پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           12 مهر 1396 - 04 October 2017

همایش رویداد موفق در زمینه مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد


یکی از اهداف مهم این همایش پاسخ به این سوال است که چگونه میتوانیم یک رویداد موفق طراحی و برگزار کنیم؟ و به بررسی چگونگی انجام تبلیغات اثربخش و بازاریابی موفق از طریق اجرای یک رویداد خواهیم پرداخت.

اهداف همایش:
آشنایی فعالان صنعت رویداد با مباحث تخصصی این حوزه
کمک به ارتقاء سطح برگزاری رویداد ها در ایران
بیان تجربیات مدیران موفق برگزاری رویداد در ایران
ایجاد شبکه کاری بین کلیه نقش آفرینان صنعت رویداد کشور
ارائه آخرین دستاوردها و ابزارهای حوزه برگزاری رویداد در ایران
چگونگی طراحی، مدیریت، بازاریابی و اجرای موفق رویداد
 
محورها و موضوعات مورد بحث:
تحلیل وضعیت موجود و روندهای پیش روی صنعت رویداد
چگونگی انتخاب موضوع رویداد
چگونگی نامگذاری رویداد
نکات مهم در انتخاب سخنرانان
چگونگی انتخاب تاریخ و محل برگزاری
نکات مهم در طراحی پوستر و سایت رویداد
مدل قیمت گذاری حضور شرکت کنندگان و اسپانسرشیپ
مدیریت بازاریابی و تبلیغات اثربخش رویداد
روش های افزایش فروش و جذب حامی
نکات مهم در مورد دبیرخانه رویداد
مدیریت سالن، پذیرش، لابی و پذیرایی
نکات و جزئیات مربوط به اجرای رویداد
چگونگی انتخاب و همکاری با همکاران
چالش ها و فرصت های صنعت رویداد
علل موفقت و شکست رویداد ها
تجارب کلیدی مدیران موفق رویداد در ایران

زمان برگزاری:پنج‌شنبه ۲۰ مهر ساعت ۰۹:۰۰

اطلاعات بیشتر

تگ ها همایش بازاریابی همایش فروش و بازاریابی
موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت