پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          21 فروردین 1401 - 10 April 2022



همان‌طور که می‌دانید دانشگاه‌های کانادا مقصد بسیاری از افراد برای تحصیل و همین‌طور ادامه دادن تحصیلات تکمیلی در این کشور است. دلیل این محبوبیت هم سیستم آموزشی قوی در کانادا است که اکثر دانشجویان ترجیح می‌دهند برای تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند. 
از دلایل دیگری که باعث محبوبیت کانادا برای متقاضیان تحصیل در این کشور می‌شود، می‌توان به وجود دانشجویان بین‌المللی در اکثر دانشگاه‌های کانادا اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از دانشگاه‌های معروف و همچنین محبوب در استان انتاریو در کانادا را معرفی کنیم تا شما عزیزان با آن‌ها آشنا شده و بهترین تصمیم را برای آینده‌ی خود و تحصیل در معروف‌ترین دانشگاه‌های کانادا بگیرید. 
سپهر فلاحتی وکیل مهاجرت کانادا شما را در همه‌ی زمینه‌های مهاجرت از جمله ویزای تحصیلی کانادا راهنمایی خواهد کرد.
محبوب‌ترین شهر‌های انتاریو برای تحصیل
برای معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین دانشگاه‌های انتاریو، ابتدا بهتر است با شهر‌هایی در این استان آشنا شوید که برای مهاجرت دانشجویان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند. این شهر‌های محبوب را در زیر خواهیم دید:
اتاوا Ottawa 
تورنتو Toronto 
همیلتون Hamilton 
کینگستون Kingstone 
لندنLondon 
دانشگاه‌های معروف در استان انتاریو:
در مطلب بالا، با محبوب‌ترین شهر‌های استان انتاریو برای مهاجران تحصیلی آشنا شدیم و در ادامه به معرفی معروف‌ترین دانشگاه‌های این استان می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.برای اخذ ویزای تحصیل سپهر فلاحتی وکیل رسمی مهاجرت به کانادا شما را راهنمایی خواهد کرد و می‌توانید با توجه به شرایط خود در یکی از دانشگاه‌های انتاریو به تحصیل بپردازید.


 
دانشگاه اتاوا University of Ottawa
دانشگاه اتاوا در شهر اتاوا در کانادا قرار دارد و در سال ۱۸۴۸ تاسیس شده است. این دانشگاه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در کانادا است که به دو زبان انگلیسی و فرانسه، رشته‌های درسی را ارائه می‌کند. در این دانشگاه دانشجویان می‌توانند در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری به تحصیل بپردازند.
برخی از دانشکده‌های دانشگاه اتاوا را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی حقوق
دانشکده‌ی هنر
دانشکده‌ی فنی و مهندسی
دانشکده‌ی پزشکی
دانشکده‌ی مدیریت
دانشکده‌ی علوم
دانشگاه واترلو University of Waterloo 
دانشگاه واترلو در سال ۱۹۵۷ در شهر واترلو در انتاریو تاسیس شده است. این دانشگاه معروفیت خاصی در خصوص برنامه‌های کارآموزی دارد. این دانشگاه نیز مانند دانشگاهی که در بالا توضیح داده‌ایم برای سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. 
برخی از دانشکده‌های دانشگاه واترلو را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی هنر
دانشکده‌ی ریاضی
دانشکده‌ی مهندسی
دانشکده‌ی علوم
دانشکده‌ی محیط زیست
دانشگاه وسترنUniversity of Western 
دانشگاه وسترن در شهر لندن در استان انتاریو واقع شده است. این دانشگاه در سال ۱۸۷۸ با نام دیگری تاسیس شد و در سال ۱۹۲۳ با نامی که هم اکنون دارد شناخته شد. در این دانشگاه دانشجویان می‌توانند در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری به تحصیل ادامه دهند.
برخی از دانشکده‌های دانشگاه وسترن را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی موسیقی
دانشکده‌ی مهندسی
دانشکده‌ی حقوق
دانشکده‌ی علوم
دانشکده‌ي بازرگانی
دانشکده‌ی پزشکی
دانشکده‌ی دندان‌پزشکی


 
دانشگاه یورکYork University 
دانشگاه یورک در سال ۱۹۵۹ در تورنتوی انتاریو تاسیس شده است. در این دانشگاه رشته‌های متوعی برای دانشجویان بین‌المللی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری ارائه می‌کند. نکته‌ی جالب از این دانشگاه این است که دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی به مدت یک سال در این دانشگاه به صورت کارآموزی فرصتی را تجربه کنند و در ازای آن نیز حقوق دریافت نمایند.
تعدادی از دانشکده‌های دانشگاه یورک را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی حقوق
دانشکده‌ی بازرگانی
دانشکده‌ی بهداشت
دانشکده‌ی مهندسی
دانشکده‌ی علوم
دانشکده‌ی محیط زیست
دانشکده‌ی هنر
دانشگاه مک مسترMcMaster University 
دانشگاه مک مستر یکی از دانشگاه‌های دولتی در شهر همیلتون در استان انتاریو واقع شده و در سال ۱۸۸۷ تاسیس شده است. نام این دانشگاه از نام نماینده‌ی مجلس سنا در کانادا به نام ویلیام مک مستر که حدود ۹۰۰ هزار دلار برای احداث این دانشگاه هزینه کرده بود گرفته شده است. در این دانشگاه تمامی رشته‌ها برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشـد و ارائه داده می‌شود.
تعدادی از دانشکده‌های دانشگاه مک مستر را در زی می‌بینیم:
دانشکده‌ی علوم اجتماعی
دانشکده‌ی حقوق
دانشکده‌ی علوم
دانشکده‌ی مهندسی
دانشگاه تورنتو University of Toronto 
دانشگاه تورنتو یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های کانادا است که در خود شهر تورنتو واقع شده است. این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ تاسیس شده است. دانشگاه تورنتو، در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری دانشجو جذب می‌کند. 
برخی از دانشکده‌های دانشگاه تورنتو را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی علوم 
دانشکده‌ی مهندسی
دانشکده‌ی پرستاری
دانشکده‌ی موسیقی
دانشکده‌ی دندان‌پزشکی
دانشکده‌ی داروسازی
دانشکده‌ی هنر
دانشکده‌ی تربیت بدنی
دانشکده‌ی معماری
دانشکده‌ی پزشکی


 
دانشگاه ریرسونRyerson University 
دانشگاه ریرسون در تورنتو قرار دارد و یکی از دانشگاه‌های دولتی کانادا محسوب می‌شود که در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است. 
این دانشگاه برای سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشـد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. نکته‌ای که در خصوص دانشگاه ریرسون لازم است به آن اشاره کنیم این است که، بزرگترین بیزینس اسکول کانادا در این دانشگاه وجود دارد. 
نکته‌ی دیگر در رابطه با دانشگاه ریرسون این است که، دانشکده‌ی مدیریت تد راجرز که بزرگ‌ترین دانشکده‌ی تجارت برای مقطع کارشناسی در کانادا است نیز در این دانشگاه واقع شده است.
برخی از دانشکده‌های دانشگاه ریرسون را در زیر می‌بینیم:
دانشکده‌ی ارتباطات
دانشکده‌ی هنر
دانشکده‌ی معماری
دانشکده‌ی مهندسی
دانشکده‌ی علوم پایه
دانشکده‌ی مدیریت تد راجرز 
دانشکده‌ی خدمات اجتماعی



خبرنامه - شبکه های اجتماعی