پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          08 بهمن 1401 - 28 January 2023

 



آیا قصد دارید صفحات سایت را به به بهترین حالت و در نهایت زیبایی ایجاد کنید؟
یک راه استخدام یک طراح و توسعه دهنده است، اما می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. راه دوم ، استفاده از بهترین صفحه ساز های است که امکان ایجاد یک صفحه حرفه ای وردپرس (یا کل سایت!) بدون نیاز به HTML یا CSS فراهم می کنند.
در این مقاله، ما بهترین افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس را برای ایجاد یک صفحه وردپرس یا کل سایت مقایسه می کنیم.

چرا از افزونه های زیباسازی سایت وردپرس استفاده کنیم؟

در حالی که بسیاری از قالب های پرفروش وردپرس با طرح‌بندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند ولی اگر نحوه کدنویسی را ندانید، سفارشی‌سازی بسیاری از آنها دشوار است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید صفحه‌ای با طرح‌بندی متفاوت از حالت عادی، مانند صفحه فرود ایجاد کنید، بدون صفحه‌ساز کار دشواری خواهد داشت وباید آن را به برنامه نویس بسپارید. کاربرانی که از  WordPress استفاده می کنند اغلب ترجیح می‌دهند از یک صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده کنند.
بسیاری از سازندگان صفحه، صفحه آرایی با کیفیت بالا و از پیش ساخته شده را برای طیف گسترده ای از پروژه ها و اهداف ارائه می دهند. 

معرفی بهترین افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس

در این قسمت به سراغ معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز می رویم:

افزونه المنتور

Elementor  محبوب ترین افزونه صفحه ساز وردپرس با بیش از  5میلیون نصب است. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی است. ننسخه رایگان در WordPress.org و نسخه پریمیوم در وب سایت Elementor موجود است.
نسخه رایگان المنتور هم کاملا قابل قبول است و می توانید کارهای ابتدایی با آن انجام دهید. ولی برای استفاده حداکثری از Elementor، باید از Premium استفاده کنید.

المنتور یک افزونه زیبا سازی حرفه ای
  

ویژگی های افزونه المنتور پرو

افزونه elementor گزینه‌های طراحی بی‌شماری و ده‌ها ویجت محتوای از پیش ساخته شده را برای همه چیز از دکمه‌ها گرفته تا فرم‌ها، لغزنده، جداول قیمت‌گذاری و موارد دیگر ارائه می‌کند.  سایر ویژگی ها:
سرعت بالا و سبکی افزونه elementor pro
دارای بیش از 100 المان آماده 
استایل سفارشی و کدهای css اختیاری
ساخت انواع فرم های تماس شامل نمونه کار،کادر، گالری تصاویر، ابزار نقشه گوگل، انواع تب ها، محتوای باز شونده و …
فونت های درونی و آماده زبان فارسی
قابلیت قرار دادن ویدیو، دکمه و آیکون در قسمت های مختلف
قالب های آماده افزونه Elementor
ویرایش کاملا زنده صفحات در المنتور پرو
علاوه بر طراحی پست‌ها و صفحات جداگانه، می‌توانید از Elementor برای طراحی کل قالب وردپرس خود، از جمله هدر، پاورقی و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، استفاده کنید.

افزونه ویژوال کامپوزر

 WPBakery Page یکی از افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس است که به شما امکان می دهد با کشیدن و رها کردن ساده صفحات جذاب ایجاد کنید. با افزونه wpbakery page builder می توانید محتوای وردپرس خود را در عرض چند دقیقه ایجاد و مدیریت کنید.
با WPBakery Page Builder شما به بیش از 50 عنصر و المان دسترسی خواهید داشت. هر یک از عناصر محتوا با دقت توسط متخصصان طراحی وب ساخته شده است و گزینه های متعددی را ارائه می دهد که برای ایجاد هر طرحی که فکرش را بکنید کافی است. به معنای واقعی کلمه، در عرض چند دقیقه می توانید طرح بندی های پیچیده ای را بر اساس عناصر محتوای ما و بدون دست زدن به یک خط کد ایجاد کنید. برای افزودن ویژگی های بیشتر می توانید از افزودنی های WPBakery Page Builder استفاده کنید تا بیش از 250 افزونه را با صدها عنصر محتوای موجود کشف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عنصر را به صفحه یا پست خود بکشید و آماده راه اندازی وب سایت وردپرس خود هستید.
تعدادی از المان های افزونه ویژوال کامپوزر
بلوک متن
نمودار دایره ای
جداکننده
جداکننده متن
صندوق پیام
لایک فیسبوک
+Google
پینترست
توییتم
سوالات متداول
تک تصویر
گالری تصاویر
اسلایدر پست ها
نوار کناری ابزارک
دکمه
فراخوانی برای اقدام
دستگاه پخش ویدئو
نقشه های گوگل
JS خام
HTML خام
ویجت فلیکر
نوار پیشرفت
ردیف
فضای خالی
زبانه ها
بخش تور
آکاردئون
آیکون
 

افزونه ویژوال کامپوزر

افزونه دیوی بیلدر

آخرین پلاگین که از افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس معرفی می کنیم دیوی بیلدر است . این افزونه در اصل برای قالب دیوی طراحی شده بود که با استفاده آن می‌توانستید ظاهر این قالب را به صورت حرفه‌ای، ویرایش کنید؛ ولی پس از مدتی و وقتی که تقاضاها برای این افزونه بیشتر شد، توسعه دهندگان آن تصمیم گرفتند تا این افزونه را به صورت یک افزونه صفحه ساز مستقل، عرضه کنند.
با استفاده از این افزونه شما می‌توانید علاوه بر ظاهر سایت، صفحه مدیریت سایت را هم ویرایش کنید. افزونه دیوی بیلدر در مخزن خودش بیش از 45 المان و بیش از 20 قالب آماده دارد.
افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس قابلیت های زیادی به سایت شما اضافه می کنند پیشنهاد می شود اگر به دنبال طراحی یک وب سایت حرفه ای هستید هرگز از صفحه ساز ها غافل نشوید. یکی دیگر از راه های افزایش جذابیت سایت وردپرس استفاده از فرم های تماس زیبا است که برای ایجاد فرم های تماس هم می توانید از گرویتی فرم استفاده کنید.




تگ ها طراحی سایت افرونه صفحه ساز افزونه وردپرس

خبرنامه - شبکه های اجتماعی