پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          18 خرداد 1401 - 08 June 2022


یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور سراسری انتخاب مشاور هستش. قطعا با تبلیغات گسترده ای که در شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، شبکه های تلویزیونی و ... انجام میشود انتخاب بهترین موسسه کار دشواری هستش.
در این مطلب نکاتی را درباره انتخاب مشاور کنکور به شما میگوییم تا با دید آگاهانه تری در این مسیر قدم بردارید.
به رتبه کنکور توجه کنیم یا سابقه کاری؟
موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فردی که در کنکور سراسری رتبه خوبی کسب کرده است لزوما نمیتواند مشاور خوبی باشد!


 
بارها در ورزش فوتبال این موضوع را دیده ایم، فردی که بازیکن خوبی است لزوما نمیتواند مربی خوبی هم باشد. در کنکور هم این موضوع کاملا صادق است.
رتبه های برتر تازه کار نسخه هایی را تجویز میکنند که تنها برای خودشان کار کرده است و لزوما نمیتواند برای همه مناسب باشد.
قطعا سابقه کاری مشاور کنکور بسیار حائز اهمیت است. مشاوری که چندین سال سابقه فعالیت در حوزه مشاوره داشته باشد قطعا با دانش آموزان زیادی سر و کار داشته است و میداند که هر دانش آموز نیاز های آموزشی مخصوص به خود را دارد.
بنابراین علاوه بر رتبه به سابقه کاری مشاور هم توجه ویژه ای داشته باشید.
چه خدماتی ارائه میدهند؟
بعضی از موسسات استراتژی فعالیت شان این است که با قیمت پایین و طبیعتا خدمات کم و کیفیت پایین، کار می کنند. اما بعضی موسسه های کنکوری استراتژی شان به این صورت است که با قیمت بالا و خدمات با کیفیت بالا فعالیت میکنند.
این موضوع کاملا طبیعی است. به قول معروف هر چه پول بدهی، آش میخوری! اما موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که این موضوع لزوما همیشه درست نیست.
چرا که بعضی از موسسات کلاهبردار هستند که قیمت پکیج هایشان نجومی است. تا قبل از اینکه شما پرداختی داشته باشید همه جوره برای شما زمان میگذارند اما بعد از اینکه شهریه را پرداخت کنید دیگر با شما کاری ندارند!
بنابراین به خدماتی که داده میشود به خوبی دقت کنید و در هنگام ثبت نام حتما خدماتی که قرار است دریافت کنید را به دقت بپرسید و بررسی کنید.
چه قدر انعطاف پذیر هستند؟
بعضی موسسات تنها یک برنامه اماده میکنند و آن را به تعداد زیادی از دانش آموزان میدهند. بعضی دیگر تنها با دانش آموزانی کار میکنند که با آزمون خاصی مثل قلمچی پیش میروند.
بنابراین در هنگام ثبت نام شرایط تان را کامل برایشان توضیح دهید تا مطمئن شوید که بعدا با آن گروه مشاوره ای به مشکل نخواهید خورد.

 
اهمیت دادن بازخورد 
مهم ترین رکن مشاوره و برنامه ریزی کنکور، دادن بازخورد به دانش آموز است. باید در موسسات کنکوری ساز و کاری وجود داشته باشد که مدام از روند مطالعاتی دانش آموز به خود دانش آموز و مشاورش بازخورد داده شود.
بعضی موسسه ها کارشان تنها به دادن برنامه ریزی و دادن مشاوره منتهی میشود (که این اصلا خوب نیست). بعضی دیگر، کارنامه های متنوعی را برای دانش آموز آماده میکنند تا وضعیت درسی دانش آموز در درس های مختلف مشخص شود و راهکارهایی برای بهتر کردن نقاط ضعف ارائه شود.
گول تعداد فالور را نخورید!
یکی از اولین گزینه های افراد برای انتخاب مشاور، اینستاگرام هستش. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه گول تعداد فالور، لایک و ... را نخورید.

 
متاسفانه بسیاری از پیج های کنکوری از فالور، لایک، کامنت و ... فیک استفاده میکنند. بنابراین مبنا انتخاب شما نباید تعداد فالور و لایک باشد.
مدتی آنها را زیر نظر بگیرید
تشخیص اینکه کدام پیج اینستاگرام، فالور فیک دارد یا نه در نگاه و بررسی اول کار بسیار سختی است. بنابراین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که پیج مد نظرتان را مدتی فالو کنید و زیر نظر بگیرید.
در این مدت بررسی کنید که محتوا پیج مد نظر شما شامل چه چیزهایی هستش. محتوا علمی؟ محتوا انگیزشی؟ طنز؟ یا ... 
قطعا پیج هایی که محتوا طنز و انگیزشی زرد دارند فالور و بازدید بیشتری دارند. اما لزوما گروه هایی نیستند که شما بتوانید دل به موفقیت در کنکور با مشاوره های آنها ببندید!
بهترین گروه مشاوره کنکور
گروه مشاوره ای رابین از سال 1398 در امر برنامه ریزی کنکور تجربی، برنامه ریزی کنکور انسانی و برنامه ریزی کنکور رشته ریاضی فعالیت میکند.
این گروه مشاوره ای تشکیل شده از رتبه های برتر کنکور های سال های اخیر هستش که حداقل هر کدام سه سال سابقه کار مشاوره و برنامه ریزی کنکور را دارند.
در گروه مشاوره ای رابین برنامه ریزی هر فرد به صورت کاملا شخصی سازی شده انجام میشود. به همین دلیل قشر زیادی از متقاضیان کنکور میتوانند با برنامه های این گروه مشاوره ای پیش بروند.
فرقی نمیکند که آزمون آزمایشی شرکت میکنید یا نه، دانش آموز هستید یا فارغ التحصیل، شاغل هستید یا خانه دارد. مشاوران گروه رابین شرایط شما را بررسی میکنند و متناسب با شرایط شما برنامه شما را آماده میکنند.
در پایان هر روز کارنامه ای را برای شما آماده میکنند تحت عنوان کارنامه ساعت مطالعه که با بررسی آن در یک نگاه متوجه نقاط ضعف و قوت خود در مطالعه آن روز خود میشوید.
برای اینکه کیفیت مطالعه تان را بررسی کنید در روز های دوشبه و پنجشنبه از مباحثی که داخل برنامه تان وجود داشته آزمون گرفته میشود و چنانچه نتایج آزمون تان خوب نباشد مشاوران رابین علت را بررسی میکنند و راهکارهایی عملی برای ارتقا درصد های شما پیشنهاد میدهند.
برای آشنایی بیشتر با گروه رابین کافی است در گوگل سرچ کنید: گروه مشاوره ای رابین
با وارد شدن به سایت این گروه مشاوره ای میتوانید با رزومه مشاوران و نظرات سایر دانش آموزانی که با این گروه مشاوره داشته اند بیشتر آشنا شوید.




تگ ها کنکور تجربی کنکور گروه رابین مشاوره کنکور تجربی کنکور انسانی برنامه ریزی کنکور مشاوره کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی