد زیرا می توانید از موضوعاتی که کاربران سایت علاقه و توجه نشان داده اند  برای ارائه پیشنهادات خود استفاده کنید. به همین دلیل است که اکثر فروشگاه های الکترونیکی از این نوع تبلیغات پاپ آپ برای نشان دادن محصولاتشان استفاده می کنند که اغلب به شکل یک اسلاید یا ویدئو می باشد.

به عنوان مثال زمانی که وارد دیجی کالا می شوید و قصد خرید یک کیف را دارید، وقتی می خواهید روی لینک خرید کیف کلیک کنید، یک پاپ آپ باز شده و کیف هایی که تخفیف خورده اند را به شما پیشنهاد می دهد، آن زمان کاربر مطمئناً اول وارد این تبلیغات برای تماشای کیف های تخفیف خورده  میشود.

دلیل دیگری که پنجره های تبلیغاتی کلیکی را قدرتمند می کند این است که کاربر را در صفحه ای که هست نگه می دارد. مثلاً  کاربری که در حال خواندن مقالهای است و به او با استفاده از پنجره تبلیغاتی پیشنهاد می کنید که کتاب الکترونیکی رایگان آن مقاله را دانلود کند. البته باید دقت کنید که کاربر به جای اینکه بر روی آن پنجره تبلیغاتی کلیک کند و به صفحه دیگری وارد شود بهتر است که ایمیل آن کتاب الکترونیکی به او تحویل داده شود.
دلیل سوم قدرتمند و مهم بودن این نوع تبلیغات این است که زمانی باز می شوند که کاربر خودش درخواست کرده باشد.البته باید پیام نمایش داده شده با موضوع درخواست کاربر مرتبط باشد.
اسکرول پاپ آپ
این نوع پنجره های تبلیغاتی وقتی به کاربر نشان داده می شود که صفحه را  اسکرول کند و شما  میتوانید مشخص کنید که این پنجره جدید در کدام قسمت از سایتتان باز شود. اگر تصمیم دارید به کاربر پیشنهاد دهید تا در خبرنامه عضو گردد بهتر است اجازه دهید به انتهای صفحه برسد و بعد پاپ آپ نمایش داده شود. یا اگر کاربر در حال خواندن مقاله ای در خصوص یادگیری سئو سایت است زمانی که به قسمت کلمات کلیدی می رسد پنجره پاپ آپ برایش باز شود و دانلود رایگان کتاب الکترونیکی در خصوص یادگیری سئوی سایت را به او پیشنهاد دهد.
 
شناخت سیستم پاپ آپ می فا
حال که شما را به طور کامل با پاپ آپ ها آشنا کردیم باید بدانید که استفاده از پاپ آپ مستلزم دقت و مدیریت بالا هستند. به طور مثال اگر شما از این نوع پنجره های تبلیغاتی در زمان نامناسب و یا درجای نامناسب از صفحه سایتتان نمایش دهید باعث فرار کاربر از سایتتان می شوید. و نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که تبلیغاتی که به کاربر نشان می دهید باید با محتوای سایتتان مرتبط باشد. سیستم پاپ آپ می فا با رعایت تمام نکات به جای فرار کاربر از سایتتان باعث می شود تا کاربران و بازدیدکنندگان وب سایتتان به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند. اگر شما به تازگی سایتی را تاسیس کرده اید و قصد دارید محصولاتتان را تبلیغ و به فروش برسانید و یا خدماتی را ارائه دهید با ثبت نام در سایت پاپ آپ می فا و کمک گرفتن از این سیستم  میتوانید به راحتی به اهداف خود برسید.
 

مزایای خرید پاپ آپ در سیستم پاپ آپ می فا 
پنجره های تبلیغاتی میتوانند به بهتر دیده شدن سایتتان کمک کنند. با ثبت تبلیغات پاپ آپ در سایتهای معتبر و پربازدید میتوانید باعث دیده شدن محصولات و خدماتتان شوید و به این گونه باعث برند شدن سایتتان شوید.با خرید پاپ آپ در سیستم پاپ آپ می فا به هدف های زیر خواهید رسید.
شمارش دقیق بازدید: در سیستم پاپ آپ می فا شما می توانید با وارد شدن به ناحیه کاربری، تعداد آی پی مورد نظرتان را برای تبلیغات پاپ آپ در سیستم پاپ آپ می فا سفارش دهید و طبق تعداد بازدید های انتخاب شده مبلغ را پرداخت کنید و حتی با قرار دادن تبلیغات سایت های مختلف دیگر باعث کسب درآمد در وب سایتتان شوید.
کاهش رتبه الکسا: با خرید پاپ آپ و استفاده آن در سایت باعث بهبود رتبه الکسای سایتتان می شوید. خرید پاپ آپ در سیستم پاپ آپ می فا باعث بهبود رنک شده و سایتتان رتبه برتر و بهتری از الکسا خواهد گرفت.
-سایت پاپ آپ می فا با قرار دادن اطلاعات مفید به جای قرار دادن تبلیغات در پنجره های پاپ آپ باعث رضایت کاربران از سایتتان می شود.
-شما می توانید با استفاده از سیستم پاپ آپ می فا تعداد بازدید از سایتتان را بالا ببرید و حتی با افزایش بازدید در سایت نرخ کلیک بالا می رود و باعث کاهش رتبه الکسای سایتتان  می شود.
-باید بدانید که پنجره تبلیغاتی پاپ آپ نسبت به بقیه تبلیغات ها قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

هدف از خرید پاپ آپ چیست
با خرید پاپ آپ شما بازدیدکنندگان زیادی را جذب سایتتان می کنید و معرفی سایت و محصولات و خدماتتان به کاربران  سایت ها با خرید و استفاده از پاپ آپ به راحتی و با سرعت بالا اتفاق می افتد.
تبلیغ پاپ آپ به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات سایتتان را به میلیونها نفر در مدت زمان کوتاهی معرفی کنید و اکنون با ورود به سایت پاپ آپ می فا می توانید به طور رایگان در این سیستم ثبت نام کنید. شما می توانید با خرید پاپ آپ برای سایت خود درآمد کسب کنید، به این گونه که با ورود هر کاربر به ساییتان و به ازای هر بار کلیک کاربران بر روی پنجره های پاپ آپ مبلغی دریافت می کنید و مزیت دیگرش این است که شما می توانید با تبلیغ محصولات و خدماتتان در سایت های دیگر کاربران و بازدیدکنندگان از سایتتان را افزایش دهید.

با خرید پاپ آپ به اهداف زیر برسید
-اگر به تازگی سایتی را تاسیس کرده اید و بازدید کننده زیادی ندارید، با خرید پاپ آپ می توانید تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایتتان را بالا ببرید.
-اگر محصولی برای فروش دارید و یا خدماتی را می خواهید ارائه دهید و نمی دانید چگونه آن را تبلیغ کنید و به کاربران سایت ها معرفی کنید، می توانید  با خرید پاپ آپ به این هدف برسید.
-می توانید با خرید و استفاده از پاپ آپ رتبه سایت خود را افزایش دهید.






تگ ها پاپ آپ می فا خرید پاپ آپ پاپ آپ انواع تبلیغات پاپ آپ سایت پاپ اپ می سیستم پاپ اپ می مزایای خرید پاپ آپ شناخت سیستم پاپ آپ می فا

خبرنامه - شبکه های اجتماعی