پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / اجتماعی اقتصادی          10 دی 1396 - 31 December 2017

آموزش بـورس و سرمایه گذاری

برگزار کننده انواع دوره های آموزشـی تخصصی بازار سرمایه

 

دپارتمان بـورس و سرمایه گذاری مجتمع فنی تهران با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود در زمینه آموزش های علوم بـورسی موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف، آموزش علمی و عملی نحوه تجزیه و تحلیل و سرمایه گذاری در بازارهای مالی است، به نحوی که با تلفیق علم و دانش و هنـر سرمایه گذاری راه را برای موفقیت و کسب سود در این وادی برای دانشپذیران محترم مهیا سازد.

در این راستا، علاقمندان می توانند با گذراندن۴ دوره متفاوت از سطح کاملا مبتدی تا سطح حرفه ای پیش بروند. به این معنا که پس از گذراندن۴ دوره دانش لازم و کافی برای رسیدن به موفقیت در سرمایه گذاری در بـورس را فرا خواهند گرفت.



آموزش اصولی سرمایه گذاری

یادگیری اصولی سرمایه گذاری

بـورسبا شرکت در دوره های دپارتمان بـورس شما به طور اصولی تمامی دانش مورد نیاز، تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده برای انجام معاملات در بازارهای مالی و سرمایه را فرا می گیرید.
تجربه <a class=

تجربه در کنار علم

اساتید دپارتمان بـورس و سرمایه گذاری تجربه چندین ساله حضور موفق در بازارهای مالی ایرانی و بین المللی را داشته و اکنون با بهره گیری از نوین ترین متدها به تدریس اصولی این رشته می پردازند.
ارائه مدرک معتبر برای دوره های آموزش <a class=

ارائه مدرک معتبر بین المللی

شما با شرکت در دوره های آموزش بـورس و سرمایه گذاری، علاوه بر دریافت مدرک معتبر از سوی مجتمع فنی تهران می توانید مدرک بین المللی این دوره را از کانادا دریافت نمایید.
ابزارهای معاملاتی پیشرفته برای <a class=

ابزارهای معاملاتی پیشرفته

در طول آموزش دوره شما با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی آنلاین می توانید وارد بازار سرمایه شوید و اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه کسب نمایید.  



پکیج سرمایه گذاری در بـورس



در این پکیج چهار دوره اول شامل اصول سرمایه گذاری در بازار سهام، تحلیل کاربردی تکنیکال، تحلیل بنیادی و مدیریت پرتفوی به صورت کامل ارائه 

می گردد. برای علاقه مندان که هیچ تجربه ای در بازار سرمایه ندارند و می خواهند کلیه مطالب بـورس را از سطح مبتدی تا سطح حرفه ای و پیشرفته در یک دوره فرا بگیرند نقطه شروع بسیار خوبی است.

در این دوره هر آنچه یک فرد نیاز دارد تا به موفقیت و کسب سود در بازارهای مالی دست یابد تدریس می شود و تجربه و دانش خاصی به عنوان پیش نیاز برای شرکت در این دوره ها لازم نمی باشد.


در این دوره هر آنچه یک فرد نیاز دارد تا به موفقیت و کسب سود در بازارهای مالی دست یابد تدریس می شود و تجربه و دانش خاصی به عنوان پیش نیاز برای شرکت در این دوره ها لازم نمی باشد. 


| همین حالا ثبت نام کنید

لطفاً جهت اطلاع از تخفیف ویژه پکیج با شماره ۲۸۱۶ ۲۲۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

پر بازدیدترین اجتماعی اقتصادی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی