پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی





موضوعات:
به اطلاع پژوهشگران و صنعتگران ارجمند می رساند سومین کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی محورهای زیر را با هدف تعامل دانش فنی ICT و دانش ریاضی مد نظر قرار می دهد:

توضیحات تکمیلی:
پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین و دومین کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی در خرداد ماه 1393 و 1394، دبیرخانه دائمی کنفرانس، با استعانت از پروردگار متعال و نیز با همفکری و همیاری دانشگاهها و صنایع، اندیشمندان دانشگاهی و نیز صنعتگران ارجمند، سومین کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی را برگزار می نماید. تعمیق فرهنگ آچار به دستی (تقویت روحیه تجربه محوری و عملگرایی) در دانشگاه و نیز تعمیق فرهنگ پژوهش محوری (تقویت روحیه قلم به دستی و دانش محوری) در صنایع و کارخانجات می تواند زمینه ساز تجاری سازی علم و علمی سازی تجارت باشد. سویمن کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی تلاش می کند کاربردهای ریاضیات در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی کامپیوتر را مورد مطالعه و پژوهش قرار داده و نتایج علمی، فنی و صنعتی مطلوب تری را حاصل نماید.علی رغم تفاوت های بنیادین علوم (ریاضیات) و مهندسی (ICT)، نمی توان تاثیر گذاری و تاثیرپذیری آنها از یکدیگر را نادیده گرفت. ریاضیات می تواند مرزهای مهندسی را دگرگون نموده، محاسبات مهندسی را دقیق تر کرده و نوآوری را در ساخت محصولات کاربردی افزایش دهد. سوال اساسی این است که مهندسین ICT در ساخت محصولات فنی به چه اندازه از مباحث ریاضیات استفاده می کنند؟ لذا همفکری و هم اندیشی محققین ICT و ریاضیات می تواند فرصتی مناسب برای تعامل بیشتر در این عرصه باشد. خاستگاه اصلی این کنفرانس احساس نیاز در به کارگیری مباحث ریاضیات کاربسته در زمینه های تحلیل، طراحی و ساخت محصولات ICT است. از طرفی امروزه در سطح کشور، نیازمندی های جدی و مهمی در افزایش تعامل دانشگاه و صنعت احساس می شود. لذا دبیرخانه دائمی کنفرانس ریاضیات صنعتی از همه محققین و صنعتگران ارجمند و گرامی جهت ارائه نتایج علمی و فنی خود در کنفرانس دعوت به عمل می آورد و سه نوع مقاله زیر را مورد بررسی و پذیرش قرار می دهد:

1- مقالات مرتبط با فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر
2- مقالات ریاضی
3- مقالات مشترک فناوری اطلاعات و ریاضیات
اهداف زیر را مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد:
1- شناسایی مباحث ریاضیات کاربسته تاثیر گذار بر مهندسی ICT و مهندسی کامپیوتر
2- شناسایی مساله های مهندسی ICT قابل حل توسط مباحث ریاضیات کاربسته
3- شناسایی و مطالعه موانع تاثیر گذار بر تعامل دو سویه ریاضیات و دانش فنی ICT
4- ارائه راه کارهای مهم در افزایش تعامل دانش ریاضیات و مهندسی ICT
5- ارائه مقالات و مطالعات موردی تعامل ریاضیات و مهندسی ICT



تگ ها کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی کنفرانس ملی ریاضیات صنعتی کنفرانس ملی کنفرانس ریاضی

پر بازدیدترین فناوری اطلاعات و ارتباطات

خبرنامه - شبکه های اجتماعی