پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba



دولینگو یک آزمون آنلاین و تطبیقی (Adaptive) مبتنی بر کامپیوتر، جهت سنجش مهارت دانشجویان و دانش آموزان در سطح بین المللی، در زمینه زبان انگلیسی است، که همانند آزمون تافل و آیلتس چهار مهارت Reading, Listening, Speaking, Writing را مورد سنجش قرار می دهد. ما به عنوان اولین برگزار کننده دوره های مکالمه در بین آموزشگاه های زبان کرج در این مطلب به بررسی آزمون دولینگو و شرایط ویژه ی آن می پردازیم.

 

آزمون دولینگو چیست ؟ ( Duolingo English Test :DET ) 
 Adaptive یا تطبیقی به این معنی است که میزان دشواری سوالات براساس توانایی داوطلب تعیین می گردد. به این صورت که سوال بعدی شما براساس چگونگی عملکرد شما در سوالات قبلی تعیین می شود. با این توضیح که اگر شما سوالات ابتدایی را درست پاسخ دهید، سوالات بعدی شما سخت تر خواهد بود. و اگر سوالی را اشتباه پاسخ دهید، سوالات بعدی شما ساده تر خواهند شد تا اینکه مجددا بتوانید به آنها پاسخ درست دهید. این فرآیند تا انتهای تست ادامه پیدا خواهد کرد.
هدف آزمونهای تطبیقی ارائه سؤالاتی است که سطح دشواری آن ها منطبق بر میزان مهارت و دانش داوطلبان است. در واقع آزمون دولینگو براساس توانایی شما در زبان انگلیسی سوالاتش را طراحی می کند، بنابراین در مقایسه با آزمون های سنتی، به طور دقیق تر و کارآمدتری مهارتهای چهارگانه زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. 
به دلیل آنلاین بودن آزمون نیازی به حضور فیزیکی در مرکز آزمون و یا سفر به یک کشور دیگر جهت شرکت در آن نمی‌باشد. هیچ‌گونه محدودیت زمانی نیز برای شرکت در این آزمون وجود ندارد و بدین ترتیب شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که بخواهید از طریق کامپیوتر و وب‌کم در این آزمون شرکت کنید و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت نمایید.
آیا مدرک آزمون دولینگو معتبر است؟
بهتر است بدانید که این آزمون در ابتدا برای اپلای و پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه های آمریکا برگزار می‌شد. به مرور، دولینگو توسط دانشگاه ها و سایر مؤسسات آموزشی، معتبر شناخته شد و هم اکنون دانشگاه های دو کشور کانادا و آمریکا، بیشترین پذیرندگان مدرک این آزمون هستند. علاوه بر این ها کشورهایی همچون: استرالیا، فرانسه، بلژیک، انگلستان و هلند نیز، اقدام به پذیرش مدرک دولینگو می‎کنند. در طول دو سال گذشته بیشتر از 500 دانشگاه و کالج در سراسر دنیا داشتن مدرک آزمون دولینگو (Duolingo) را به عنوان یکی از شرایط پذیرش داوطلبان قرار داده‌¬اند. 
برای کسب اطمینان بیشتر، راجع به دانشگاه های پذیرنده دولینگو، توصیه می‌کنیم به آدرس سایت های مرتبط مراجعه کرده و مرکز علمی مورد نظر خود را در لیست این صفحه پیدا کنید.

قوانین آزمون زبان دولینگو
از آنجا که این آزمون آنلاین است و Duolingo باید از عدم تقلب شما در این آزمون مطمئن باشد قوانین زیادی هم وضع کرده است از جمله :
1. شما باید در اتاقی پرنور، ساکت و کاملا تنها باشید. 
2. گوش هایتان کاملا مشخص باشد.
3. نباید عینک آفتابی یا هدفون استفاده کنید. 
4. حق استفاده از قلم و کاغذ ندارید.
5. پنجره آزمون را به هر دلیلی نبندید و رها نکنید، از صفحه مانیتور دور نشوید.
شما باید تمام این مقررات را رعایت کنید و اگر حتی یک مورد را هم رعایت نکنید دولینگو شما را از شرکت مجدد در آزمون منع خواهد کرد.
همانطور که در مقررات آزمون زبانDuolingo صریحا اعلام شده است، دولینگو این حق را برای خود محفوظ می داند که در صورت صلاحدید، آزمون شما را گواهی نکند یا حتی نتایج آزمون های قبلی شما را باطل اعلام کند، بدون آن که بازپرداخت آزمون را انجام دهند. بسته به شدت تخلف و تقلب شرکت کنندگان ممکن است از شرکت مجدد به صورت دائمی محروم شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آموزشگاه زبان صادقی حریری تماس برقرار کرده و در دوره آنلاین مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه شرکت کنید.
شماره تماس :  02634493983   –   02634217402



تگ ها آزمون دولینگو آموزشگاه زبان مکالمه انگلیسی دوره مکالمه زبان انگلیسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی