پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           01 اسفند 1392 - 20 February 2014




پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی







برگزارکننده : مرکز بازاریابی خدمات مالی
مسئول : غلامعباس افشار
تلفن : 66596661-66596662
26 تا 27 مرداد ماه 1393
مشاهده وب سایت  http://www.fsmcenter.com/

محورهای کنفرانس :

    بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد  بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشم اندازهای آینده
    بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع
    تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها
    توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها
    مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری
    یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری
    دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
    شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری
    سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع
    فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع
    سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع
    بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع



خبرنامه - شبکه های اجتماعی