پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 سمینار و برنامه فرهنگی / تفریحی گردشگری           18 اسفند 1392 - 09 March 2014


 اولین همایش مشتری مداری در صنعت هتل داری






تاریخ شروع: سه شنبه 13 اسفند 1392
تاریخ پایان: سه شنبه 13 اسفند 1392
مکان: سایر - جزیزه کیش - هتل ارم
گروه بندی: گردشگری
برگزار کننده: جناب آقای مهندس سلیم خلیلی
تلفن تماس با دبیرخانه: 09347687837
نمابر: 09366133646
آدرس سایت: www.salimkhalili.com/?p=2543
آدرس ایمیل: info@salimkhalili.com
موضوعات:
1.6. سرفصل
 درک اصول تعالی خدمات مشتری (Understand the principles of customer service excellence)
 مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد؟ (What Does the Customer Need?)
 تمرکز بر رضایت مشتری (Focus on customer satisfaction)
 کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت هتلداری
 صدای مشتری
 نقش کارکنان در رضايت مشتري
 برداشت اول (First Impressions)
 شناخت شخصیت مسافر از روی موی سر، چهره، دست خط و امضا
 چگونگي عملكرد اپراتور در هتل
 نکات حرفه ای در رسپشن
 آموزش تکنیک های برقراری ارتباط موثر و ارتباط با مشتری (Learn techniques of effective communication and customer contact)
 آشنایی با سبک های مختلف اجتماعی و تفاوت های فرهنگی مهمانان هتل (Understand the various social styles and cultural differences of Hotel Guest)
 مدیریت شکایت مشتری
 الزامات برخورد مناسب با مشتری شاکی (8A) استاندارد دانشگاه هاروارد
 حل مشکلات مشتریان (Solving customers' problems)
 مدیریت استرس (Managing stress)
 اهمیت نظر سنجی
 انتظارات مشتریان در آمریکا (6R) بر اساس استاندارد دانشگاه هاروارد
 مدیریت دانش مشتری (Customer Knowledge Management)

توضیحات تکمیلی:

نام مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم رجائیان
امکان ارسال مقاله: خیر







موسسه پژوهش MBA
ترجمه تخصصی دانشگاهی
مقاله نویسی ISI

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت