پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری رپرتاژ خبری / خدمات          26 اردیبهشت 1402 - 16 May 2023



استاد رضا کلهر یک آموزگار، معلم و مشاور تحصیلی می باشد 
او یکی از افراد کوثر در حوزه کنکور بوده و در تغییرات کنکور 1402 دخیل و اثر گذار بوده است.  



آغاز فعالیت آموزشی با گروه جهادی سلمان
وی از سال 1393 فغالیت جهادی-آموزشی خود را بصورت رایگان برای مناطق محروم و روستایی اجرا نمودند.
ملقب به سلطان انتخاب رشته 
شخص ایشان تا کنون برای بالای 3000 دانش آموز انتخاب رشته تحصیلی کنکور رابصورت رایگان و جهادی انجام داده که با رضایت بیش از 99 درصد روبه رو شدند از این رو استاد عزیزمان به سلطان انتخاب رشته نیز شناخته می شود.


 
بخشی از صحبت های آقای کلهر در بزرگترین همایش کنکوری ایران 
مهم ترین و محکم ترین بنای ارزش ها، اعتقادات و باور های قلبی ماست.
آرزو ها و رویا های خود را باید ناموس خود نگه داری و مراقبت کنیم طوری که کسی حق دخالت و اجازه بی احترامی به آن ها را نداشته باشد با آن ها باید جوری رفتار کرد که سزاوار کردار ماست .
برگزار کننده بزرگترین همایش کنکور ایران با بیش از 6000 دانش آموز 
در تابستان 1401 با  لطف پروردگار موفق شدیم در 20 همایش کنکوری بالغ بر شش هزار دانش آموز مستعد و پرانگیزه را در مشهد مقدس گرد هم آورده تا آن ها را با سبک جدیدی از کنکور آشنا سازیم.
رتبه 8 کنکوری سراسری در رشته‌ی انسانی 
آقای کلهر فارغ التحصیل رشته فقه و حقوق از دانشگاه تهران می باشد او در کنکور ارشد نیز رتبه 3 را با موفقیت کسب نمود. استمرار و تلاش از نظر ایشان مهم ترین عامل موفقیت در کنکور و در تمامی مراحل زندگی می باشد.


 
مدیر و موسس گروه آموزشی یادوین (یادگیری نوین)
کادر آموزشی یادوین همه روزه از ساعت 10 تا 20 مشغول فعالیت های کنکوری و مشاوره تلفنی به دانش آموزان می باشد. مدیریت این مجموعه از ابتدا با آقای کلهر بوده است. مجموعه یادوین بیش از 30 نیروی حضوری و بالغ بر 300 مشاور تحصیلی از راه دور (دورکاری) با یادگیری نوین در حال حاضر همکاری و فعالیت دارند. 

علاقه به تدریس وکیل را تبدیل به یک آموزگار موفق می کند
همانطور که پیش تر گفتیم رشته‌ی استاد کلهر مرتبط با وکالت و حقوق بوده است ولی علاقه به دانش آموزان افزون بعلاوه اشتیاق آموزش دادن باعث شد تا ایشان به حوزه کنکور ورود کند.
 
علت عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی
آقای کلهر در شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارد و می گوید ترجیح می دهد زمانی که در شبکه های اجتماعی   صرف می شود را برای امور مهم تر و حتی کتاب خوانی به درستی استفاده کند.
@ دارند که توسط ادمین اداره می شود. reza.kalhur البته ایشان یک اکانت با آیدی   

منابع 
https://hamkonkori.ir/teacher/reza-kalhor/
https://shabnak.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%DA%A9%D9%84%D9%87%D8%B1/

https://harfetaze.com/288179/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%DA%A9%D9%84%D9%87%D8%B1/





تگ ها استاد رضا کلهر رضا کلهر کنکور سلطان انتخاب رشته رضا کلهر

خبرنامه - شبکه های اجتماعی