سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش 01 اسفند 1392 - 20 February 2014
پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
برگزارکننده : مرکز بازاریابی خدمات مالیمسئول : غلامعباس افشار
تلفن : 66596661-66596662
26 تا 27 مرداد ماه 1393
مشاهده وب سایت http://www.fsmcenter.com/
محورهای کنفرانس :
بررسی چالشها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشم اندازهای آینده
بررسی راهبردها و مدلهای کسب و کار بانکداری جامع
تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانکها
توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانکها
مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری
یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری
دانش و مهارتهای انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
شناسایی، تعریف و بخشبندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری
سازماندهی و مدیریت کانالهای ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع
فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع
سیستمهای اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع
بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع