پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


دریافت مشاوره از متخصصین در هر یک از مراحل درخواست طلاق توافقی می تواند کمک شایانی به شما نماید و راه هایی که از آنها اطلاع ندارید را برای شما بازگو نماید.در ای مقاله به بررسی این نکات و مسائل پرداخته می شود.

 

تو تنها نیستی:
 یکی از چیزهای تلخ در مورد طلاق و در مراحل درخواست طلاق توافقی این است که می تواند این احساس را به شما بدهد که در مقابل دنیا هستید.

برخی از افراد سیستم‌های پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارند، اما بسیاری از مردم اینگونه نیستند. با داشتن یک مشاور طلاق، قبل از شروع مراحل درخواست طلاق توافقی شریکی دارید که می توانید احساسات خود را با او در میان بگذارید و به او محول کنید تا مجبور نباشید تمام مشکلات خود را به تنهایی به عهده بگیرید.
عینیت:
یک مشاور طلاق می تواند افکار و رفتارهای مخرب را مهار کند تا به شما کمک کند واقعیت وضعیت خود را واضح تر درک کنید. ممکن است همیشه چیزی را که می شنوید دوست نداشته باشید، اما این احتمال وجود دارد که همیشه حقیقت را بشنوید.
شانه ای برای گریستن
گاهی اوقات، شما فقط باید شل شوید، یک گریه خوب داشته باشید و همه چیزهای بد را از خود دور کنید. در حالی که معمولاً این کاری نیست که یک مشاور انجام دهد، من مطمئن هستم که در هر دفتر مشاور یک جعبه دستمال کاغذی پیدا خواهید کرد.

یک مشاور طلاق می تواند بسته شدن را ارائه دهد. شما نمی توانید با زخم های باز جلو بروید و یک مشاور قبل از شروع مراحل درخواست طلاق توافقی می تواند مسائلی را که در طلاق شما مانع شده است را شناسایی کند تا بتوانید آنها را حل کنید، آنها را بخیه بزنید، شروع به بهبودی کنید و به جلو حرکت کنید.
درون نگری
 ممکن است برای شما آسان باشد که دیگران را مورد انتقاد قرار دهید، اما بخشی از بهبودی شما باید این باشد که نقش خود را در ازدواج خود به خوبی بررسی کنید و بفهمید که چه کاری می توانستید متفاوت انجام دهید. به این ترتیب، دفعه بعد (اگر دفعه بعدی وجود داشته باشد)، برای سرمایه گذاری در یک ازدواج سالم و دائمی مجهزتر خواهید بود.

تغییر دیدگاه وقتی فهمیدید که طلاق نبردی نیست که باید برنده شوید، بلکه یک مذاکره برای انجام آن است، خواهید دید که همه چیز خیلی راحت‌تر پیش خواهد رفت. یک مشاور می تواند به رفع موانع خشم کمک کند و آنها را با همکاری جایگزین کند تا به شما کمک کند تا آنجا که ممکن است سریع و کم هزینه از همه چیز عبور کنید.
 

حساس بودن به نیازهای دیگران
شما تنها قربانی طلاق نیستید. دو خانواده، اکوسیستم اجتماعی شما و به خصوص فرزندان شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. باید دست از غلتیدن در لجن و منجلاب خود بردارید و متوجه شوید که افراد دیگری دارید که به شما وابسته هستند.

مسائل پولی شما باید با واقعیت های مالی جدید خود عمل کنید. اگر همسرتان همیشه پول را مدیریت می‌کرد، ممکن است در بیداری بی‌ادبی قرار بگیرید. یک مشاور در مراحل درخواست طلاق توافقی می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات هوشمندانه ای در مورد چگونگی بودجه و شروع پس انداز برای یک روز بارانی زمانی که هیچ کس دیگری در اطراف نیست، بگیرید.

مواردی که نشان می دهد از مشاوره طلاق سود خواهید برد
بسیاری از مردم به تنهایی تصمیم به طلاق می گیرند. در طلاق‌های کمتر مشاجره‌آمیز، اغلب چنین است. اما در طلاق های دیگر، یک یا هر دو همسر از نظر عاطفی و عملی کاملاً همخوانی دارند و ممکن است مرتکب اشتباهات جدی شوند که هزینه های گزافی برای آنها به همراه داشته باشد.

ممکن است در هر یک از مراحل عاطفی که در بالا به آن اشاره کردیم از مشاوره بهره مند شوید، اما اگر با احساس گناه یا افسردگی مشکل دارید، فواید آن بیشتر می شود.

تگ ها درخواست طلاق حضانت مهریه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی