پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          24 امرداد 1400 - 15 August 2021



همه ما میدانیم آموزش آنلاین بیش از پیش محبوبیت بسزایی به دست آورده و این روزها به دلیل همه گیر شدن کرونا مردم ترجیح می دهند در کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا زبان فرانسه شرکت کنند. نکته مهم این است که جهان امروز در حال تغییر است و روزانه با امکانات جدید رو به رو میشویم و برگزاری دوره های زبان نیز از این امر مستثنی نیست. 
توانایی یادگیری هر زبانی با استفاده از تکنولوژی آنلاین ممکن بوده و در دراز مدت تاثیر همانند کلاس های حضوری را ایجاد می کند. گسترش دامنه آموزش آنلاین زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان سفیر شرایطی را مهیا کرده تا زبان آموزان بیشتر از قبل از این دوره ها استقبال کنند. برای اینکه شما را با مزایا و کارکرد آموزش آنلاین آشنا کنیم، در ادامه نکات ارزشمندی را به شما عزیزان ارائه می نماییم.

مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی
دلایل زیادی وجود دارند که آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. همانطور که میدانید شروع کلاس های آنلاین از اولین پیک کرونا به اوج رسید و تمام کلاس های حضوری به نوعی تعطیل شدند. همین امر مسیری را برای دوره های آنلاین هموار کرد و نرم افزارهای جدید برای برگزاری کلاس ها طراحی شد. اما سوال اینجاست که چرا آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین زبان فرانسه به این سرعت در بین مردم جا افتاد و حتی بیشتر از کلاس های حضوری مخاطب دارد.

 

1.راحت بودن دوره های آنلاین
مهمترین و بزرگترین مزیت دوره های آنلاین زبان انگلیسی یا زبان فرانسه این است که کلاس درس و مربی 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس شما هستند. به راحتی می توانید در این کلاس ها شرکت کنید، اطلاعیه ها را دریافت کنید، به مطالب دسترسی داشته باشید و تکالیف را مرور کنید. از همه مهمتر هیچ محدودیتی برای بحث و گفتگو با همکلاسی و استاد نخواهید داشت. به همین علت، دوره های آنلاین را تا حد زیادی می توان با کلاس های حضوری زبان انگلیسی مقایسه کرد.

2.مقرون به صرفه است
شاید با خود بگویید داشتن سیستمی که بتوانید از طریق آن در آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید هزینه بر است. البته لازم به ذکر است که در دنیای امروز هر فردی یک کامپیوتر یا لپ تاپ در خانه دارد و اگر هم سیستمی نداشتید، خبر خوب این است که حتی با یک گوشی هوشمند هم می توان در کلاس ها شرکت کرد. علاوه بر این، دیگر نیازی نیست هر ماه هزینه بنزین و پارکینگ بدهید یا هر نوع مبلغ دیگری که باید هنگام دور بودن از خانه پرداخت کنید. تنها لازم است هزینه کلاس های آنلاین و هزینه اینترنت را بدهید که در برابر هزینه های دوره حضوری ناچیز خواهند بود.


3.انعطاف پذیری در برگزاری دوره
از آموزش آنلاین زبان فرانسه گرفته تا آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما می توانید درخواست خود را برای برگزاری کلاس در هر ساعت از شبانه روز اعلام کنید. از آنجایی که دوره های آنلاین از نظر زمانی انعطاف پذیر هستند، شما می توانید زمان بیشتری را با خانواده، کار یا دوستان خود سپری کنید و در کنار آنها دوره زبان انگلیسی هم شرکت کنید. تنها لازم است یک تا دو ساعت از شبانه روز را در کلاس آنلاین حضور داشته باشید. آنلاین بودن کلاس ها به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و بعد از کار نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، مناسب خواهد بود. همچنین برای دانشجویانی که ساعت ها وقت خود را در دانشگاه می گذرانند و از کلاس رفتن در طول روز خسته هستند می تواند گزینه ای عالی باشد.

4.فرد محور بودن کلاس های آنلاین
از آنجایی که کلاس های آنلاین ارتباط مستقیم تصویری با استاد است، می توانید به سوالات خود مستقیماً از او بپرسید. جالب است بدانید در اکثر مواقع زبان آموزان از پرسیدن سوال و شرکت در اسپیکینگ ترس دارند، اینترنت و شرکت در دوره های آنلاین این ترس را از بین برده و موجب شده بیشتر در کلاس فعالیت داشته باشید. به خصوص اگر دوره آنلاین شما خصوصی یا با تعداد محدود برگزار شود، این شرایط مزایای بیشتری برای شما دارد.

5.ارتباط آسان با همکلاسی ها
شاید با خود بگویید که کلاس های حضوری ارتباط نزدیک تری را با همکلاسی ها ایجاد می کند؛ اما ارتباطات از طریق تکنولوژی به قدری آسان شده که صحبت کردن و معاشرت کردن با همکلاسی ها دست کمی از مواجه حضوری نخواهد داشت. شما به راحتی می توانید با نصب کردن یک نرم افزار شبانه روز با هم تیمی های خود تمرین حل کنید و مطالبی که استاد به شما آموخته را با دیگران مرور کنید. این امر شاید در دوره های حضوری کمتر پیش آید، زیرا هر فردی درگیر مسائل خود خواهد بود. اما آموزش آنلاین زبان انگلیسی موقعیتی را مهیا کرده تا دانش آموزان به شکل تصویری با یکدیگر درس بخوانند و به رشد یکدیگر کمک کنند.

6.در دسترس بودن اطلاعات
بیشتر اوقات، تمام آنچه در یک دوره یاد می گیریم ظرف یکی دو هفته فراموش می شوند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان سفیر به گونه ای است که اطلاعات به صورت آنلاین همیشه در اختیار شما قرار دارد و از صفحه شما پاک نمی شوند. حتی می توانید به وسیله برخی نرم افزارهای ضبط کننده، کلاس خود را رکورد کنید و همیشه مطالب درسی را در سیستم خود داشته باشید. این را می توان بهترین و مهمترین مزیت دوره های آنلاین زبان انگلیسی معرفی کرد تا همه از آن بهره ببرند.
 

7.کیفیت بالای دوره
افکار اشتباهی که برخی افراد به آن دامن می زنند این است که ممکن است دوره های آنلاین به اندازه دوره های حضوری باکیفیت نباشد. در این راستا آنها نمی توانند این دوره را در رزومه خود به عنوان یک مهارت ذکر کنند. این تصور کاملا اشتباه است. زمانی که شما در یک موسسه معتبر مانند آموزشگاه زبان سفیر ثبت نام می کنید، آموزش آنلاین زبان انگلیسی به اندازه دوره حضوری با کیفیت و حرفه ای خواهد بود. در نتیجه، بعد از اتمام دوره می توانید سطح خود و نام موسسه را در رزومه خود بیاورید. به یاد داشته باشید، دنیای آنلاین با سرعت بیشتر در حال گسترش است. زیرا انسان امروز به زمان بیشتری برای کار، زندگی، تفریح و افزایش مهارت ها خود از طریق تکنولوژی نیاز دارد. بنابراین، هر چه جلوتر می رویم، نه تنها از ارزش کلاس های آنلاین کم نمی شود، بلکه ممکن است در آینده نزدیک جای حضور انسان در هر موقعیتی را بگیرد. 

آموزش آنلاین زبان فرانسه یا زبان انگلیسی
انتخاب کلاس زبان کاملا به اهداف و علاقه شما بستگی دارد. برخی افراد برای هدف های طولانی مدت مانند مهاجرت به زبان انگلیسی روی می آورند یا برای اینکه به یک زبان علاقه دارند ترجیح می دهند زبان فرانسه را انتخاب کنند. شایان ذکر است که نمی توان برای همه افراد یک نسخه پیچید و دوره مشخصی را به آنها معرفی کرد. اما می توانیم به شما بگوییم که اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و سریع تر به نتیجه برسید، دوره های آنلاین زبان می تواند انتخابی هوشمندانه و صحیح برای شما باشد. زبان فرانسه هم جزو پرطرفدارترین زبان ها در جهان است و علاوه بر این زبان عشاق محسوب می شود. بنابراین به خاطر شیوایی و جذابیت این زبان در بین زبان آموزان محبوبیت زیادی دارد.

اگر قصد دارید آموزش آنلاین زبان فرانسه را در دستور کارتان قرار دهید بدانید که کیفیت برگزاری این کلاس با دوره های زبان انگلیسی هیچ تفاوتی ندارد و به همان میزان خدمات حرفه ای را به زبان آموزان ارائه می کند.

 

کلام آخر
در این مطلب برای شما نکات و مزایای مهمی در مورد آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین زبان فرانسه در آموزشگاه زبان سفیر را ارائه کردیم. اکنون می توانید قاطعانه تصمیم بگیرید که کدام ماژول کلاس آنلاین یا حضوری برای شما مناسب تر است. سعی کنید برای اینکه تصمیم هوشمندانه ای بگیرید، شرایط خود را با این مقاله بسنجید و سپس برای شرکت در کلاس ها ثبت نام کنید.

تگ ها زبان سفیر

خبرنامه - شبکه های اجتماعی