پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          01 آذر 1400 - 22 November 2021



بیمه تایم، زمان بیمه شدن شماست


 
در سال های اخیر بسیاری از کالاها و خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه می شوند و ارائه خدمات به صورت آنلاین توسط بسیاری از فروشگاه ها و سامانه های اینترنتی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. خدمات بیمه از جمله خدماتی می باشد که به صورت آنلاین توسط بسیاری از سامانه ها از قبیل بیمه تایم ارائه می شود. 
وب سایت بیمه تایم((BimeTime.com  توانسته با ارائه خدمات مشاوره و خرید انواع بیمه نامه خدمات کاملی را به بیمه گذاران خود ارائه نماید. 
ماندانا بیات مدیر عامل بیمه تایم با بیان این مطلب که ارائه تخصصی مشاوره بی طرف قبل از خرید در رشته های بیمه ای از قبیل بیمه عمر همواره بر بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می افزاید، می تواند در کنار خرید آنلاین بیمه به نفع بیمه گذاران و مشتریان در خرید انواع بیمه نامه باشد. چراکه بیمه از جمله خدماتی است که باید یک مشاور متخصص در انتخاب و خرید برخی بیمه نامه ها از قبیل بیمه های عمر و مسئولیت و ... در کنار بیمه گذار باشد. 
همچنین سوالات زیادی قبل از خرید بیمه ممکن است پیش بیاید که با توجه به ماهیت کارگزاری بودن بیمه تایم می توانید بدون مراجعه و تماس با چند شرکت بیمه، از طریق بیمه تایم اقدام به مقایسه انواع بیمه نامه نمایید. این که کدام شرکت بیمه در ارائه خدمات خود قوی تر بوده و به تعهدات خود بهتر عمل کرده؟ در زمان خسارت کدام شرکت همراهی خوبی با بیمه گذاران داشته ؟ کدام شرکت قیمت ارزان تر را با شرایط بهتر ارائه می کند؟ این ها همه سوالاتی هستند که قبل از خرید انواع بیمه نامه برای کاربران ممکن است پیش بیاید که به کمک کارشناسان بیمه تایم می توانید به پاسخ همه این موارد برسید. 
در کنار مشاوره قبل از خرید بیمه نامه، خدمات دیگر از قبیل همراهی آنلاین در زمان خسارت، ارسال رایگان بیمه نامه، ارائه تخفیف های دوره ای برای سایر رشته های بیمه ای از جمله دیگر مزایای خرید بیمه از بیمه تایم می باشد.  
در سایت بیمه تایم می‌توانید پس از استعلام قیمت و مقایسه تمام رشته‌های بیمه (مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش‌سوزی و …) در تمام شرکت‌های بیمه، خرید خود را به شکلی بسیار سریع و راحت انجام دهید. همچنین در بیمه تایم، مشاوران متخصصی فعالیت می‌کنند که به صورت دقیق و بی‌طرفانه شما برای انتخاب بهترین بیمه راهنمایی می‌کنند.




خبرنامه - شبکه های اجتماعی