پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          05 شهریور 1401 - 27 August 2022



 
خرید دامین ، میزبانی وب و خرید سرور از جمله محصولاتی است که یک شرکت میزبان ارائه می دهد. در سراسر دنیا بسیاری کمپانی میزبان وجود دارد که در حقیقت به مانند دری برای ورود به دنیای دیجیتال هستند. کسب وکارها از طریق این بیزنس خود را گسترده تر می کنند و وارد دنیای جدیدی می شوند که قوانین خاص خودش را دارد. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین شرکت های دنیا در زمینه میزبانی وب و دامنه را معرفی کنیم.
1- رجیستر دات کام
Register.com نام یکی از مجموعه های شرکت نیوفولد دیجیتال است که در زمینه های میزبانی وب، امنیت شبکه، طراحی وبسایت، سئو گوگل، دیجیتال مارکتینگ و ثبت دامنه خدمات ارائه می دهد. این شرکت یک کمپانی گسترده در این حوزه بوده چند مورد دیگر در لیست برترین های ما را به خود اختصاص داده است که در ادامه بیشتر بررسی می کنیم. با ثبت نام در این وبسایت خرید دامین و ثبت آن به صورت رایگان انجام خواهد شد. در کل خدمات رجیستر دات کام را می توان خوب ارزیابی کرد.
2- وب دات کام
این شرکت نیز همانند رجیستر از زیرمجموعه های نیوفولد دیجیتال بوده و خدمات میزبانی وب به مشتریان ارائه خواهد داد. وب دات کام گزینه مناسبی برای کسب وکار های کوچک است  و تاکنون بیزنس های مختلفی از طریق آن پاسخ مطلوب گرفته اند. کاربری آن آسان و قیمت خدماتش مقرون به‌صرفه است. این موارد باعث شده که وب دات کام را در لیست بهترین ها برای خرید Domain داشته باشیم. 
3- اِی 2 هاستینگ
سرعت ما، موفقیت شماست. این جمله شعار شرکت a2 hosting بوده که از سال 2001 فعالیت خود را شروع کرده و همچنان مشغول کار در این حوزه است. این شرکت آمریکایی ابتدا در میشیگان توسعه یافت اما امروز در نقاط مختلفی از دنیا خدمات ارائه می دهد. ای 2 هاستینگ ایده های بزرگی در سر دارد و آ نها تنها به توسعه کسب وکارها فکر نمی کنند. آنها به فکر برنامه ای جامع هستند تا به کلی دنیای جهان دیجیتال را تغییر داده و طرحی نو دراندازند. 
4- نتورک سولوشن
Network solutions جزو یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ و دامنه است و تقریبا چیزی حدود 25 سال سابقه دارد. البته که این شرکت در این راه افتخارات زیادی هم کسب کرده و اصالت آن بی دلیل نبوده است. نتورک سولوشن هم تحت مجموعه مادر نیوفولد دیجیتال قرار می گیرد. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته باعث شده این شرکت از کیفیت خوبی برای ارائه خدمات برخوردار باشد.
5- دریم هاست
هدف دریم هاست این است که مردم در فضای دیجیتال حضور داشته باشند و نگران گسترش رویای خود نباشند. این شرکت با ثبت دامین و خدماتی دیگر در حوزه وب برای خود اسم و رسمی برپا کرده و جایگاه ششم را در لیست 10 شرکت برتر دنیا بدست آورده است. اگر از وبسایت این کمپانی دیدن کنید متوجه نوع نگاه آنها به کار خود و خلاقیتشان در ارائه خدمت و هویت خواهید بود.
 

6- اونوس
دفتر مرکزی اونوس در آلمان مستقر است اما آنها به کل اروپا و امریکا خدمات میزبانی وب و خرید دامنه ارائه می دهند. این مجموعه از سال 1988 فعال بوده در سال 2018 نام آن از 1&1 به IONOS تغییر پیدا کرد. اونوس تمامی خدماتی که برای ورود به دنیای دیجیتال نیاز دارید را فراهم خواهد کرد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن، آپ تایم بسیار پایین و گواهی SSL رایگان است.
7- هاستینجر
هاستینجر فعالیت خود را از سال 2011 شروع کرد و پایه آن در سال 2004 بنیان گذاشته شد. برنامه ها و خدمات هاستیجر با قیمت مناسب عرضه می شوند، response times این مجموعه سریع و توسط LiteSpeed توسعه پیدا کرده است. چنین ویژگی هایی باعث شده که این شرکت در لیست بهترین ها و رتبه بالایی برخوردار باشد. سطح خدمات هاستینجر را می توان خیلی خوب ارزیابی کرد.  
8- گو ددی
گو ددی از معروف ترین شرکت های خرید دامین و خدمات میزبانی وب در بین دیجیتال مارکتر های ایرانی است و آژانس های زیادی در ایران مشغول همکاری با این شرکت هستند. البته که این شرکت به علت آمریکایی بودن خدماتی به ایران ارائه نمی-دهد و همکاری از ایران باید به شکل واسطه ای صورت بپذیرد. این شرکت در سال 1997 بنیان گذاشته شده  و تنها بدلیل آزاد نبودن دامنه Big Daddy نامش به Go Daddy تغییر پیدا کرد. شرکت گو ددی در حوزه خودش دامنه گسترده‌ای از خدمات را ارائه می دهد و سطح کیفی خدماتش را می توان عالی ارزیابی کرد.
9- هاست گیتور
هاست گیتور یکی از بزرگ ترین و با پشتوانه ترین خدمات هاست و دامین بوده که از سال 2002 مشغول به فعالیت است و روز به روز به کیفیت خدماتش افزوده می شود. خدمات میزبانی وب، میزبانی ابری، سرور اختصاصی، طراحی سایت، خرید دامین و ثبت دامین تنها گوشه ای از خدمات این شرکت بزرگ است. همچنین این شرکت متناسب به شرایط هر کسب وکار پلن های متفاوتی برای آن ها ارائه خواهد داد که بیزنس های مختلف باید با توجه به نیاز خود یکی از آن را انتخاب کنند.
10- بلو هاست
بلو هاست یکی از معتبرترین شرکت های دنیا در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت Domain است. به همین علت جایگاه اول را در لیست به خود اختصاص داده است. با بلو هاست نباید نگران کند شدن سایت خود باشید. در حال حاضر بهترین خدمات ممکن در این حوزه را شرکت بلو هاست ارائه می دهد. با توجه به نیاز روز مشتریان به خدمات برتر و تکنولوژی های پیشرفته بلو هاست هر روز تلاش می کند تا سطح خدماتش را ارتقا دهد و مشتریان را از پیش راضی تر نگه دارد.
جمع بندی پایانی
در این مقاله به شما 10 شرکت برتر در زمینه خدمات وب و میزبانی وب را معرفی کردیم. از رجیستر دات کام که یک شرکت متوسط در ارائه خدمات است تا بلو هاست که جزو بهترین ها در دنیاست. پایه خدمات تمامی این شرکت ها یکی و تنها در جزییات و پلن  متفاوت عمل می کنند. بسیاری از این سایت ها به شکل مستقیم به ایران خدمات ارائه نمی دهند؛ باید به شکل غیرمستقیم یا واسطه ای با آنها ارتباط برقرار کرد. البته که در ایران شرکت های میزبانی زیادی هستند و تقریبا با وجود آنها دیگر نیازی به ارتباط گرفتن واسطه با شرکت های جهانی نیست. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. 


خبرنامه - شبکه های اجتماعی