پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پذيرش بدون کنکور          27 آذر 1397 - 18 December 2018

ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 97

 
رپرتاژ خـبری: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد. کلیه داوطلبان متقاضی ورود به رشته‌های بدون کنـکور دانشگاه آزاد می‌توانند با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام نماید. دارا بودن شرایط ثبت نام روی کلیه داوطلبان الزامی می‌باشد. 
ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت خواهد پذیرفت شایان ذکر است بر خلاف اداور گذشته پذیرش این دوره با تاثیر سوابق تحصیلی خواهد بود و صرفا ثبت نام الکترونیکی در سامانه، به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد شایان ذکر است اسامی پذیرفته شدگان قطعی در رشته های بدون آزمـون یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در سامانه azmoon.net مندرج خواهد شد. کلیه داوطلبان عزیز قبل از ثبت نام لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نموده و به صورت دقیق به مطالعه آن بپردازند.
 
جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنـکور در تمامی رشته ها و دانشگاه های آزاد کشور – اطلاع از رشته های بدون آزمـون دانشگاه آزاد و مشـاوره انتخاب رشته بدون کنـکور دانشگاه آزاد با شماره های زیر تماس بگیرید
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
 

راهنمای ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد

همان‌طور که ذکر گردید، قبل از پر کردن فرم اینترنتی در سامانه ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد ابتدا به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید. با توجه به اینکه برخی از اطلاعاتی که داوطلبان لازم است به هنگام پر کردن فرم اینترنتی وارد نمایند، در دفترچه ذکر شده است، بنابراین دریافت این دفترچه برای کلیه داوطلبان ضروری می‌باشد.
با توجه به راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد در زمان ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد لینکی با همین عنوان برای شما فعال خواهد گردید که با کلیک بر روی آن به صفحه ثبت نام هدایت می‌گردید. در این صفحه از شما شماره سریالی برای ورود درخواست می گردد که این شماره سریال در واقع همان شماره‌ای است که شما پس از خرید کارت اعتـباری ثبت نام دریافت خواهید نمود.
برای خرید کارت اعتـباری ثبت نام لازم است داوطلبان بر روی لینک خرید کارت اعتـباری کلیک نمایند. خرید این کارت با توجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب و در صورت دارا بودن رمز دوم اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. شماره سریالی که پس از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت را پرینت و یا ذخیره نمایید.
توجه ویژه : برخی از داوطلبان به هنگام ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد ممکن است شماره سریال را دریافت ننموده باشند یا اینکه اقدام به ذخیره‌سازی این شماره نکرده باشند و به شماره مورد نظر دسترسی نداشته باشند، چنانچه دچار این مشکل شده‌اید می توانید با شماره های 9099072952 و 9092305587 استان تهران تماس حاصل نمایید.
 
 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنـکور 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنـکور را می توان به دو زمان تقسیم نمود. ثبت نام در دو ترم مهر و ترم بهمن برای تمامی داوطلبان صورت خواهد پذیرفت. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که مایل به ورود در ترم مهر می باشند می توانند در مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته های با کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند.
زمان ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد ترم بهمن نیز در اوسط دی ماه آغاز می گردد. شایان ذکر است که دفترچه راهنمای این دو نوع ثبت نام به صورت جداگانه منتشر خواهد گردید و همچنین داوطلبان لازم است به انتخاب رشته همزمان در حین ثبت نام بپردازند.
 
 

انتخاب رشته بدون کنـکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته بدون کنـکور دانشگاه آزاد تفاوتی اساسی با انتخاب رشته با آزمون این دانشگاه خواهد داشت. یکی از تفاوت هایی که می توان بدان اشاره نمود این است که بر خلاف انتخاب رشته با آزمون ، داوطلبان می توانند به هنگام ثبت نام بدون کنـکور دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، منوط به دارا بودن معدل لازم برای قبولی می باشد. بنابراین داوطلبانی که از معدل لازم برای قبولی در رشته های مختلف برخوردار می باشند می توانند در رشته های انتخابی خود پذیرفته شوند.
 
منبع : azmoon.org

تگ ها رپرتاژ خبری رپرتاژ آگهی

پر بازدیدترین پذيرش بدون کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی