پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          12 شهریور 1401 - 03 September 2022



تا حالا چقدر از مقاله های خودتون، درآمد کسب کردید؟ آیا میدانستید جزوه ها و مقالات شما در وبسایت های دیگر به فروش می رسد؟ چقدر از این سود به شما تعلق گرفته است؟ هیچ؟ چرا؟ 
میدونستید بعضی مقاله ها و جزوه ها گاهی بالای هزار بار خریداری شده اند؟ حتی اگر یک هزار تومان هم قیمت یک مقاله باشد یعنی یک میلیون تومان سود، فقط برای یک مقاله! خود شما چندتا مقاله دارید؟ چند تا کلاس و درس دارید و هر کدوم چندتا جزوه و پروژه و نمونه سوال؟ به عنوان دانشجو چقدر با دقت جزوه نویسی کردید و فقط تا لحظه ی امتحان ازش استفاده کردید؟ چرا بعد از امتحان ازش استفاده نمی کنید؟ چرا به فکر فروش این محصولات نیستید؟
به عنوان یک استاد با کلی مشغله و کار، فرصت کافی نداشتید؟ آیا احساس می کنید وقتی برای انجام این کارها ندارید؟ یا احساس می کنید سود کمی در انجام این کار است؟ راه اندازی یک سایت و اپلیکـیشن برای هر یک از اساتید کار به صرفه ای نیست. کار بازاریابی و تبلیغات هم به عهده خودتونه؟
اگر همه ی مشکلات کنار گذاشته بشه چی؟ اگر نیازی نباشه خودتون سایت بزنید و یا با تکثیر روی کاغذ بازاریابی کنید؟ اگر به جای اینکه دیگران فروش کنند و به شما سودی تعلق نگیره، یک سود خوب از فروش محصولاتتون به شما برسه چی؟ فقط کافیه یک پیج شخصی از خودتون درخواست بدید.  مثل پیج اینستاگرام بدون هزینه، بدون مشغله. حتی میتونید مقاله ها و جزوه هاتون را ارسال کنید و به نام خودتون در پیج شخصی خودتون قرار داده بشه. سودش هم تو جیب خودتون میره!

کسب درآمد از فروش مقاله
 
امکان فروش جزوه برای اساتید چه مزایایی دارد؟
امروزه بسیاری از افراد در اینترنت کسب درآمد می کنند. در واقع امروزه کسب و کار اینترنتی به عنوان یک منبع درآمد شناخته می شود و افراد زیادی در کشورهای خارجی و در کشور خودمان در بستر اینترنت پول در می آورند. همانطور که می‌ دانیم یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت تولید محتوا می باشد. تولید محتوا باید طبق قوانین کشور انجام گیرد. در کشور ما نیز افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. بسیاری از اساتید و معلمان جزوات آموزشی دانشگاهی و مدارسی برای درس های مختلف مدارس و دانشگاهی تهیه می کنند. متاسفانه بسیاری از افراد سودجو این جزوات آموزشی را به نفع خود به فروش می رسانند. این کار از لحاظ قانونی و اخلاقی کار درستی نیست. امروزه اساتید می توانند جزوات آموزشی خود را در بستر اینترنت بدون واسطه و به صورت اخلاقی و قانونی عرضه کنند. در این صورت هم جلوی سودجویان گرفته می شود و هم دانشجویان می توانند به راحتی به منبع مورد نیاز برای آموزش در دانشگاه دسترسی داشته باشند
فروش جزوه های آموزشی  دانشگاهی
بیشتر دانش آموزان و مخصوصا دانشجویان برای پایان نامه ها و پروژه های دانشگاهی و انجام پروپوزال های دانشگاهی و آمادگی برای امتحانات مدارس و دانشگاه نیاز به جزوه های اساتید و معلمان دارند. از آنجا که بیشتر استادها در دانشگاه ها کتاب و جزوه ی خاصی معرفی نمی کنند دانشجویان با مشکل دسترسی به منبع و جزوه مواجه هستند. خوشبختانه امروز جزوه‌ های دانشگاهی و مدارس در درس های مختلف و در رشته های گوناگون در بستر اینترنت وجود دارد و دانش آموزان و دانشجویان می توانند به راحتی به منبع مورد نیاز خود برای یادگیری و درس خواندن دسترسی داشته باشند‌‌. در حقیقت پیشرفت اینترنت ثبت شده تا دانشجویان برای پیدا کردن منبع خود مجبور باشند کتابخانه ها و… مراجعه کنند. در این صورت اساتید نیز می‌ توانند به راحتی جزوه های خود را به صورت قانونی و مجاز به فروش برسانند. امروزه در اینترنت فضای مناسبی برای فروش جزوه و کتاب های آموزشی دروس مختلف رشته ها در پایه های انسانی و تجربی و ریاضی و… و در سایر رشته ها و مقاطع ارشد و کارشناسی و دکتری و..‌. وجود دارد.  
مزایای تولید محتوای آموزشی چیست؟

مزایای تولید محتوای آموزشی چیست؟
 

امروزه افراد زیادی در حوزه فروش انواع پکیج های آموزشی به صورت قانونی و مجاز فعالیت می کنند. در حقیقت با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت اینترنت در زندگی انسان ها فروش انواع پکیج های آموزشی و جزوه ها و کتاب ها بسیار راحت شده است. در این صورت بیشتر افراد با فروش محتوای آموزشی و پکیج های آموزشی مهارت های مختلف و آموزش درسی و… به صورت قانونی و حساب شده یک منبع درآمد جدید برای خود باز می کنند. اگر به فضای اینترنت مراجعه کرده باشید متوجه این موضوع می شوید. این روش یک راهکار فوق العاده عالی برای فروشنده و خریدار می باشد چرا که فروشنده می‌ تواند محصولات آموزشی خود را به راحتی در فضای اینترنت به صورت قانونی عرضه کند و خریدار می تواند بدون دغدغه‌ ی خاصی محصولات مد نظر خود را خریداری کنند. 
اهمیت تهیه جزوه و کتاب‌ ها و پکیج های آموزشی 
تهیه این محصولات از طریق اینترنت و به صورت مستقیم و قانونی سبب می شود تا از خرید خود احساس بهتری داشته باشید. در واقع در صورت خرید یک کتاب و جزوه آموزشی به صورت اخلاقی و قانونی و شرعی به قلم نویسنده و اساتید احترام می گذارید. در این صورت هم حق نویسند محتوای آموزشی و دانشگاهی پایمال نمی شود و هم شما به صورت قانونی یک جزوه آموزشی را خریداری کرده اید. همچنین می توانید منابع درسی مورد نیازتان را به صورت مستقیم خریداری کنید. در واقع رعایت قانون و مقررات کشور و رعایت شرع و اخلاق سبب می شود تا از خرید خود احساس مثبت داشته باشید‌.  جزوه های درسی و دانشگاهی از جمله مهم ترین منابع برای دانشجویان و دانش آموزان می باشند‌. لذا دانش آموزان و دانشجویان می توانند به راحتی به انواع جزوه‌های دانشگاهی درسی دسترسی مستقیم داشته باشند و با تهیه قانونی آن ها بر معلومات آموزشی خود بیفزایند. 

 عضویت و دسترسی آسان به وبسایت سلوبال

سایت سلوبال
سایت سلوبال Selobal.com -  یکی از این گونه سایت ها است. فروش مقالات اساتید، جزوه، پکیج و... در پیج شخصی و تایید شده شما برای دسترسی دانشجویان و محققان. تهیه جزوه های آموزشی به صورت مستقیم و قانونی برای  دانش آموزان و دانشجویان یک دغدغه مهم به شمار می رود. دانش آموزان و دانشجویان و سایر افراد که به دنبال کسب اطلاعات در مورد یک حرفه و مهارت هستند باید بتوانند به صورت قانونی و مجاز و اخلاقی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنند. در سایت سلوبال  امکان مشاهده انواع جزوه ها وجود دارد. از این رو هم اساتید و هم دانشجویان می توانند جزوه های خود را برای نسل های بعدی و دانشجویان دیگر به فروش بگذارند. لذا در سایت سلوبال می توانید انواع  جزوه های دانشگاهی و مدرسه ای و آموزشگاهی،  کتاب های آموزشی و دانشگاهی و پرسشنامه و پاورپوینت های آموزشی، نمونه پروژه های دانشگاهی و  پکیج آموزشی و… را مشاهده کرده و قیمت آن ها را استعلام کنید. فروش مستقیم کتاب ها و جزوه های آموزشی از اساتید دانشگاهی و..‌. سبب می شود تا قیمت جزوه ها بدون واسطه عرضه شود.  پس همین امروز برای فروش محصولات خود با عضویت در وبسایت سلوبال، اقدام کنید. و تنها با یک قدم می توانید نمایشگاه و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.
همچنین می توانید برای شرکت در مسابقات و اطلاع از اخبار جدید به پیج رسمی سلوبال در اینستاگرام @selobalcom مراجعه کنید.


تگ ها پرسشنامه کتاب جزوه سلوبال فروشگاه مجازی فروشگاه شخصی مقاله پاورپوینت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی