پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          16 آذر 1400 - 07 December 2021



به شاخه ای از علم پزشکی که به مشکلات و بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و ادراری می پردازد، اورولوژی گفته می شود، در همین راستا در این بخش سوابق دکتر کرمی و نظرات بیماران ایشان در زمینه بیماری های اورولوژی مورد بررسی قرار گرفته شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تا پایان همراه باشید.

 

متخصص اورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟

پزشک متخصص اورولوژی مشکلاتی چون ناباروری مردان، خون در ادرار، بی اختیاری ادرار و عفونت ادراری، اختلال در نعوظ، افتادگی مثانه به طرف واژن، سنگ کلیه، پرکاری مثانه، سرطان مثانه، سرطان غدد فوق کلیه، سرطان کلیه ها، واریکوسل، سندرم مثانه دردناک  و غیره را درمان می کند.

متخصص اورولوژی چگونه بیماری های اورولوژی را تشخیص می دهد؟
متخصص اورولوژی جهت تشخیص بیماری های اورولوژی تست های نظیر؛ تست های تصویر برداری(CT اسکن، MRI یا اولتراسوند)، سیستوگرام، سیستوسکوپی، تست حجم باقی مانده پس از ادرار، نمونه ادرار، نوار مثانه و غیره را تجویز می کند.

وظایف متخصص اورولوژی چیست؟
از وظایف متخصص اورولوژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بستن لوله آقایان از طریق روش وازکتومی
برداشتن مثانه جهت درمان سرطان به روش سیستکتومی
انجام بیوپسی از مثانه، پروستات و کلیه ها
رفع انسدادها کلیه ها
انجام جراحی تعویض کلیه معیوب با کلیه سالم 
بازسازی و ترمیم ارگان های ادراری ناقص و معیوب 
انجام جراحی برداشتن پروستات جهت درمان سرطان پروستات
برداشتن سنگ های کلیه و حالب به کمک لوله ای باریک

مدارک تحصیلی متخصص اورولوژی چیست؟
یک پزشک متخصص اورولوژی یا اورولوژیست جهت دریافت مدرک خود ابتدا دوره های دانشکده پزشکی را به مدت هفت سال تحصیل سپری می کند تا مدرک پزشکی عمومی را کسب کند که پس از این دوره با قبولی در آزمون تخصصی پزشکی و فراگیری دوره های مختلف رشته اورولوژی به عنوان متخصص شناخته می شود( حداقل ۲سال تحصیل) که پس از آن نیز بین 1 تا 3 سال باید در یکی از شاخه های مختلف اورولوژی تحصیل کند تا به عنوان فوق تخصص اورولوژی شناخته شود.
متخصصان اورولوژی می توانند با گذراندن دوره 1 الی 2 ساله مدرک فلوشیپی خود را در این رشته به دست آورند، در این دوران، پزشک  مهارت هایی در یک فیلد تخصصی کسب می کند بدین معنی که متخصص اورولوژی فقط مشکلات مردان و یا سرطان ها را بررسی و درمان قرار می دهد.

 

سوابق دکتر کرمی در چه زمینه ای است؟
دکتر کرمی جراح و متخصص کلیه مجاری ادراری و تناسلی است که دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی بوده و لاپاراسکوپی بیماریهای کلیه و مجاری ادراری را انجام می دهد. همچنین دکتر کرمی استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد که در حال حاضر نیز عضو انجمن اورولوژی اروپا، آمریکا و آسیا است.

آدرس مطب دکتر حسین کرمی کجاست؟
آدرس مطب دکتر حسین کرمی واقع در شهر تهران، خیابان شریعتی، قلهک، روبروی مسجد قلهک ،کوچه سجاد ، ساختمان پزشکان سجاد، پلاک ۷۰ می باشد و همچنین دکتر حسین کرمی در میدان اقدسیه ، خیابان اراج خیابان ۲۲ بهمن در بیمارستان نیکان  خدمات پزشکی خود را ارائه می دهد.

نظرات بیماران دکتر حسین کرمی را رابطه با ایشان چیست؟
همواره آگاهی از نظرات مراجعه کنندگان یک پزشک که از خدمات درمانی آن پزشک بهره مند شده اند از بهترین روش های تحقیق و بررسی در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده پزشک می باشد زیرا بیماران یک پزشک به طور مستقیم با منش و برخورد پزشک مواجه شده اند، از نحوه تشخیص و بررسی های او مطلع هستند و روش های درمانی آن پزشک را تجربه کرده اند، از این رو همواره نظرات مراجعه کنندگان یک پزشک منبعی مناسبی برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ویژگی های یک پزشک است.
اگر شما کاربران سایت پذیرش ۲۴‌ تمایل دارید که دکتر حسین کرمی متخصص اورولوژی را بیشتر و بهتر بشناسید کافی است که نظرات کاربران سایت را که مشاوره آنلاین پزشکی از این متخصص باتجربه دریافت کرده اند را مورد بررسی قرار دهید.

 

چگونه می توان از نظرات بیماران دکتر حسین کرمی مطلع شد؟
وب سایت تخصصی پذیرش ۲۴ به صورت کاملا حرفه ای جمع کثیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص  رشته های مختلف پزشکی را جهت ارائه خدمات آنلاین پزشکی گردهم آورده است‌. از جمله این خدمات رسانی آنلاین پزشکی می توان به ارائه مشاوره آنلاین پزشکی اشاره کرد.
طی یک مشاوره آنلاین پزشکی، کاربر سایت پس از پرداخت حق مشاوره و دریافت نوبت مشاوره آنلاین می تواند در تاریخ و ساعت مشخصی از طریق تماس تلفنی یا چت کردن آنلاین در رابطه با بیماری ها و مشکلات خود با پزشک انتخابی خود گفتگو کند.
پس از دریافت مشاوره آنلاین پزشکی کاربر می تواند نظر خود را در رابطه با کیفیت خدمات دریافتی، نحوه رفتار پزشک، میزان رضایت از مشاوره دریافت شده و غیره ثبت کند که پس از ثبت نظر کاربر، سایر کاربران هنگام بررسی صفحه شخصی پزشک می توانند این نقطه نظرات را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و پزشک مورد نظر را بیشتر بشناسند.
در صفحه شخصی هر یک از پزشکان وب سایت پذیرش ۲۴ علاوه بر امکان مشاهده نظرات کاربرانی که مشاوره آنلاین دریافت کرده اند، می توان سوابق تحصیلی، رزومه کاری، تعداد مشاوره های آنلاین موفق، مدارک تخصصی و غیره را به طور کامل مشاهده و مورد بررسی قرار داد تا بتوان بر اساس اولویت های شخصی بهترین پزشک متخصص را جهت دریافت مشاوره آنلاین انتخاب کرد.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی