پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحصیل در خارج          01 تیر 1390 - 22 June 2011

کیفیت قابل توجه دانشگاه های تایلند در منطقه جنوب شرق آسیا دركنار شهریه  های  مناسب  و هزینه های نسبتاپائین زندگی درتايلند،همراه با اقبال عمومی داوطلبان ایرانی از کشورهای این منطقه جهت ادامه تحصیل ،فلسفه  وجودی یک مجری متخصص را که بتواند وظيفه  ساماندهی وراهنمائي دانشجویان ایرانی در این کشوررا برعهده گيرد ، بیشتر نمایان می سازد.

از این رو موسسه اعزام دانشجوئی ویستا با ویژیگی های ذیل با نام ثبتی موسسه بین المللی پرسا گستر ویستا تاسیس گردید:

الف- اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم : این موسسه به عنوان اولین و تنها  موسسه اعزام دانشجوئی به تایلند و سوریه ،توانسته است مجوز رسمی از وزارت علوم جهت اطمینان خاطر خانواده هاي محترم اخذ نماید و به دور از هرگونه بزرگنمائی ،سعی کرده است اطلاعاتی درست و ضروری به متقاضیان ارائه دهد. (لینک وزارت علوم  ردیف 114)

ب - عقد قرارداد با کلیه دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم در تایلند براي فراهم نمودن شرایطي مناسب جهت اخذ قطعيِ پذیرش  داوطلبان ایرانی

ج- تنها نماینده رسمی دانشگا های معتبر تایلند در ایران

د-ایجاد ارتباط مستمر با دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت در سوریه جهت پذیرش متقاضیان مستعد در رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و تخصص های مرتبط

و- انتخاب معتبرترین موسسات زبان در تایلند (خصوصا در بانکوک) با شهریه های مناسب و امکاناتی پیشرفته

ه-فراهم کردن تسهیلاتی جهت ثبت نام درآزمون های بین المللی  AMC, USMLE, CISCO, DELF, DALF ,TOEFL, IELTS به همراه دوره های آموزشی

ي- اخذ بورسهای تحصیلی يا تخفيف در شهريه برای دانشجویان مستعد ایرانی

ك- گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از دانشگاه های تایلند و سوریه جهت انتخاب مناسبترین دانشگاه با توجه به شرایط تحصیلی متقاضیان

تلفنهاي تماس جهت مشاوره رایگان : 88527423-88532647-88607077-09194896678


دانشگاه های تایلند:
عدم شناخت دانشگاه های تایلند در ایران دال بر پائین بودن کیفیت این دانشگاه ها نسبت به دیگر کشورهای منطقه نمی باشد  چراکه بنا به استناد یکی از معتبرترین سایت رتبه بندی دانشگاه هایِ دولتی جهان(Q.S) ،نه دانشگاه دولتي در بین 600 دانشگاه دولتي معتبر جهان و 200 دانشگاه  برتر آسیا متعلق به كشور  تایلند می باشد كه در كنار دانشگاه های معتبرِ خصوصی ،هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجوی مستعد خارجی می باشد .
شاید ذکر این نکته جالب باشد که، به استناد همین سایت ،بهترین دانشگاه در بین کشورهای هند ،مالزی ،فیلیپین و تایلند در بانکوک واقع می باشد.
از طرفي ديگر متقاضيان  ادامه تحصیل در خارج از کشور علاوه بر کیفیت دانشگاه ها به دنبالِ هزینه های پائین زندگی  نیز می باشند.با توجه به اینکه شهر بانکوک و کشور تایلند در بین کشورهای آسیائی از هزینه های زندگی نسبتا پائینی برخوردار است ،این شانس را به دانشجویان بین المللی می دهد که علاوه بر اينكه تحصیل در دانشگاه های این کشور را با شهریه های مناسب تجربه ميكنند ،هزینه چندانی نیز جهت زندگی(كه به طور معمول شامل مسكن،خوردوخوراك و رفت وآمد شهري ميگردد) متحمل نگردند.
يادآوري ميگردد به جهت روند رو به رشد حضور دانشجویان ایرانی در کشورهای منطقه ، مراكز تحصيلي و دانشگاه ها شرایط پذیرش خود را مشکل و مشکل تر نموده اند ،اما با توجه به اخذِ نمایندگی رسمی دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم توسط موسسه، تسهیلاتی در امر پذیرش دانشجویان فراهم شده است که فرصت مناسبی برای متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر تایلند را فراهم نموده است.
در اين بين  وجود امکانات مناسب دانشگاهی اعم از لابراتوارها ،کارگاه ها ،مراکز تحقیقاتی ،زیر ساختهای ورزش دانشجوئی و انواع بیمه درمانی در دانشگاه های معتبر تایلند موجب شده است  تا دانشجویان علاوه بر تحصیل بتوانند از امکانات در خوري نیز استفاده نمایند.
همچنين  پروازهای به نسبت  ارزان قیمت و هرروزه تهران –بانکوک در طول تحصیل ،امتیاز بزرگی می باشد که امکان تردد در هر روز از سال را برای دانشجويان  و خانواده محترمشان بوجود می آورد ،علاوه بر آنکه اخذ ویزای توریستی برای خانواده های محترم بسیار آسان می باشدو میتوانند به راحتی در تمام فصول ،بین دو کشور تردد نماید.


موسسات زبان در تایلند :
امروزه آموختن زبان های بین المللی ديگر يك فرصت نيست بلكه يك الزام است.
در اهميت یادگیری زبان ، همين بس كه هم اينك اغلب افراد با هر سن و سالی و با هر مدرک تحصیلی،  به فکريادگيري و بهبود اين مهارت  افتاده اند، چرا كه نیاز به ایجاد ارتباط با اقصي نقاط دنيا از ضروریات زندگی قرن بيست و يكم به شمار می آید.
بسياري از افراد حاضر به صرف وقت و هزينه هستند تا اينكه واقعا" انگليسي را بياموزند و یا بتوانند نمره مطلوب آزمون زبان را اخذ كنند.
موسسه اعزام دانشجوئی ویستا جهت رفع نیازهای مختلف و ضروری زبان آموزان ، سعی كرده است با  انتخاب  معتبر ترین موسسات زبان كه   شهریه های مناسبي نيز دارند، متقاضيان را در اين امر مهم ياري نمايد. به عبارت دیگر با توجه به درخواست و شرایط هر یک از متقاضیان ،موسسه مرتبط ومتعاقب آن  بسته آموزشی به زبان آموز پیشنهاد میگردد و زبان آموز حق انتخاب هر یک از این موسسات معتبر را دارد و ملزم به استفاده از یک موسسه  به خصوص نمی باشد.هزينه نسبتا پائين زندگي در تايلند دركنار كيفيتِ يكسان تمام شعباتِ اين موسسات درديگر كشورهاي  دنيا ،آموحتن زبان را دراين كشور توجيه پذير تر مي نمايد.
متقاضیان ميتوانند با اقامت قانونی در مدت زمان تحصیل ، از روشهای منحصر به فرد آموزشي به همراه حضور مستمر اساتید مجرب انگليسي زبان، استفاده از كلاس هاي همه روزه و نامحدود در زمینه های مختلف همانند بازرگاني ،دانشگاهی ، عمومی وآمادگي آزمونهاي زبان و سالن های مطالعه با امكانات پيشرفته سمعي بصري استفاده نمايند.همچنين برخورداری از تخفیفات ویژه از ديگر مزيتهاي موسسات معتبر زبان در تايلند به شمار مي آيد.
همچنین آزمون های همه روزه بین المللی مربوط به تافل و آیلتس(مربوط به زبان انگلیسی) و دلف (مربوط به زبان فرانسه)، در بانکوک  برگزار ميگردد كه متقاضيان ميتوانند از طريق هماهنگي با موسسه در اين آزمونها ثبت نام نمايند.
موسسات معتبري نيز در زمينه تدریس دیگر زبان های زنده دنیا همچون فرانسه و آلماني و غیره  همراه با اساتيد بومی از اين كشور ها جهت تدریس در کشور تایلند حضور دارند كه جهت متقاضيان علاقه مند ،معرفي خواهند شد.



دانشكده پزشكي دمشق در اين كشور سابقه اي طولاني  دارد. ،سيستم آموزشي اين كشور امريكايي و فرانسوي است ومدارك اخذ شده مورد تاييد كشورهاي اروپايي و عربي نيز مي باشند ودانشگاه ها یی که مورد تائيد قطعي (نه مشروط ) وزارت بهداشت مي باشنددر سه شهر دمشق ،حلب و لاذقيه واقع شده اند. لازم به ذكر ميباشد كه بر طبق قرارداد في مابين كشورهاي عربي و سوريه ،دانشجويان پزشكي بعد از فارغ التحصيلي به راحتي مي توانند جذب اين كشورها بشوند.
با توجه به تنوع دوره هاي دستياري در اين سه دانشگاه ،هر ساله تعداد قابل توجهي از پزشكان و دندانپزشكان  غير سوري جهت گذراندن دوره هاي مختلف  رزيدنتي به اين كشور مراجعه ميكنندو دانشجويان  در طول تحصيل  آزادي كامل براي تجربه  كردن دارند .
شيوه پذيرش دانشجو در دانشكده هاي  پزشكي ، دندانپزشكي و داروسازي  سوريه معمولا از طريق معدل مي باشد وملزم به ارائه مدرك زبان نمي باشيد.منابع و كتب ِدرسي تقريبا همان منابعي هستند كه در ايران تدريس مي شود.
هزينه زندگي(مسكن-خورد و خوراك- اياب و ذهاب)و هزينه تحصيل مقرون به صرفه تر از بقيه كشورهاست و خوابگاه هايي كه به دانشجويان داده مي شود ،خوابگاه هايي به نسبت مجهز وايمن   مي باشند.
با توجه به نزديكي فرهنگ ايران و سوريه دانشجويان مي توانند با خیالی آسوده  به تحصيل بپردازند و نزديكي اين دو كشور عبور و مرور را  نیز آسان نموده است و دانشجويان و خانواده هاي آنان مي توانند به راحتي از طريق مرزهاي هوايي و زميني و ريلي در هر بازه اي از طول سال ،يكديگر را ملاقات نمايند.

تگ ها پذیرش دانشجو دانشگاه تایلند دانشگاه سوریه بورسیه تحصیلی تایلند تحصیل در تایلند تحصیل در سوریه مدرک بین المللی

پر بازدیدترین تحصیل در خارج

خبرنامه - شبکه های اجتماعی