پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / اجتماعی اقتصادی          20 دی 1396 - 10 January 2018


آشنایی با مراحل و نحوه برگزاری دوره
 
معرفی مسابقه تصمیم‌سازان آینده

تصمیم‌سازان آینده چالشی برای تفکر و تعمق در مسائل کلان کشور است که دومین دوره آن در بهمن 96 توسط مرکز آموزشی گام برگزار خواهد شد.

 اگر شما در یکی از دو دسته زیر قرار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در این رویداد شرکت کنید:

1-اگر قصد دارید در مورد آینده تحصیلی خود بیشتر فکر کنید این مسابقه شما را با حوزه‌های سیاست‌گذاری ، اقتصاد و مدیریت آشنا می‌کند تا بهتر در این مورد تصمیم بگیرید.

2-اگر مایلید تجربه تولید راهکار برای حل یک مساله کلان اقتصادی – اجتماعی را کسب کنید و برای مدتی در سطح مسئولین کشور تفکر کنید.

در صورتی که احتمال می‌دهید این رویداد برای شما مفید خواهد بود همین حالا در این رویداد ثبت نام‌ اولیه(رایگان) کنید و جهت آشنایی با چگونگی برگزاری مسابقه ادامه متن را مطالعه بفرمایید.

آشنایی با مراحل مسابقه تصمیم‌سازان آینده

تصمیم‌سازان آینده در 3 مرحله اجرا می‌شود ، مرحله اول به صورت غیرحضوری و دو مرحله بعدی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مرحله اول:

پس از ثبت نام اولیه رایگان شما باید با مشاهده یک فیلم آموزشی در مورد فرآیند حل مساله، در یک موضوع (که 2 روز قبل از شروع این مرحله به شما اعلام خواهد شد) تفکر  و مطالعه کنید و به صورت گروهی پیرامون آن یک «یادداشت تحلیلی» بنویسید. جزئیات چگونگی برگزاری این مرحله پس از ثبت‌نام اولیه به اطلاع شما خواهد رسید.

مرحله دوم:

پس از طی مرحله اول ، یادداشت گروه شما توسط داوران مسابقه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت احراز شرایط به شما اطلاع داده می‌شود که در مرحله نخست مسابقه موفق به کسب حداقل امتیاز لازم شده اید. پس از دریافت این پیام شما باید اقدام به ثبت‌نام قطعی در دوره کنید. در این مرحله که به صورت حضوری  برگزار می‌شود شما در نقش یک کارشناس با یک موضوع تحلیلی در حوزه سیاست گذاری مواجه خواهید شد که موضوعی اختلافی است و موافقان و مخالفانی دارد و شما باید ابعاد آن را بررسی کرده و گزارشی از آن تهیه نمایید و در آخر نظر کارشناسی خود را ارایه کنید.

مرحله سوم:

پس از طی مرحله دوم قوت تحلیل و نظر کارشناسی ارائه شده (فارغ از نتیجه) توسط شما مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.تیم‌هایی که تحلیل های بهتری ارائه کرده باشند برای شرکت در مرحله سوم مسابقه دعوت خواهند شد. گروه هایی که به این مرحله راه پیدا کرده اند باید در یک مساله اقتصادی-اجتماعی که تا به حال با آن درگیر بوده اند،عمیق تر شده و تکالیف خواسته شده را به کمک مربیان دوره انجام دهند و در انتها پاسخی مناسب برای این مسئله پیدا کنند. در انتهای این مرحله ، از تیم‌های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

در نخستین دوره مسابقه چه گذشت؟

نخستین دوره مسابقه تصمیم‌سازان آینده در بهمن سال 95 در دانشگاه تهران برگزار شد.در این مسابقه 130 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های برتر تهران در 4 حوزه سلامت ، صنعت خودرو ، نظام آموزش عالی و مسکن به رقابت پرداختند و در نهایت به 12 تیم برتر جوایزی اعطا شد. ضمنا در نخستین رویداد تصمیم‌سازان آینده توانستیم از تجربیات دکتر صاحبکار خراسانی(رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان کشور) به عنوان یکی از افراد با تجربه در این حوزه استفاده کنیم.

شرایط و هزینه شرکت در مسابقه

متقاضیان شرکت در این دوره، باید در فاصله زمانی 9ام لغایت 25ام دی ماه در قالب تیم‌های 3 یا 4 نفره جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام فردی بلامانع است و این افراد توسط دبیرخانه مسابقه گروه بندی شده و قبل از شروع دوره، اعضای این گروه ها به یکدیگر معرفی خواهند شد.

هزینه شرکت در دوره:

ثبت نام تیمی(تیمهای 3 یا 4 نفره): هر نفر 60 هزار تومان

ثبت نام انفرادی: 80 هزار تومان 

مهلت ثبت نام:
تا 6 بهمن 96

شروع رویداد:
پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۹۶  ساعت: ۰۸:۰۰

پایان رویداد:
جمعه ۲۷ بهمن ۹۶  ساعت: ۱۸:۰۰

مکان:
تهران-خیابان جلال آل احمد-روبروی بیمارستان شریعتی- جنب دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران- پلاک 3







جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اجتماعی اقتصادی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی