پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           14 امرداد 1393 - 05 August 2014


 بزرگترین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش 23 مرداد 93

 بازاریابی علم معاشرت با مردم و شناسایی و بهره مندی از فرصتهای بازار است، بازاریابی گفتگودرباره مشتریان و بازار است، چراکه برای موفقیت، یک شرکت باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. در کنفرانس مذکور ۸ تن از اساتید مسلم بازاریابی و فروش کشور به ایراد سخنرانی درباره آنچه در عصر امروز مهم ترین عامل رشد، توسعه و بقای هر سازمانیست خواهند پرداخت به راستی که بازاریابی همه چیز است.






سخنرانان:

دکتر احمد روستا
پدر علم بازاریابی ایران | دکترای مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان | عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

پروفسور مسعود حیدری
پدر علم مذاکره ایران | دکترای توسعه اقتصادی از دانشگاه پتسبورگ | بیش از ۴۹ سال سابقه تدریس دانشگاهی | مدیر گروه تحقیق در اقتصاد بین المللی

دکتر محمدرضا نظری
مشاور عالی مرکز تحقیقات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف | دکترای دوره عالی مدیریت استراتژیک از دانشگاه BIBS

دکتر حمیدرضا نمازی
پزشک و دکترای اخلاق حرفه ای | همکار گروه اخلاق حرفه ای دانشگاه تهران

مهندس ایمان پاکزادیان مقدم
مدرس دوره های اصول و فنون مذاکره گروه بهمن | مشاوره برنامه ریزی استراتژیک بهینه تجارت ابرار | مشاور بازاریابی کندلوس و آژینه

علی پاکزادیان مقدم
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی | سخنران  چهار دوره کنفرانس های ملی بازاریابی|  مدرس دوره های اصول مذاکره و فنون تصمیم گیری در بانک اقتصاد نوین

دکتر حسین خطیبی
دکترای روانشناسی و تبلیغات

مهندس پویا ودایع
  فارغ التحصیل دوره مدیریت کسب و کار | مشاور سازمان های تجاری در مدیریت جلسات

مخاطبین کنفرانس:

مدیران ارشد

مدیران میانی شرکت ها

مدیران بازاریابی و فروش

کارشناسان بازاریابی و فروش

مدیران واحد ارتباط با مشتری

کارشناسان واحد ارتباط با مشتری

مدیران برند

صاحبان برند های لوکس

تمامی علاقه مندان به بحث بازاریابی و فروش

  سرفصل‌ها:

بازاریابی و فروش چیست از زبان دکتر احمد روستا

نقش مذاکره حرفه ای در بازاریابی و فروش از زبان پروفسور مسعود حیدری

ارتباطات و فرهنگ شناسی سازمانی از زبان دکتر محمدرضا نظری

اخلاق بازاریابی حرفه ای از زبان دکتر حمید رضا نمازی

الگوهای وفادارسازی مشتریان از زبان علی پاکزادیان مقدم

نقش خلاقیت در تبلیغات از زبان مهندس ایمان پاکزادیان مقدم

رسانه های تبلیغاتی و تاثیر آن در برنامه های بازاریابی و فروش از زبان دکتر حسین خطیبی

زبان بدن رمز موفقیت در جلسات از زبان مهندس پویا ودایع

جلسه پرسش و پاسخ

اعطای گواهینامه آموزشی

پذیرایی ناهار

سرویسVIP

زمان : ۲۳ مرداد ماه سال ۱۳۹۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۵

مکان : تهران –مرکز همایش های بین المللی برج میلاد –مرکز همایش های ۱۶۰۰ نفره

  تلفن دبیرخانه کنفرانس : ۰۲۱۲۲۲۷۲۴۰۱ - ۰۲۱۲۲۲۷۲۳۸۷

هزینه ثبت نام به منظور حضور بر اساس چیدمان صندلی ها و بر مبنای انتخاب شما از نرخ ۴۰۰.۰۰۰ ریال تا ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.


تگ ها بزرگترین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش اصول و فنون مذاکره اخلاق بازاریابی حرفه ای مدیران برند خلاقیت در تبلیغات

خبرنامه - شبکه های اجتماعی