پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           14 خرداد 1393 - 04 June 2014


چهارمین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی در دوره رکود






برگزار کننده: شرکت همایش فرازان
تلفن تماس با دبیرخانه: 31 - 88059430
نمابر:
آدرس سایت: www.julyforum.com
آدرس ایمیل: info@hamayeshfarazan.org

 تاریخ شروع: پنج شنبه 05 تير 1393
تاریخ پایان: جمعه 06 تير 1393
مکان: تهران - مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما


موضوعات:
نیک هالیک اولین فضانورد خصوصی جهان در کنار 6 نفر سخنران برجسته جهانی دیگر
16 ساعت تیم شما را آموزش می دهند تا فروش، سهم بازاری و تعداد مشتریانتان را چند برابر کنید

توضیحات تکمیلی:
نوسانات و تحولات اقتصادی بهترین و تنها فرصت تولید ثروت غلبه بر موانع و دنبال کردن رویاهای غیرممکن، الهام درون بهترین نیروی محرکه افزایش سودآوری و فروش استثنائی فراتر از تصور نهایی سازی سریع و فوری فروش و خلق مشتریان مشعوف و تبدیل آنها به سفیران شرکت شما جهت جذب مشتریان بیشتر
یادگیری استراتژیها و تکنیکهای استادانه در مذاکرات فروش از ابتدا تا انتها
یادگیری "سیستم فروش سریع با تمرکز بر خریدار" و محاسبه (R.O.T.I) بازده زمان سرمایه گزاری شد.
چگونگی ایجاد نگرش میلیاردی و یادگیری روشهای تولید و افزایش
آشنایی با سیکل و فرآیند خرید در مشتریان و اقدامات لازم در جهت تاثیر گذاری در هر قسمت از فرآیند

نام مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر






خبرنامه - شبکه های اجتماعی