پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          31 شهریور 1400 - 22 September 2021



تدریس آنلاین این روزها بیشتر از همیشه دیده می‌شود. بسیاری از افراد که دارای تحصیلات و تجربیات تخصصی هستند، تجربیات خود از راه ضبط دوره یا برگزاری کلاس آنلاین ارائه می‌کنند. البته تدریس و ارائه آموخته‌ها به خودی خود، موضوع جدیدی نیست و شاید بتوان تاریخی به درازای «تاریخ» در نظر گرفت؛ در گذشته نیز بسیاری از افراد پس از تحصیل و دریافت مدرک یا مستقیما وارد بازار کار عملی می‌شدند و یا کلاس‌ها و کارگاه‌هایی در رشته تخصصی خود برگزار می‌کردند. اما موضوع این روزها بر سر تغییر شیوه آموزش است.
گسترش اینترنت از یک طرف و شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، روش تدریس و آموزش را دچار تغییرات جدی کرده است. بسیاری از کلاس‌ها و آزمون‌هایی که تا پیش از این به صورت حضوری برگزار می‌شدند جای خود را به صحبت و تعامل از پشت مانیتور و یا گوشی‌های هوشمند داده‌اند. این سیر تغییرات به قدری سریع جایگزین شیوه قدیمی شده که حتی با پایان عالمگیری این بیماری، روش قبلی، به طور کامل جایگزین تدریس آنلاین نخواهد شد.
با این وجود تدریس آنلاین فرصتی بسیار مناسب برای مدرسان است. از طریق این روش شما می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و پیش‌آمدهای غیرضروری نیز به همین نحو مدیریت کنید.
جذب شاگرد، دانشجو و دانش آموز و برگزاری کلاس
یکی از چالش‌های مدرسان در برگزاری کلاس، جذب شاگرد و دانشجو است. شاید بتوان گفت جذب شاگرد در حال حاضر از مهم‌ترین مراحل تدریس آنلاین است.
شما برای این که بتوانید تعداد مناسبی از افراد را به کلاس‌های خود جذب کنید، نیازمند راهکارهایی مناسب آن هستید. یکی از این راهکارها ثبت‌نام در پلتفرم‌های آموزشی و جذب مدرس است. از پلتفرم‌های مناسبی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، دبستان ترجمیک است.
«دبستان ترجمیک» چیست؟
دبستان ترجمیک محصول جدید پلتفرم خدمات زبانی ترجمیک است. دبستان ترجمیک با هدف ارائه دوره‌های مناسب ویژه بازار کار و افزایش درآمد فعالیت خود را آغاز کرده است. جذب مدرس برای فعالیت در این دوره به صورت مستمر ادامه دارد و شما نیز اگر مهارت خاصی دارید یا می‌توانید آموخته‌های خود را از طریق آموزش آنلاین در اختیار جمع بزرگی قرار دهید، شرایط فعالیت در این پلتفرم را خواهید داشت.
البته به طور کلی داشتن برخی شرایط، زمینه فعالیت مدرسان را تا حد زیادی تسهیل خواهد کرد. در ادامه به برخی از این شرایط اشاره می‌کنیم.


 
شرایط جذب مدرس در دبستان ترجمیک
به دلیل رویکرد خاص این مجموعه در تدوین دوره‌ها، شرایط خاصی را در روند جذب مدرس مشخص کرده است. بر این اساس افراد زیر واجد شرایط ثبت‌نام در این پلتفرم هستند:
1- اعضای هیئت علمی
2- فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دارای سابقه تدریس
3- سایر افراد که تجربه موثر و برجسته در زمینه آموزش آنلاین و آفلاین دارند. 
بر اساس سابقه و مدرک تحصیلی مدرسان، به ترتیب در گروه‌های یک، دو و سه طبقه‌بندی می‌شوند و پس از برگزاری حداقل ده دوره، به گروه بالاتر خود منتقل خواهند شد. برای خواندن شرایط و ضوابط مدرسان دبستان ترجمیک به این لینک مراجعه کنید. 
انتخاب سرفصل چگونه انجام می‌شود؟
دبستان ترجمیک انتخاب سرفصل و موضوع دوره را بر عهده مدرس دوره قرار داده است. اما به صورت کلی با توجه به رویکرد و مخاطبان این موسسه، موضوعات مرتبط به بحث ترجمه، ویرایش متن، نویسندگی، تولید محتوا، نرم‌افزارهای تخصصی، بازاریابی و آموزش‌های مرتبط با بازار کار دارای اولویت بیشتری هستند. 
چرا دبستان ترجمیک مکان مناسبی برای تدریس است؟
شاید برای شما نیز این سوال ایجاد که دبستان ترجمیک چه مزیتی نسبت به سایر پلتفرم‌های آموزشی برای مدرسان دارد در اینجا به برخی این موارد می‌پردازیم.
همکاری با برند معتبر ترجمیک
ترجمیک، بزرگترین موسسه حوزه خدمات زبانی ایران و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف است. این برند در میان تقریبا تمامی دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید و حتی اهالی خبره حوزه زبان، تولید محتوا و نرم‌افزارهای تخصصی شناخته شده است. بنابراین فرصت همکاری با این برند معتبر در پلتفرم آموزشی دبستان ترجمیک، بسیار حائز اهمیت است.
امکان پیشرفت و ارتقای درآمد 
همان‌طور که اشاره شد در دبستان ترجمیک مدرسان بر اساس شرایط متفاوتی که دارند به گروه‌بندی مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. اما این گروه‌بندی ثابت نیست و با برگزاری دوره‌های موفق امکان ارتقای سطح برای فرد فراهم می‌شود. ارتقای سطح باعث کسب درآمد بیشتر مدرس، از فروش دوره‌های ضبط‌شده می‌شود.
عدم نیاز تبلیغ از سوی مدرس و صرف هزینه
یکی از مشکلات مدرسان در هنگام برگزاری دوره جذب شاگرد و رساندن کلاس به حد نصاب است. دبستان ترجمیک بر اساس سابقه برند، تبلیغات متعدد و هم‌چنین مخاطبان گسترده تحصیل‌کرده و دانشگاهی نگرانی از این بابت را ندارد. این موضوع سبب می‌شود تا مدرس با خیالی آسوده و دغدغه فکری کمتر به کار اصلی خود یعنی تدریس بپردازند. از طرف دیگر همکاری با این روش، می‌تواند خیال مدرس را از یک درآمد نسبتا ثابت و تکرار شونده راحت کند.
پلتفرم مناسب و بدون هزینه
از موارد دیگری که دبستان ترجمیک فراهم کرده است. بستر مناسب برای پیشبرد فرآیند حین آموزش و پس از آن است. در هر کلاس، یک نماینده از طرف ترجمیک حضور دارد و مواردی از قبیل تنظیم زمان، اطلاع‌رسانی به دانشجویان، ضبط کلاس‌ها و ... را بر عهده دارد. مدرسان از طریق پلتفرم اسکای‌روم که دارای رابط کاربری و امکانات مناسب است به تدریس می‌پردازند و نگرانی از بابت قطعی اینترنت و یا ارائه روش‌های مختلف تدریس ندارند.

نحوه ثبت‌نام در دبستان ترجمیک

اگر با مطالعه این مطلب خود و یا شخص دیگری را مناسب تدریس در دبستان ترجمیک می‌دانید پیشنهاد می‌کنیم فرم جذب مدرس را پر کرده و ثبت‌نام‌تان را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. دبستان ترجمیک از ثبت‌نام شما عزیزان بی‌نهایت استقبال می‌کند.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی