پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba




سفر همیشه یکی از جنبه های مهمی است که به طور مداوم شادی و لذت را برای زندگی به ارمغان می آورد. ایام نوروز یکی از بهترین زمان های سفر به حساب می آید زیرا بسیاری از گردشگران در تعطیلات تمایل به خرید تورهای نوروزی دارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نگاهی به پرطرفدارترین تورهای نوروزی بیاندازیم. شما می توانید محبوب ترین و ارزان ترین تورهای نوروزی را با توضیحات و اطلاعاتی مانند مدت زمان، مقصد، خطوط هوایی، هتل ها، قیمت تور و ... در سایت آرزوی سفر مشاهده کنید. 
اغلب تورهایی که برای ایام نوروز ارائه می‌شوند به مقاصد محبوب گردشگری نظیر ترکیه، روسیه، تایلند و هند هستند. گردشگرانی که قصد خرید تور نوروزی را دارند باید در نظر داشته باشند که نوروز یکی از روزهای خاص سال است که در این مدت تورهای لحظه آخری ارائه نمی شود و همه این عوامل باعث افزایش قیمت تورهای نوروزی می شود. اما همانطور که گفته شد، تورهای نوروزی جزو پرطرفدارترین تورهای گردشگری در بین ایرانیان است و آژانس آرزوی سفر سعی دارد ارزانترین تورهای نوروزی را با بهترین خدمات به کاربران خود ارائه دهد. در این قسمت سعی داریم تا پرطرفدارترین تورهای نوروزی در بین گردشگران ایرانی را معرفی می کنیم.

تورهای نوروزی ترکیه 




 قطعا با شنیدن نام ترکیه یاد دوران باشکوه عثمانی می افتید. در سفر به این کشور، با تاریخ غنی، غذاها و سواحل جذاب و کوه هایی شگفت انگیز مواجه خواهید شد. کشور ترکیه به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت با ایران فرهنگ مشابهی با کشور ما دارد و جالب است بدانید که مردم ترکیه نیز نوروز را جشن می‌گیرند. در تور ترکیه در نوروز میتوانید با سنت‌های نوروزی ترکیه آشنا شوید . 

شهرهای آنتالیا و استانبول دو مقصد محبوب کشور ترکیه می‌باشد و از تورهای نوروزی پرفروش و پرتقاضا به شمار می‌آید. به دلیل مطلوب بودن شرایط آب و هوایی در آنتالیا بسیاری از گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. تور آنتالیا جز یکی از 5 تور پرطرفدار در بین ایرانیان است که از دلایل محبوبیت شهر آنتالیا می توان به وعده‌های غذایی رایگاندر هتل های مجلل، تفریحات متعدد آبی و ... اشاره کرد. استانبول یکی دیگر از مقاصد گردشگری ترکیه است و تور استانبول یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین تورها در ایام نوروز است. در سفر به استانبول میتوانید از برنامه های ویژه نوروزی که در این شهر برگزار می‌شود لذت ببرید و لحظات خوشی را سپری کنید.

تورهای نوروزی روسیه




 تور روسیه نوروزی یک انتخاب هیجان انگیز برای دوستداران هنر و فرهنگ روسیه است. وضعیت آب و هوایی روسیه در این ایام متعادل است و از سرمای شدید خبری نیست در عین حال چشم انداز سبز و زیبای روسیه پیش روی شماست. روسیه کشور شگفتی‌هاست، جایی که به دلیل وجود جاذبه ها و مکان های دیدنی متنوع ؛ هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شد. تورهای نوروزی روسیه معمولاً شامل تورهای مسکو و تورهای ترکیبی مسکو-سنت پترزبورگ می‌باشد. تورهای ترکیبی که جزو پرطرفدارترین سفرهای خارجی برای ایرانیان است ،انتخابی عالی برای سفر محسوب می شود.


آژانس آرزوی سفر مجری مستقیم تورهای روسیه با قیمت بسیار مناسب می‌باشد. با ورود به این صفحه میتوانید لیستی از بهترین قیمت تورهای روسیه را ببینید. هر پکیج تور روسیه در تاریخ مختلفی برگزار می‌گردد و هزینه آن با توجه به هتل انتخابی شما متفاوت است. با مقایسه قیمت ها و خدمات متنوع می‌توانید تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

تورهای نوروزی تایلند


 

با سفر به سرزمین هزار جزیره تایلند می توانید نهایت هیجان و ماجراجویی را در سفر به مروارید شرق آسیا تجربه کنید. می توانید دلپذیرترین و زیباترین روزهای آغاز سال را در کنار خانواده جشن بگیرید و از جاذبه های بکر و بی نظیر این مقصد لذت ببرید. تایلند کشوری است که به سرزندگی و طراوت در دنیا معروف است و دارای جاذبه های گردشگری متنوعی از جمله شهرهای ساحلی، جزایر بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری متنوع و جذاب می باشد. هر کدام از شهرهای توریستی تایلند جذابیت منحصر به فرد خود را دارند که میتوانید بسته به سلیقه یکی از تورهای تایلند ; پوکت، بانکوک، پاتایا، جزایر فی فی و یا تورهای ترکیبی را انتخاب کنید.

تور هند نوروز


 

هند نه تنها یکی از زیباترین کشورهای جهان محسوب می شود، بلکه دارای تاریخ غنی است. هند به دلیل وجود اقیانوس ها، کوه ها، بیابان ها و جنگل ها چندین برابر زیباتر از هر کشور دیگری است. از این رو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری نوروز به شمار می رود. از هیجان و ماجراجویی گرفته تا جاذبه های مذهبی و سنتی، همه و همه در این کشور وجود دارد.
اگر در ایام نوروز قصد سفر به هند را دارید باید بگوییم که این سفر فرصتی است که می‌توانید از شهرهای توریستی و جاذبه های شگفت انگیز و بناهای باستانی این کشور دیدن کنید.سفر به هند بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین سفرهای زندگی شما خواهد بود.
کلام آخر، آژانس هواپیمایی آرزوی سفر پارسیان مجری تورهای نوروزی خارجی، انواع تورهای مقرون به صرفه را با خدمات استثنایی و مجلل برای شما مسافران عزیز رزرو و اجرا می کند. تنها کاری که برای رزرو تور باید انجام دهید این است که به سایت آرزوی سفر مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش تور مجموعه با شماره 02145128 در تماس باشید.




خبرنامه - شبکه های اجتماعی