اولین همایش اینفلوئنسر مارکتینگ
تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار
راه حل های تبلیغات اثربخش و کم هزینه
اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانالهای اثربخش برای جذب مصرفکنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سختتر و سختتر میشود.
در مطالعهای که در سال 2014 توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شدهاند:
• 79 درصد میگویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش ایجاد کنند.
• 73 درصد میگویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
• 62 درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.
اهداف همایش:
۱- آشنایی برندها و کسب و کارهای نوپا با کاربردهای اینفلوئنسر مارکتینگ
۲- کمک به ارتقا کیفیت کمپین های تبلیغاتی
۳- بررسی و تحلیل کمپین های برگزار شده اینفلوئنسر مارکتینگ
۴- ایجاد شبکه کاری بین اینفلوئنسرها و برندها
۵- آموزش به کسانی که می خواهد شغل اینفلوئنسر را انتخاب کنند .
۶- چگونگی طراحی و مدیریت کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ
مخاطبین همایش :
۱- شرکت های تبلیغاتی
۲- برندها و کسب و کار های جدید
۳- استارتاپ ها
۴- اینفلوئنسرها
۵- افرادی که می خواهند شغل اینفلوئنسری را انتخاب کنند .
سخنران: مهندس مهدی نوروزی
زمان برگزاری: چهارشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۶:۰۰