پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / بازاریابی و فروش           14 مهر 1396 - 06 October 2017


اولین همایش اینفلوئنسر مارکتینگ
تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار

راه حل های تبلیغات اثربخش و کم هزینه
اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

در مطالعه‌ای که در سال 2014 توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شده‌اند:
• 79 درصد می‌گویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش‌ ایجاد کنند.
• 73 درصد می‌گویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
• 62 درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.

اهداف همایش:

۱-   آشنایی برندها و کسب و کارهای نوپا  با  کاربردهای اینفلوئنسر مارکتینگ
۲-    کمک به ارتقا کیفیت کمپین های تبلیغاتی
۳-  بررسی و تحلیل کمپین های برگزار شده اینفلوئنسر مارکتینگ
۴-  ایجاد شبکه کاری بین اینفلوئنسرها و برندها
۵- آموزش به کسانی که می خواهد شغل  اینفلوئنسر  را انتخاب کنند .
۶- چگونگی طراحی و مدیریت کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ

مخاطبین همایش :

۱- شرکت های تبلیغاتی
۲- برندها و کسب و کار های جدید
۳- استارتاپ ها
۴- اینفلوئنسرها
۵- افرادی که می خواهند شغل اینفلوئنسری را انتخاب کنند .



سخنران: مهندس مهدی نوروزی

زمان برگزاری: چهارشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۶:۰۰



تگ ها دیجیتال مارکتینگ اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسر
موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
موسسه پژوهش مدیریت

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت