پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          07 مهر 1400 - 29 September 2021



در دنیای امروز ، یادگیری زبان انگلیسی در اولویت بسیاری از افراد در سراسر جهان است.
البته روشهای مختلفی برای یادگیری زبان وجود دارد. همچنین هدف هر فرد ممکن است متفاوت باشد. برخی این زبان را به قصد زندگی در خارج و گروهی دیگر برای بهبود موقعیت شغلی خود و غیره می آموزند.
 


در نتیجه ، افراد قبل از انتخاب مسیر خود برای یادگیری این زبان و انتخاب بهترین روش با توجه به سلیقه و هدف شخصی خود، باید روش های مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. این امر کارایی یادگیری را تا حد زیادی افزایش می دهد.
احتمالاً افرادی را در اطرافتان دیده اید که سالها در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کرده اند اما هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده اند و این به دلیل تصمیمات اشتباه است.
شاید سریعترین راه برای یادگیری زبان، شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آموزش زبان آنلاین یا حضوری باشد. البته همه کلاس های خصوصی نیز معجزه نمی کنند! باید در انتخاب یک کلاس خوب بسیار هوشیار باشید.
در این قسمت قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین و موفق ترین مجریان تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین آشنا نمائیم.

آشنایی با وبسایت آموزش زبان آنلاین انگلیشدان


آموزش آنلاین زبان انگلیشدان، که توسط محسن کشاورزی از برترین اساتید زبان انگلیسی اداره می شود، بر برگزاری کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین تمرکز دارد.
اگرچه انگلیشدان تدریس خصوصی را به صورت حضوری نیز ارائه می دهد ، اما بر کلاس های آنلاین زبان تمرکز کرده است. 
برای اطلاع از مزایایی که انگلیشدان برای کلاس های آموزش مجازی زبان انگلیسی قائل میشود، می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس www.englishdon.ir مراجعه کنید.
ما بحث حضوری یا آنلاین بودن کلاسها را کنار می گذاریم و به موضوع اصلی می پردازیم. یعنی معرفی کلاس خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان، یکی از برترین کلاسهای آموزش زبان در ایران.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان مختص چه کسانی است؟!


توجه داشته باشید که برای شرکت در کلاس تدریس زبان خصوصی انگلیشدان، باید حداقل یکی از موارد زیر شامل حالتان باشد. در غیر اینصورت لزومی ندارد تا در دوره های خصوصی زبان انگلیشدان شرکت کنید!
مهم است که زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید. ممکن است قصد مهاجرت یا سفر به یک کشور انگلیسی زبان در آینده نزدیک را داشته باشید ، یا از شرکت در کلاسهای بی کیفیت بی میل باشید. در این صورت ، یادگیری سریع زبان انگلیسی برای شما مهم خواهد بود.

شما به یادگیری عمیق ، واقعی و عملی نیاز دارید. این بدان معناست که شما از آموزش سطحی که واقعاً برای شما کارساز نیست خسته شده اید و می خواهید انگلیسی را به گونه ای یاد بگیرید که بتوانید از آن در موقعیت های مختلف ، هنگام صحبت کردن ، نوشتن و غیره استفاده کنید.

برای شما بسیار مهم است که مکالمه خود را به زبان انگلیسی تقویت کنید و به یک مکالمه روان برسید. این را می توان مهمترین و گاه دست نیافتنی ترین نیاز برای هر دانش پذیری برای یادگیری زبان انگلیسی دانست و انگلیشدان برای برآوردن آن اقدامات خاصی را انجام داده است.

از عدم دریافت پاسخ سوالات و ابهامات خود در فرایند یادگیری زبان خسته شده اید. احتمالاً سوالاتی در ذهن شما وجود دارد که بدون دریافت پاسخ، آنها را فراموش می کنید. در انگلیشدان ، شما از مربیان و کارکنان پشتیبانی تمام وقت دریافت می کنید و به تمام سوالات خود در داخل و خارج از کلاس پاسخ می دهید.

با یک مربی زبان بسیار آگاه ، با رفتار دوستانه ، صبور و پیگیر شروع به یادگیری زبان کنید. مربیان انگلیسی انگلیشدان یکی از بهترین معلمان زبان انگلیسی در ایران از نظر دانش و رویکرد حرفه ای برای زبان آموزان هستند.

ویژگی های اصلی تدریس خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان چیست؟


حالا در این قسمت از مقاله قصد داریم تا مهم ترین ویژگی هایی که موجب تمایز کلاس های زبان انگلیسی خصوصی انگلیشدان می شود را بررسی کنیم و جزئیات مورد نیاز شما از کلاس ها را در اختیارتان قرار دهیم.

چه دوره هایی در انگلیشدان برگزار می گردد؟


* همه دوره های زیر در آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان ارائه می شود:
* آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته (تقویت هر چهار مهارت زبانی با تأکید بر مهارتهای صحبت کردن و گوش دادن)

* آموزش زبان انگلیسی برای کودکان (بر اساس به روزترین روشهای آموزشی برای تسهیل و تسریع فرایند یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان انگلیشدان)

* آمادگی برای شرکت در دوره های آیلتس (به منظور آماده سازی زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته برای شرکت در دوره های آیلتس)

* دوره آیلتس (برای فراگیران سطح متوسط و پیشرفته برای آشنایی کامل با تکنیک ها و استراتژی های آزمون آیلتس و یادگیری روش های موثر برای کسب نمره مورد نظر)

* آمادگی برای امتحانات زبان انگلیسی مدارس (همه سطوح)

* آمادگی برای آزمون ورودی دانشگاه (آزمون تخصصی و عمومی زبان انگلیسی)

* آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت و سفر

* آموزش انگلیسی برای تجارت

مواردی که موجب تمایز کلاس خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان می شود، چیست؟


* گرامر را به صورت غیر مستقیم آموزش می بینید تا بتوانید دانش خود را در مورد دستور زبان انگلیسی به راحتی در مکالمات و نوشتن خود به کار بگیرید.

* انگلیسی را سریع و عملی بدون اتکا به کتاب یاد می گیرید. در انگلیشدان ، یادگیری زبان اساساً محاوره ای و بر پایه مکالمه است و بر یادگیری عبارات کاربردی و روزمره تمرکز دارد، نه کلمات واحد.

* اولین جلسه کلاس های زبان انگلیشدان را به صورت رایگان در قالب یک جلسه کلاس زبان آنلاین می گذرانید ، که به زبان آموزان اجازه می دهد کیفیت کلاس ، نحوه تدریس معلم و سایر عوامل را بررسی کرده و در صورت تمایل ثبت نام کنند.

* یک دوره رایگان آفلاین در کنار کلاس های آنلاین که در آن به طور تمام وقت با معلمان و مربیان در تماس هستید، دریافت میکنید و به طور تمام وقت پشتیبانی میشوید.

سخن پایانی


با وجود اینکه هیچ تضمینی برای هیچ دوره آموزشی نمی توان ارائه داد، چرا که یادگیری افراد به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد از جمله میزان تلاش و تعهد آنها، انگلیشدان کیفیت دوره های آموزش زبان آنلاین و حضوری خود در سیستم تدریس خصوصی زبان انگلیسی را از هر جهت ضمانت می نماید.
بدین صورت که انگلیشدان به همه زبان آموزان خود قول میدهد در صورتی که انگیزه خود را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی حفظ کنند و به خواسته های استاد زبان خود گوش دهند، در کوتاهترین زمان ممکن نتایج شگفت انگیزی را در مسیرآموزش زبان کسب نموده به طوریکه بسیار فراتر از سطح انتظارات خودشان باشد.
برای اطلاعات بیشتر از شرایط منحصر به فرد کلاس های زبان انگلیشدان می توانید به صفحه کلاس خصوصی زبان انگلیشدان مراجعه نمایید.


تگ ها کلاس زبان آنلاین آموزش زبان آنلاین کلاس زبان خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی زبان انگلیسی برترین اساتید زبان انگلیسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی