پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 اردیبهشت 1401 - 08 May 2022

 

اولین گام برای شروع مسیر موفقیت در آزمـون دکتری تعیین هدف‌ است . پیش از هرگونه اقدامی در جهت آمادگی آزمـون دکتری زمانی را به فکر کردن درباره هدف خود اختصاص دهید . داشتن یک هدف مشخص و ثابت به شما کمک می کند در طول مسیر آمادگی برای آزمـون دکتری انگیزه خود را حفظ کنید .

اگر قصد موفقیت در آزمـون دکتری را دارید و به رشته مورد علاقه، دانشگاه خوب و رتبه عالی فکر می کنید در نظر داشته باشید حتما برنامه مطالعاتی دقیقی را دنبال کنید این افراد بر طبق یک برنامه زمان بندی، ساعات شبانه روز خود را با در نظر گرفتن مشغله های زندگی تقسیم بندی کرده و معمولا یک قسمت را به ورزش ، تفریح و استراحت ، یک قسمت را به رسیدگی به امور شخصی ، یک قسمت را به مطالعه منابع آزمون کتبی دکتری و قسمت دیگری را به صرف آماده کردن امور پژوهشی جهت ارائه در جلسه مصاحبه دکتری می نمایند. چنانچه جزو افراد پر مشغله هستید و در تنظیم برنامه مطالعاتی مشکل دارید توصیه می شود از مشاورین و کارشناسان و یا در صورت امکان از افراد رتبه برتر مشاوره بگیرید چرا که این افراد مسیری که در آن قرار دارید را با تمامی دغدغه هایی که دارید سپری کرده اند و بهتر از هر کسی می تواند راهنمای مسیر شما باشند. به جهت اینکه سبک مطالعه و زمان مطالعه افراد متغیر است پس به داشتن یک برنامه مطالعاتی یکسان اکتفا نکنید توصیه ما به شما این است که از برنامه ریزی فردی استفاده کنید. 

همانند سال های گذشته، رتبه های برتر آزمـون دکتری ماهانی هستند . برای اخذ زمان مشاوره رایگان، اینجا کلیک کنید.
برنامه ریزی فردی
هر فردی باید با توجه به توانایی شخصی و فرصتی که برای مطالعه دارد، برنامه ریزی مختص به خود را انجام دهد، چرا که برنامه مناسب بایستی منطبق بر روحیات، عادات و ویژگی های شخصیتی آن فرد باشد. قبل از شروع برنامه ریزی بهتر است اصول آن را فرا بگیرید. 
ویژگی ترم تابستان دکتری ماهان
کلاس
کتاب
آزمـون آزمایشی
دوره جمع بندی (نکته و تست)
پشتیبان
ویژگی منابع مطالعاتی ماهان 
بیهوده خوانی 
زمانیکه رفرنس اصلی مطالعه کنید مباحث اصلی و کلیدی را نمی توانید شناسایی کنید و حتی ممکن است از آن منابع سوالی مطرح نشود
نکته محور و تست محور 
منابع مطالعاتی براساس نمونه سوالات سال های اخیر و مطالب پر تکرار سوالات آزمون کـنکوری جمع بندی شده است. 
مدیریت زمان 
مطالعه منابع رفرنس اصلی ، مباحث و واژگان سنگین ادبیات غیر کـنکوری قطعا زمان زیادی را از شما می گیرد.
منابع متعدد 
اگر با رفرنس اصلی پیش بروید با گستردگی و حجم بالای منابع مواجه می شوید.
به منظور آشنایی با منابع آزمون ها، مقطع و رشته خود در این صفحه انتخاب کنید.

مزایای ثبت نام در موسسه ماهان
داشتن راه و برنامه درسی مشخص
برخورداری از کلاس های نکته و تست
برخورداری از مشاوره و راهنمایی های فردی
ارائه برنامه مطالعات توسط پشتیبان درسی و رفع اشکال
سابقه رتبه های برتر
سابقه کار اساتید
برگزاری آزمون های آزمایشی
کیفیت بسته های آموزشی
منابع خلاصه شده و جمع بندی
۵ راهکار موفق برنامه ریزی مطالعاتی در کـنکور دکتری 
خودتان را بشناسید
ببینید دقیقاً چقدر زمان دارید
برای مطالعه، تناسب ایجاد کنید
خوب بخوابید
در هنگام مطالعه یادداشت برداری و خلاصه نویسی کنید

به ضرایب درس ها در کـنکور دکترا توجه کنید

استراتژی پاسخگویی به سوالات را از پیش طراحی کنید

سوالات آزمـون دکتری سال های گذشته را بررسی کنید

سخن پایانی
در حال حاضر موسسات مختلفی در حوزه کـنکور ارشد یا دکتری در کشور در حال فعالیت هستند و نمی‌توان به قطع یکی از آنها را به عنوان بهترین موسسه کـنکور معرفی کرد ، تنها کاری که می‌توان انجام داد ، این مسئله است که شما می‌توانید در مورد یک موسسه کـنکوری خوب اطلاعات کسب کنید و معیارهای خود را مشخص کنید تا بر اساس آنها بتوانید بهترین را پیدا کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه ریزی و دریافت مشاوره به وب سایت www.mahan.ac.ir  مراجعه کنید.
در این راستا  موسسه ماهان در مسیر طلایی موفقیت 27 ساله خود تلاش نموده بستری در جهت رشد و توسعه آموزش کشور فراهم آورد همچنین در برگزاری کلاس و آزمون های آزمایشی، کتاب های کمک درسی، پکیج های آموزشی در این امر مهم شما را یاری می کند. نفرات برتر کـنکور ارشد و دکتری، سال کـنکور رو فرصت آزمون و خطا نمی دانند و سعی می کنند از ابتدا با یک برنامه اصولی و صحیح جلو بروند تا هم به موقع درس های خود را تمام کنند و هم فرصت کافی برای مرور داشته باشند.

 در این بخش مصاحبه رتبه های برتر کـنکور دکتری 1401 ارائه شده است. اگر می خواهید با نفرات برتر کـنکور دکتری 1401 رشته های علوم انسانی آشنا شوید در ادامه ویدیوها را مشاهده کنید.
 


تگ ها ارشد دکتری قبولی کنکور موسسه ماهان

خبرنامه - شبکه های اجتماعی