پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          20 آذر 1400 - 11 December 2021


 
تصمیم مهم آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات دی ماه 1400
آموزش و پرورش  خبر قطعی خود را در مورد حضوری بودن امتحانات دی ماه 1400 اعلام نکرده است. اما طبق تصمیمات اخیر این سازمان، امتحانات دی ماه احتمالاً به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. تصمیم گیری بابت امتحانات حضوری تا حد زیادی بستگی به آمادگی مدارس و شرایط‌شان برای برگزاری امتحانات دارد. اما برای امتحانات نهایی پایه یازدهم و دوازدهم به دلیل تاثیر معدل بر کنکور، به احتمال زیاد امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 
با توجه به این توضیحات، سوال اصلی این است که اگر دانش‌آموز پایه یازدهم یا دوازدهم هستید،‌ آیا برای کسب معدل بالا، خود را برای امتحانات دی ماه 1400 آماده کرده‌اید؟ اگر دانش‌آموز پایه نهم هستید آیا برای انتخاب رشته موفق و متناسب با نمرات امتحانی‌ خود، آمادگی شرکت در امتحانات دی ماه را دارید؟ 
تاثیر کلاس تقویتی موسسات تدریس خصوصی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان
با وجود تلاش مدارس برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های آنلاین، این واقعیت که تاثیر آموزش حضوری بیشتر از آموزش مجازی است را نمی‌توان کتمان کرد. با غیرحضوری شدن مدارس، آموزش و یادگیری برای خیلی از دانش‌آموزان و معلمان که به فضای تدریس آنلاین آشنایی نداشتند، سخت و دشوار شد.  هرچند که نباید سلامت دانش‌آموزان و معلمان را فدای آموزش باکیفیت کرد اما به هر حال به دلیل عدم آشنایی به سیستم تدریس آنلاین، خیلی از دانش‌آموزان دچار افت تحصیلی شدید شدند. 
البته حضور در کلاس تقویتی سامانه تدریس خصوصی استادبانک این حجم و فشار روانی آموزش مجازی را کمتر کرده است. در واقع به صورت کلی، موسسات تدریس خصوصی با فعال کردن پلتفرم‌های مناسب تدریس آنلاین خود به دانش‌آموزان کمک کرده‌اند تا از افت تحصیلی بیشتر آن‌ها جلوگیری شود. 
در این شرایطِ غیرحضوری بودن مدارس، تا خبر قطعی آموزش و پرورش در مورد زمان و برنامه امتحانات دی ماه 1400، بهترین تصمیم برای کسب آمادگی در امتحانات کدام است؟
 


کسب آمادگی بالا برای شرکت در امتحانات دی ماه با کمک معلم خصوصی 
بهتر است به جای نگرانی بابت برگزاری امتحانات دی ماه و اینکه در نهایت آموزش و پرورش چه تصمیمی خواهد گرفت، بر موضوع اصلی که همان کسب آمادگی صد در صد در امتحانات است، تمرکز کنی.
با توجه به اینکه معمولاً دانش‌آموزان دقیقه نود یاد مشکلات درسی خود می‌افتند و اکثراً با محدودیت زمانی رو به رو می‌شوند، بهترین پیشنهاد در این برهه زمانی، در مرحله اول استفاده از کلاس معلم تدریس خصوصی و در مرحله بعدی استفاده از سایر منابع تقویتی مثل نمونه سوالات است. 
به طور مثال اگر دانش‌آموزی هستی که ضعف زیادی در درس ریاضی داری، فعلاً نباید نگران چگونگی برگزاری امتحانات باشی. باید در این شرایط تمام تمرکز خود را بر حل مشکل ریاضی‌ات بگذاری. برای شروع یادگیری عمیق بهتر است با انتخاب کلاس معلم خصوصی ریاضی، تمام مشکلات درسی و آموزش‌های اشتباه خود را رفع کنی. سپس با استفاده از سایر منابع تقویتی که معلم خصوصی‌ات پیشنهاد می‌دهد، آمادگی خود را برای شرکت در امتحان نهایی درس ریاضی بالا ببری.

استفاده از فایل نمونه سوال برای آمادگی بیشتر در امتحانات دی ماه 1400
همانطور که گفتیم مهم‌ترین وظیفه شما به عنوان دانش‌آموز توجه بر بالا بردن میزان آمادگی خود برای شرکت در امتحانات است. علاوه بر کلاس تدریس خصوصی، استفاده از فایل نمونه سوال امتحانی این کمک را به شما می‌کند که در زمان حل سوال،  تمام آموزش‌های معلم را به همراه نکات مهم کتاب مرور کنی. بنابراین یکی از مهم‌ترین منابعی که باید در زمان قبل از امتحانات به آن توجه نمایی، فایل نمونه سوالات امتحانی دوره‌های مختلف است.
 

استادبانک، مرجعی مناسب برای انتخاب معلم خصوصی و سایر منابع تقویتی
برای گرفتن معلم خصوصی در زمان امتحانات بهتر است در کنار دانلود گام به گام و استفاده از نمونه سؤالات امتحانی به سایتی مراجعه کنید که امتحان خود را در زمینه معرفی معلم خصوصی پس داده است. اساتید تدریس خصوصی استادبانک به دلیل بررسی دائمی رزومه و کیفیت تدریس‌شان، گزینه مناسبی برای انتخاب معلم خصوصی‌‌ات هستند. همچنین به دلیل شفافیت در قیمت‌ها و بالا بودن کیفیت کلاس تدریس آنلاین و حضوری این موسسه، می توانی روی آن به عنوان یک مرجع مطمئن برای درخواست کلاس خصوصی  خود حساب نمایی.
در ضمن علاوه بر استفاده از خدمات معلم خصوصی، می‌توانید با ورود به مجله والدین و دانش‌آموزان استادبانک یا اپلیکیشن این مجموعه، به برترین نمونه سوالات دوره‌های مختلف امتحانی دسترسی پیدا کنید. 
بنابراین به جای تمرکز روی حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات دی ماه با ورود به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com و گرفتن معلم خصوصی خوب، روی برطرف کردن مشکل درسی‌ تمرکز کنید یا در صورت تمایل به مشاوره رایگان برای ثبت درخواست خود، با شماره 02191005443 جهت صحبت با کارشناسان استادبانک تماس بگیرید.

تگ ها استادبانک بازگشایی مدارس تدریس خصوصی معلم خصوصی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی