پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


 
در کنکور سراسری اکثر داوطلبان به دنبال قبولی در رشته های تاپ هر گروه آموزشی هستند. و برای رسیدن به این رشته ها و دانشگاه های برتر کشور با هم رقابت می کنند.
 در گروه آموزشی تجربی داوطلبان به دنبال قبولی در سه رشته اصلی( پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) و پرطرفدار این گروه آموزشی هستند. از طرف دیگر از آن جایی که اکثر افراد به دنبال قبولی در این رشته هستند و این رشته‌ها ظرفیت محدودی هم دارد قبولی در آن سخت و دشوار شده است. مخصوصا اینکه تعداد شرکت کننده در کنکور تجربی بسیار بالا است.
رشته دندانپزشکی از رشته های پرطرفدار با یک بازار خوب و شخصیت شغلی جذاب است و محبوبیت زیادی در بین رشته ها برای داوطلبان کنکور تجربی دارد.
 اما چطور می توان با این رقابت شدید و سخت اول قبولی تضمینی دندانپزشکی داد؟ برای قبولی تضمینی دندانپزشکی شما باید یکسری از فاکتورها را رعایت کنید و همانند رتبه های برتر سال های قبل کنکور از عوامل کمک‌کننده به شما در کنکور سراسری مثل: کلاس کنکور پزشکی ، برنامه‌ریزی دقیق ، مشاوره ، آموزش کنکوری  و... استفاده کنید. 
برای پاسخ دقیق تر به این سوال که چطور می توان دندانپزشکی قبول شد؟ این مقاله را با دقت مطالعه کنید.
 

 برای قبولی تضمینی دندانپزشکی باید چه فاکتورهایی در نظر گرفت؟
 شما برای اینکه بتوانید در این رشته قبول شوید ابتدا باید به خوبی با شرایط قبولی در رشته دندانپزشکی آشنا باشید و بدانید که چه هدف گذاری باید بکنید.
برای قبولی تضمینی دندانپزشکی قطعاً شما باید متفاوت تر از بقیه داوطلبان به کنکور نگاه کنید زیرا رشته ای که انتخاب کرده اید نیازمند تلاش زیادی است. همچنین با الگو برداری از رتبه های برتر که در سال‌های قبل کنکور در این رشته قبول شدند می توانید از مسیر کلی قبولی در این رشته باخبر شوید و بدانید که چه مسیری را باید بروید. 
 قبولی تضمینی دندانپزشکی علاوه بر اینکه نیاز دارد شما متفاوت تر درس بخوانید نیاز به آموزش کنکوری متفاوتی هم دارد که ضامن قبولی شما در کنکور می باشد. از آموزش های کنکوری که بسیار در قبولی دندانپزشکی تاثیر گذار از می توان موارد زیر را نام برد:
کلاس کنکور 
مشاوره و پشتیبانی 
برنامه ریزی دقیق و اصولی 
ارتباط با رتبه های برتر که سال‌های گذشته کنکور در رشته دندانپزشکی ولیعصر شدند
آموزش به صورت نوین 
آموزش نحوه مطالعه و تست زنی 
آموزش توسط اساتید برتر کشور 
آموزش نکات و راه حل های کنکوری
و...
 حداقل درصد و رتبه برای قبولی دندانپزشکی
 یکی از نکات مهم و اساسی برای قبولی تضمینی دندانپزشکی ، هدف گذاری است و برای اینکه شما بتوانید در درس های مختلف هدف گذاری کنید باید از  درصد هر درس  و رتبه ای که میتوان با آن در رشته دندانپزشکی قبول شوید اطلاع داشته باشیم.

کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی دندانپزشکی سراسری کنکور در سهمیه منطقه 1




کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی دندانپزشکی سراسری کنکور در سهمیه منطقه 2



کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی دندانپزشکی سراسری کنکور در سهمیه منطقه 3




 آیا فقط درس خواندن مداوم کافیست؟
 در اینکه شما برای قبولی دندانپزشکی باید تلاش کنید و یک ساعت مطالعه خوب داشته باشید هیچ شکی نیست اما آیا فقط درس خواندن کافی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای قبولی دندانپزشکی عوامل تاثیرگذار زیادی وجود دارد و تنها درس خواندن کافی نیست.
 برنامه ریزی و مشاوره گرفتن برای قبولی تضمینی دندانپزشکی کامل الزامی است. زیرا نحوه مطالعه هر درس را شما باید توسط یک شخص کارشناس آشنا به رشته دندانپزشکی آموزش ببینید. و با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی به سمت هدفتون حرکت کنید.
در کنار مشاوره و برنامه ریزی داوطلبانی که از آموزش کنکوری خوبی در کلاس کنکور پزشکی که توسط اساتید برتر کشور آموزش داده می‌شود استفاده می کنند قطعاً احتمال قبولی بیشتری خواهند داشت.
 در نتیجه می‌توان گفت خارج از تلاش و مطالعه که برای قبولی دندانپزشکی می کنید تجربه در سال‌های گذشته کنکور ثابت کرده که عواملی مثل: کلاس کنکور ، مشاوره ، برنامه ریزی و... تاثیر زیاد و بسزایی در قبولی تضمینی دندانپزشکی دارد.

 چه ضمانتی برای قبولی در این رشته است؟
 در حال حاضر موسسات زیادی هستند که خدمات کنکوری به داوطلبان کنکور ارائه می دهند اما از کجا باید فهمید که خدمات کنکوری این موسسات از کیفیت بالایی برخوردار است؟ یکی از مواردی که شما برای انتخاب یک موسسه کنکوری باید در نظر بگیرید این است که رزومه و تجربه کاری بالایی داشته باشد وبه شما در قبولی دندانپزشکی و یا رشته مورد علاقتون کمک کند.
 البته باید به این موضوع اشاره کرد که خیلی از موسسات حرف از ضمانت می زنند اما فقط در حد حرف است،  و چیزی به عنوان ضمانت به شما ارائه نمی‌دهد.
موسسه خواجه نصیر تهران با ارائه ضمانت کتبی و عقد قرارداد رسمی و محضری  به شما این ضمانت را برای قبولی تضمینی دندانپزشکی می دهد و شما با توجه به رزومه و تجربه کاری این موسسه و ضمانتی که در قبال خدمات کنکوری که به شما ارائه می دهد به راحتی می توانید به این موسسه اعتماد کنید و خیالتان از بابت کیفیت بالای این خدمات راحت باشد.


تگ ها پزشکی کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی