پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / کارافرینی          09 تیر 1397 - 30 June 2018


رویداد استارتاپی بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی (ایده استارت آپی، انیمیشن، مستند، نرم افزار، وبسایت، بازی، موشن گرافیک و کلیپ، روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی) با اقتباس از مدل موفق رویداد های استارت آپ  ویکند برای اولین بار طراحی گردیده است. این رویداد در طی 2.5 روز برگزار خواهد شد و در این رویداد به تقویت  جنبه های کسب وکاری محصولات فرهنگی پرداخته خواهد شد. از این رو در این رویداد علاوه بر کارتیمی و منتورینگ، کارگاه هایی با موضوع های آشنایی با بوم مدل کسب و کار، تیم سازی، اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی(MVP) و نحوه ارائه به سرمایه گذار برگزار خواهد شد. 

بازی اتللو چیست؟

بازی اتللو یک بازی فکری و استراتژیک است حاوی یک زمین بازی به مساحت ۸ در ۸ و ۳۶ مهره دو رو که یک طرف آن سیاه و طرف دیگر سفید است. مخترع این بازی، انگلیسی ها و در دهه هجدهم میلادی بوده اند. در بازی فکری ۲ نفره بازیکنان با محاصره و تصاحب مهره های یکدیگر وارد رقابتی جدی و آموزنده می شوند و زمان خود را به نحوی خوب سپری می کنند . هم اکنون هزاران نفر در سراسر دنیا ضمن درگیر شدن در جذابتهای این بازی مشهور ، قدرت برنامه ریزی و آینده نگری خود را پرورش می دهند و استراتژی های رقابت کردن و برنده ماندن را طراحی و در عمل اجرا می کنند.

در بازی اتللو، ابتدا چهار مهره در صفحه قرار می گیرد و هر بازیکن به قید قرعه یک رنگ را انتخاب می کنند . بازیکن سیاه با گذاشتن یک مهره از طرف سیاه آن بازی را شروع می کند . او فقط در خانه ای می تواند مهره بگذارد که طی آن یک یا چند مهره سفید بین دو مهره سیاه قرار بگیرد. چهار خانه با ستاره علامت گذاری شده است که بازیکن سیاه برای اولین مهره گذاری یکی از آنها را می تواند انتخاب کند. بازیکن سیاه مهره سفید محاصره شده (بین دو مهره سیاه) را با چرخاندن به رنگ سیاه در می آورد و از آن خود می کند.

رویداد استارتاپی بازی اتللو چیست؟

این رویداد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  13 ، 14 و 15 تیر 1397 برگزار می شود. در این رویداد علاقمندان در موضوعات زیر محصولات خود را تولید می کنند:

استارت آپ
انیمیشن
مستند
نرم افزار
بازی
وبسایت
موشن گرافیک و کلیپ
روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی
در این برنامه علاقمندان به تولید محصولات در حوزه های فوق و راه اندازی استارتاپ های فرهنگی در تیمهای حداقل ۲ نفره در رویداد شرکت میکنند. ثبت نام بهتر است به صورت گروهی و تیمی صورت بگیرد. اگر ثبت نام کننده فردی حضور یابد با افراد یا گروه های دیگر در رویداد ادغام می شود.
شرکت کنندگان ممکن است محصولشان آماده یا در دست ساخت باشد و یا صرفا ایده محصولی را در ذهن داشته باشند.
ثبت‌نام کنندگان می بایست در این دو و نیم روز از عصر چهارشنبه تا جمعه شب تمام وقت در برنامه حاضر باشند. در این مدت با کمک روشهای کارآفرینی جدید و استارتاپی، شیوه های تولید محصول بر اساس نیاز و سلیقه مخاطب و تدوین مدل درآمدزایی یا اثرگذاری به تیمها آموزش داده شده و با آنها تمرین میشود. در طول رویداد چندین کارگاه اموزشی برگزار شده و منتورهای باتجربه به تیم ها کمک می کنند جنبه های مختلف موفقیت محصول در بازار از جمله کیفیت تولید محصول، استراتژی فروش و توزیع، تبلیغات، مدل درآمدی و ... را طراحی و بهبود بخشند.
در پایان روز پنجشنبه، تیمها ایده پرورده شده شان را به داوران ارائه میکنند و تیمهایی که بهترین ایده ها را از حیث اثربخشی، کارایی، استمرار و کار تیمی پرورش داده باشند مقام های اول تا سوم را به دست می آورند.

محصولات و ایده های ارائه شده در رویداد باید در حداقل یکی از موضوعات زیر ارائه شوند:

امید
پیروزی
مقاومت
آزادگی
همبستگی
خاک

تجاوز
انسانیت
تحریم
تبعیض
آوارگی
تحقیر
افراط گرایی
دادرسی

جایزه تیمهای برگزیده چقدر است؟

جایزه تیم برگزیده اول معادل 6  میلیون تومان، تیم دوم 4 میلیون  و تیم سوم 2 میلیون خواهد بود.


(نکته بسیار مهم): در صورتی که می خواهید چندنفره ثبت نام کنید، بایستی تک تک افراد ثبت نام کرده و اسامی و مشخصات تماس خود را در ایوند وارد نمایند. و یا اینکه یک نفر چندین نفر را ثبت نام کند و مشخصات تماس و اسامی تک تک آنان را وارد نماید.


منتورهای حرفه ای در این رویداد هستند که به شما برای حرفه ای تر شدن محصولتان کمک می کنند همچنین کارگاههای متعددی در حوزه های تیم سازی، آشنایی با بوم مدل کسب و کار، نحوه ارائه موثر به سرمایه گذار نیز برگزار می شود. 

کارگاه  آشنایی با بوم مدل کسب و کار:
 بوم مدل کسب و کار ابزاری ساده است که به شما اجازه می دهد مدل کسب و کاری خود را توصیف کنید و این بوم شامل 9 قسمت است که شامل 1- بخش(های) مشتریان 2-ارتباط با مشتریان 3- کانال(های) توزیع 4-ارزش پیشنهادی 5- فعالیت های اصلی 6-منابع اصلی 7-شرکای کلیدی 8-جریان درآمد 9-ساختار هزینه ها  می باشد. 

کارگاه اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی(MVP) :
  اعتبارسنجی مسئله و تناسب مشتری/مسئله (Costumer/Problem Fit) مرحله اصلی شکل گیری استارتاپتان است. در اعتبارسنجی ایده و مسئله متوجه می شوید که مسئله درستی را شناسایی کرده اید، مسئله آنقدر برای مشتری مهم است که حاضر باشد برای راه حلتان پول پرداخت کند و... 
پس از آن، نیاز است ببینید چقدر راه حل شما با مسئله ای که شناسایی شده تناسب دارد یا به عبارتی دیگر چقدر راه حلتان می تواند پاسخگو و پوشش دهنده مشکل و مسئله مشتری باشد! این تناسب مسئله/راه‌حل (Problem/Solution Fit) دومین مرحله از اعتبارسنجی است، که معمولا با ساخت ام وی پی یا حداقل محصول پذیرفتنی می توانید پاسخش دهید.
حداقل محصول پذیرفتنی، به حداقل محصولی جذاب و دوست داشتنی گفته می شود که با صرف حداقل تلاش و هزینه ساختید تا بتوانید حداکثر ارزشی که مشتریانتان ارائه می شود را به آنها نشان دهید، به طوریکه مشتریانتان بفهمند چگونه قرار است استارتاپ شما مسئله شان را حل کند و چه ارزشی را قرار است به آنها پیشنهاد دهد.

کارگاه ارائه موثر:
محتوای مورد نیاز و ضروری برای ارائه به سرمایه گذاران و همچنین آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی جهت تاثیر گذاری بهتر بررسی خواهد شد.  

 

همچنین جهت  رفاه حال شرکت کنندگانی که از شهر های دیگر در این رویداد حضور خواهند داشت محل اسکانی تدارک دیده شده است. لطفا جهت رزرو پس از ثبت نام با شماره دبیرخانه رویداد 88394856-021 تماس بگیرید. 

شروع رویداد:
 چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷  
ساعت:
۱۶:۰۰

پایان رویداد:
 جمعه ۱۵ تیر ۹۷  
ساعت:
۲۰:۰۰

مکان:
تهران ابتدای خیابان پاسداران- خیابان شهید گل نبی- خیابان شهید ناطق نوری- میدان قبا-فرهنگسرای رسانه








جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارافرینی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی