پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          23 بهمن 1400 - 12 February 2022



سفر به جنوب کشور با خرید گره خورده و دلیلش هم ارتباط این منطقه‌ ی جذاب و دیدنی از طریق راه آبی بین‌المللی خلیج فارس و تنگه هرمز با دیگر نقاط جهان است. البته که زیبایی‌ها و دیدنی‌های طبیعی جنوب کشور کم نیستند و هر کدام از جزیره‌های آن به ‌تنهایی می ‌توانند مقصدی رویایی و جذاب برای شما باشند، اما اگر به جزیره قشم سفر می ‌کنید، علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و گردشـگری مختلفی که در این جزیره وجود دارد، می ‌توانید به شهرهای اطراف هم سر بزنید که از معروف ‌ترینشان، درگهان است. در این مقاله از آس چارتر قصد داریم تا شما را با درگهان و مراکز خرید آن آشنا کنیم. شما همواره می توانید برای سفر به قشم از سایت آس چارتر بلیط هواپیما قشم را رزرو نمایید.
معرفی درگهان قشم
جزیرۀ قشم در تمام طول سال مورد استقبال گردشـگران عزیزو پرشورقرارمی ‌گیرد و یکی ازمقاصد ناب گردشـگری به شمارمی ‌رود. دراین جزیره نه تنها امکان دیدار از جاذبه‌های خاص و منحصر به فرد طبیعی و زمین ‌شناختی و تاریخی برخورداراست بلکه سرشاراست ازتفریحات و رستوران‌ها و بازارها است. بازار درگهان یکی ازهمین مناطق تجاری جذاب و جالب توجه است. در بازار درگهان که فقط ۲۰ دقیقه از جزیرۀ جذاب و تماشایی قشم فاصله دارد انواع و اقسام بازارهای تجاری مشغول فعالیت هستند و شما می ‌توانید با اجاره ویلا و اجاره روزانه آپارتمان در قشم برای هر چند روز که مایل هستید اقامت داشته باشید و سپس در یکی از روزهای ناب و طلایی سفر خود به جزیرۀ قشم رهسپار دیار درگهان شوید و در این بازار به خرید اجناس مرغوب و خوش ‌قیمت بپردازید. رقابت میان مراکز خرید در این مناطق بسیار بالاست و به همین دلیل می‌ توانید در این شهرها انواع و اقسام مجتمع‌های مختلف با فرهنگ‌های متفاوت، قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع برای خرید را ببینید. این موضوع به شما قدرت انتخاب زیادی می دهد و باعث می‌ شود تا هرچه که بخواهید در دسترس شما قرار داشته باشد. به عبارت دیگر، می ‌توانید کالاهای لوکس، نیمه ‌لوکس، ارزان و بسیار ارزان را در این بازارها پیدا کنید. ضمن اینکه در این شهرها فرهنگ‌های مختلفی راهم در این مراکز خرید به چشم خواهید دید، مثلا حتی بازار چینی‌ها هم در این شهر وجود دارد و سر زدن به آن به ‌خصوص برای زمانی مناسب است که به دنبال جنس چینی در کیفیت‌های مختلف باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران قشم درمشهد می باشد.

 
بازار دریا درگهان 
یکی از بازارهای دیرینه و به نام که در بازار بزرگ درگهان در جزیرۀ قشم وجود دارد با نام بازار بزرگ دریا شناخته می ‌شود. بازار دریا در دو طبقه به فعالیت می ‌پردازد. در طبقۀ دوم این بازار رستورانی دریایی وجود دارد که لذیذترین غذاهای دریایی را سرو می‌ کند. و شما هر زمان احساس ضعف و گرسنگی داشتید می ‌توانید به این رستوران رهسپار شوید. بازار بزرگ دریا عرضه ‌کننده انواع و اقسام اجناس از قبیل لباس مناسب برای تمام سنین از نوزاد تا کهنسال مردانه و زنانه، لوازم خانگی و غیره است. 
مرکز خرید دو دلفین 
مرکز خرید دو دلفین به تازگی در بازار بزرگ درگهان افتتاح شده است و علاوه بر بازارهای بسیار و پر زرق و برق به رستوران و کافی ‌شاپ نیز مجهز است. در مرکز خرید دو دلفین انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و کفش انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه و حتی گل و گیاه قابل تهیه است. 
مجتمع تجاری تفریحی نور، خواهر دوقلوی دو دلفین
مجتمع تجاری تفریحی نور به نوعی خواهر دوقلوی مرکز خرید دو دلفین محسوب می ‌شود، چراکه این دو مرکز خرید به وسیله ‌ی یک راه هوایی با یکدیگر مرتبط می ‌شوند و شما می‌ توانید بدون اینکه از مجتمع خرید دو دلفین خارج شوید، از طریق این گذرگاه هوایی به مجتمع تجاری نور برسید. در مجتمع تجاری تفریحی نور هم می ‌توانید انواع لباس‌ها و پوشاک، لوازم بهداشتی، آرایشی، کیف و کفش، عطر و غیره را تهیه کنید. البته در این مرکز خرید امروزی، انواع لوازم ‌خانگی نیز برای خرید و تهیه موجود است و گشت زدن در آن نیز خالی از لطف نیست.

 
مرکز خرید مروارید 
یکی دیگر از مراکز خرید جذاب و تماشایی در بازار بزرگ درگهان در جزیرۀ قشم با نام مرکز خرید مروارید شناخته می ‌شود. مرکز خرید مروارید چیزی در حدود ۶ دقیقه از مرکز خرید دو دلفین فاصله دارد. اما در این بازار به قدری اجناس مختلف در معرض فروش قرار گرفته ‌اند که زمان را به کل فراموش خواهید کرد و فقط محو کالاهای رنگارنگ اطراف خود خواهید شد. در این مرکز خرید نیز علاوه بر لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی و این قبیل اجناس لوازم خانگی نیز به فروش می ‌رسد.
مجتمع تجاری اطلس 
اگر به دنبال کیف و کفش و چمدان هستید. اگر تمایل دارید انواع و اقسام کیف‌ها و کفش‌ها و چمدان‌ها را از نظر بگذرانید. اگر دوست دارید پیش از خرید از تمام تنوع موجود در زمینۀ کیف و کفش و چمدان آگاه شوید فقط و فقط باید راهی مجتمع تجاری اطلس شوید. مجتمع تجاری اطلس بورس ویژۀ کیف و کفش و چمدان است.
مجتمع تجاری پرشین گلف 
مجتمع تجاری پرشین گلف نیز به فروش لباس و عطر و همچنین لوازم خانگی در انواع مختلف و قیمت مناسب می ‌پردازد. اما در این مرکز خرید آنچه بیش از سایر ویژگی‌های آن دلبری می‌کند رستوران باکیفیت و خوش‌منظرۀ آن است. در بالاترین طبقه این بازار رستوران فعال است که از پنجره‌های آن می ‌توانید هم‌ زمان با صرف غذا به آبی نیلگون خلیج فارس چشم بدوزید. در ضمن این مرکز خرید به یک هایپر مارکت بزرگ نیز مجهز است. در این هایپرمارکت می‌توان انواع سس و شکلات برندهای مختلف را پیدا کرد. خوب است بدانید که مجتمع تجاری پرشین گلف در پشت بازار دریا واقع شده است.
مرکز خرید زمرد 
اگر به دنبال خرید شلوار مرغوب آن هم با قیمت مناسب هستید فقط و فقط کافی است وارد مرکز خرید زمرد شوید. مرکز خرید زمرد به صورت عمده و تک‌فروشی انواع و اقسام شلوارها را در معرض فروش قرار داده است.
مرکز خرید نخل 
یکی دیگر از مراکز خرید در درگهان جزیرۀ قشم با نام مرکز خرید نخل شناخته می‌ شود. در این مرکز خرید نیز انواع و اقسام اجناس به فروش می ‌رسد. اما آنچه این مرکز خرید را از سایرین متمایز می ‌کند شیوۀ معماری آن است. این مجتمع مدرن به سبک سنتی بنا شده است و سبک معماری آن مشابه بناهای ساخته شده در جنوب کشور عزیزمان ایران سربلند می ‌باشد. در این بازار نیز مانند اکثر بازارهای قشم عینک، عطر، کیف و کفش، لوازم جانبی موبایل و … دیده می ‌شود ولی بیشتر از همه این موارد لباس است که در این بازار به صورت تکی و عمده به فروش می‌ رسد. گفتنی است بازار نخل به طور معمول تا ساعت ۴ بعد از ظهر باز است ولی زمان‌هایی که مسافران بسیاری به قشم سفر می‌ کنند، بیشتر مغازه‌های بازار تا آخر شب باز می ‌مانند.
مرکز خرید صدف 
در مرکز خرید صدف علاوه بر انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی شاهد فروش لوازم خانگی نیز خواهید بود.

 
مرکز خرید نگین 
مرکز خرید نگین در مجاورت مرکز خرید صدف واقع شده است و انواع و اقسام کالاهای ضروری از قبیل پوشاک و لوازم آرایشی و لوازم خانگی را دارا می ‌باشد.
مجتمع تجاری ایران زمین
اگر از مجتمع تجاری ایران زمین تهران خاطره خوبی دارید، باید بگوییم که هم‌ نامش در شهر درگهان به آن بزرگی و عظمت نیست، اما می‌توانید در آن لباس‌های ورزشی و لوازم مربوط به ورزش مناسبی را پیدا کنید. این مرکز تجاری رستوران هم دارد و می ‌توانید برای رفع خستگی مدتی را آنجا بگذرانید. این را بگوییم که مجتمع تجاری ایران زمین درگهان از دیگر مراکز خرید این شهر کوچک‌تر است اما همچنان آنقدر جذابیت دارد که بخواهید زمانی را در آن صرف کنید.
آیا درگهان قشم عمده فروشی دارد؟
بله، در این شهر می ‌توانید انواع عمده‌ فروشی و خرده فروشی‌ها را پیدا کنید. باتهیه بلیط شیرازقشم از سایت آس چارترمی توانید از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.
آدرس درگهان قشم 
شهر درگهان در فاصله‌ ی بیست و یک کیلومتری از قشم واقع شده و از فرودگاه ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.


خبرنامه - شبکه های اجتماعی