پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          23 فروردین 1401 - 12 April 2022


زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

رستوران های کانادا
 


بهترین رستوران‌های کانادا در تورنتو

تورنتو یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کانادا است. بیش از نیمی از جمعیت این شهر را مهاجرین تشکیل می‌دهند. در شهر تورنتو فرهنگ‌های گوناگونی در محله‌های متفاوت به چشم می‌خورد. تنوع فرهنگی، باعث غنی شدن فرهنگ آشپزی این شهر شده است و چند تا از بهترین رستوران های کانادا عبارتند از :
رستوران ALO
ALO یک رستوران فرانسوی است. این رستوران بسیار زیبا در بالای یک ساختمان میراث فرهنگی مستقر شده است. می‌توانید غذاها را به سبک فرانوسی میل کنید. ALO نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های تورنتو است، بلکه کیفیت و تنوع بسیار غذاهای این رستوران موجب شده در بالای فهرست رستوران‌های کانادا مشاهده بشود.
رستوران اِسکاراموش
بیش از ۳۰ سال است که رستوران اِسکاراموش (Scaramouche) در بین بهترین رستوران‌های کانادا قرار دارد. اداره این رستوران بر عهده سرآشپز فرانسوی به نام “کیت فروگت (Keith Frogget) است.
در این رستوران می‌توانید ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن را میل کنید. کیفیت و دیزاین غذاهای اِسکاراموش، شگفت انگیز است.
اگر دسردوست دارید  ، توصیه می‌کنم وقتی گذرتان به این رستوران افتاد حتماً دسر خوشمزه پای خامه‌ای نارگیل را سفارش داده وتست کنید. البته در خاطر داشته باشید که صندلی‌های کنار پنجره را از پیش برای خودتان رزرو کنید تا با دیدن منظره زیبا از بودن در رستوران بیشتر لذت ببرید.
رستوران پیتزریا لیبرتو
سرآشپز رستوران پیتزریا لیبرتو (Pizzeria Libretto)، روکو آگوستینو Rocco Agostino است. روکو در تهیه پیتزاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و محلی استفاده می‌کند. احتمالا به همین دلیل پیتزاهای رستوران پیتزریا خاص و بی‌نظیر هستند.
البته باید گفت که روکو در چالش پیتزای ۲۰۱۳، مقام سومین پیتزای برتر جهان را از آن خود کرد.
پیشنهاد می‌کنم در رستوران پیتزریا لیبرتو قبل از سرو پیتزا، پیش‌غذاهای خوشمزه را هم تجربه کنید.
رستوران ژاپنی ایزاکایا
گو ایزاکایا (Guu Izakaya) یکی از مشهور ترین رستوران‌های ژاپنی در ونکوور است. اولین شعبه این رستوران در سال ۲۰۰۹ در تورنتو تاسیس شد.
منوی رستوران ایزاکایا عمدتاً حاوی غذاهای اصیل ژاپنی است اما می‌توان غذاهای محلی و سنتی کانادا را هم در این رستوران سفارش داد. در رستوران ایزاکایا انواع سوشی و نوشیدنی ژاپنی نیز سرو می‌شود.

 پذیرش مشروط

 
پذیرش مشروط یا کاندیشنال چیست ؟
پذیرش مشروط (conditional acceptance/admission) که گاها پذیرش کاندیشنال یا موقت هم گفته می‌شود ، به موقعیتی اشاره می‌کند که یک متقاضی بر طبق شرایط خاص (به صورت مشروط)، پذیرش یک کالج یا دانشگاه را دریافت می‌کند.
در مورد دانشجوهای بین‌المللی، این نوع پذیرش صرفا به کسانی صادر می‌شود که سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی آنها پایین‌تر از سطح مدنظر دانشگاه است، اما بقیه ی شرایط پذیرش را دارند.
خیلی از دانشگاه‌ها برای دانشجوهای خارجی که موفق نشدند حدنصاب نمره زبان موردنیاز را کسب کنند اما از استعداد و توانایی‌های کافی بهره مند هستند، پذیرش کاندیشنال یا مشروط را درنظر می‌گیرند.
پذیرش مشروط و نحوه دریافت آن
پروسه درخواست پذیرش کاندیشنال نیز همانند پروسه درخواست ثبت‌نام، به کالج و دانشگاه مدنظر بستگی دارد. برای دریافت پذیرش مشروط باید چند مرحله طی شود که در این بخش به معرفی آنها می‌پردازیم.
ارسال درخواست پذیرش کاندیشنال به کالج یا دانشگاه
پیش از هر نکته‌ای باید خاطرنشان کنیم که همه ی دانشگاه‌ها و کالج‌های خارجی، پذیرش مشروط را عرضه نمی‌کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم اول تحقیق کنید و لیست دانشگاه‌هایی را که پذیرش کاندیشنال دارند را تهیه و سپس درخواست خود را عرضه کنید.
دانشگاه یا کالجی که برگزیده اید و درخواست خود را ارسال کردید، ابتدا اپلیکیشن شما را بررسی می‌کند و به طوری که واجد شرایط باشید، نامه پذیرش مشروط را ارسال می‌کند.
دریافت نامه پذیرش مشروط
بعد از ارسال درخواست به دانشگاه یا کالج مدنظر، دانشگاه اسناد و مدارک تقاضا کننده را بررسی کرده و در صورت موافقت، نامه پذیرش مشروط ارسال می‌شود.
گذراندن دوره فشرده تقویت زبان انگلیسی / فرانسوی در دوره پذیرش مشروط
بعد از دریافت نامه پذیرش مشروط، تقاضا کننده می‌تواند برای تقویت و بهبود مهارت‌های زبانی خود در دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی یا فرانسوی که در دانشگاه یا موسسات مرتبط با دانشگاه اجرا می‌شوند، شرکت کند.
این دوره بهترین فرصت است تا دانشجو خود را آماده ورود به دانشگاه و تحصیلات آکادمیک کند.
تبدیل پذیرش کاندیشنال به پذیرش قطعی
پس از پایان دوره فشرده زبان انگلیسی و کسب نمره قبولی (B یا بالاتر)، دانشجو به دانشگاه مربوطه منتقل و ویزای تحصیلی او نیز به دانشگاه ارسال خواهد شد. در این مرحله پذیرش مشروط دانشجو با ارزیابی شرایط دیگر ازجمله تمکن مالی و غیره، به پذیرش کامل تبدیل می‌شود.
اگر دانشجو در دوره‌های آموزش و تقویت زبان نتواند نمره قبولی را کسب کند، بدون قید و شرط، پذیرش او رد خواهد شد و امکان تمدید ویزا را از دست خواهد داد.




استادی پلن کانادا
 
استادی پلن (Study Plan) کانادا

کانادا که بیش از 200000 دانشجوی بین‌المللی را در خود جای داده است، یک بازیگر بزرگ جهانی در آموزش عالی است و محبوبیت آن در بین دانشجویان خارج از کشور جای تعجب ندارد و بسیار منطقی است که رقابت جدی بین افراد خواهان تحصیل در این کشور وجود دارد. درخواست ویزای دانشجویی در کانادا مستلزم عرضه ی استادی پلن ویزای تحصیلی کانادا است. یک برنامه تحصیلی به افسر ویزا یک نمای کلی از اینکه چرا می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید و چطور تحصیل در کانادا با اهداف آینده شما همخوانی دارد، عرضه می‌دهد.

استادی پلن چیست؟
استادی پلن کانادا یک برنامه سازمان یافته است که دیدگاه کلی در مورد تحصیلات، اهداف و برنامه‌های شما را معیین می‌کند. درست مثل برنامه‌های کاری یا مدرسه، افراد خواهان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا باید استادی پلن ایجاد کنند که به افسر ویزا این امکان را بدهد تا در عرض 5 دقیقه همه ی وضعیت شخص درخواست کننده را به طور کلی مورد مشاهده قرار دهد و آشنایی نسبی پیدا کند پس بهتر است که استادی پلن شما واضح، مختصر و در عین حال خاص باشد اما اگر می‌خواهید آفیسر را تحت تأثیر قرار دهید بهتر است که کل تاریخ زندگی خود را در استادی پلن ویزای تحصیلی کانادا بیان  نکنید. وبجای آن ، بر این تمرکز کنید که چطور ادامه تحصیل در کانادا به شما کمک می‌کند تا به اهداف تحصیلی و شغلی خود برسید و اینکه چرا در کشور خودتان نمی‌توانید علیرغم وجود رشته تحصیلی به اهدافتان دست پیدا کنید.


کلام پایانی پذیرش مشروط 
بصورت کلی فرآیند درخواست برای پذیرش مشروط به کالج یا دانشگاه مورد نظرتان بستگی دارد؛ پس اگر برای فهمیدن نحوه اخذ پذیرش مشروط، بطور مستقیم وب سایت کالج یا دانشگاه موردنظر خود را مطالعه نمایید.
پذیرش کاندیشنال یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان دارند زیرا مدارک زبانشان کامل نیست. این نوع پذیرش مشروط به گذراندن دوره‌های خاص یا کامل کردن مدارک است. اگر تقاضا کننده بعد از مدتی مدارک را کامل نکند یا نتواند دوره‌ها را بگذراند، ویزای تحصیلی رد خواهد شد.اگر سوالاتی دارید میتوانید با مشاوران مجرب ما در اسمارت اپلای در تماس باشید. 




خبرنامه - شبکه های اجتماعی