پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / مدیریت          04 خرداد 1393 - 25 May 2014


 نوآوری سازمانی نوآوری سازمانی







برگزار کننده: گروه مانا باهمکاری شرکت پژواک
تلفن تماس با دبیرخانه: 44873715
نمابر: 44873715
آدرس سایت: sdinnovation.ir
آدرس ایمیل: orginnovo@gmail.com

 تاریخ شروع: يكشنبه 11 خرداد 1393
تاریخ پایان: يكشنبه 11 خرداد 1393
مکان: تهران - دانشگاه صنعتی شریف

موضوعات:
روش‌های بداهه‌ی هنر برای ارتباط موثر در سازمان
افزایش خلاقیت در تعاملات برون و درون سازمانی
رشد و بالندگی مفاهیم کلیدی در توسعه کسب‌وکار
تعادل میان گستردگی و یکپارچگی کسب‌وکار
بنیان‌های سازمان توانمند
رشد خلاقیت و توانمندی در تصمیم‌گیری آنی در بحران‌های کسب‌وکار
بداهه خلاق در مذاکره
بهبود تعاملات درون و برون سازمانی
رهبری موثر در سازمان
ایفای نقش سازمانی
اثربخشی توسعه انسانی
بالندگی سازمانی

توضیحات تکمیلی:
مفاهیم:
بالندگی یا Thrivability یک مفهوم نوین است. مفهومی که در آن روش‌ها و ساختار رشد و بالندگی موجودات زنده و سیستم‌های طبیعی استخراج شده و برای رشد و بالندگی سازمان‌ها به کار گرفته می‌شود.
سؤال اصلی اینجاست که اگر به سازمان خود به عنوان یک موجود زنده نگاه کنید، ساختار و فرآیندهای آن را چگونه طراحی خواهید کرد؟ خانم Belina Raffy با کمک خانم Holiday روندی طراحی کرده‌اند که در 10 مرحله، ویژگی‌ها و ساختار یک سازمان را با 4 ویژگی ذکر شده در موجودات زنده تطبیق می‌دهد و نه تنها سبب پایداری سازمان بلکه سبب بالندگی و رشد سازمان طی زمان می‌شود. این ساختار تحت مفهوم Thrivability خلاصه شده است و خانم Raffy در ایران این مفهوم را به صورت عمیق‌تر معرفی خواهند کرد. بداهه‌ی کاربردی یا Applied Improvisationشامل نحوه تفکر، تمرینات اجرایی و رفتارهایی است که از تمرینات بداهه‌ی تئاتر الهام گرفته شده و اکنون در شرکت‌های بزرگ دنیا برای بهبود بهره‌وری، افزایش خلاقیت، بهبود روابط درون و برون سازمانی و رهبری مؤثر استفاده می‌شود. مهارت‌های ارائه شده در ذیل این مفهوم به صورت بازی‌هایی درآمده که به افراد کمک می‌کند تا در شرایط نامشخص روزمره، تحت فشار و استرس کار روزانه بیاموزند که چطور بهتر و انسانی‎تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بهتر صحبت همدیگر را گوش کنند، سریعتر و بهتر تصمیم بگیرند و با آرامش و لذت بیشتر کار کنند. بداهه‌ی کاربردی باعث رفتار طبیعی‌تر انسانی در کنار رفتار حرفه‌ای-سازمانی می‌شود، رفتارهایی که به دلیل فهم بهتر و سریعتر شرایط و طرف مقابل نتایج بهتری به بار می‌آورند. در تعاملات روزانه‌ی سازمان، در مذاکرات، در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و در نوآوری سازمانی، روش‌های بداهه‌ی کاربردی می‌تواند به سازمان شما کمک کند. همکاری در حل مسائل، جو مناسب‌تر برای بیان مشکلات، ایده‌ها و راه حل‌ها و ارتباطات مؤثر کارکنان سازمان از نتایج یادگیری این روش‌هاست.

نام مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای علی حکیم الهی
امکان ارسال مقاله: خیر



تگ ها نوآوری سازمانی نوآوری سازمانی

پر بازدیدترین مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی