پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / تحصیل در خارج          21 اردیبهشت 1393 - 11 May 2014


شرایط و مزایای تحصیل در کشور آلمان


زندگی در آلمان:   
آلمان یکی از قانونمندترین کشورها در اروپا و حتی دنیا می باشد که زندگی در آن بسیار آسان و دلنشین است. کشور صنعتی و بسیار پیشرفته ، که شهروندان آن تمامی امکانات رفاهی،اجتماعی و تسهیلات زندگی برخوردار می باشند . شرایط زندگی در آلمان برای شهروندان و مهاجران هیچ گونه تفاوتی ندارد و قوانین مدنی و شهری این کشور برای همه افرادی که مقیم آلمان می باشند و یا اقامت آلمان را دارند یکسان است.
 


مزیت های تحصیل در آلمان:
1-هزینه تحصیل در آلمان به مراتب از کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا، کانادا و حتی مالزی و اغلب کشورهای اروپایی بسیار کمتر می باشد. بطوری که در اکثر دانشگاه های آلمان هزینه ای برای تحصیل گرفته نمی شود و تنها هزینه ی ناچیزی بابت ثبت نام و خدمات دانشجویی (مانند کارت دانشجویی و کارت حمل نقل شهری که دارنده این کارت ها از تخفیفات برای خرید برخی کالاها و دیگر خدمات برخوردار می شود) از دانشجو دریافت می شود.
2- از دیگر مزایای تحصیل در آلمان امکان تحصیل به زبان انگلیسی بدون ارائه مدرک زبان برای برخی رشته ها (مانند فیزیک، شیمی، MBA و... ) است. البته این امکان فقط در بعضی دانشگاه های آلمان موجود است و در اغلب دانشگاه ها برای اکثر رشته ها ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی است.
3-از مهم ترین مزیتهای تحصیل در آلمان نوع ویزای دانشجویی است که به دانشجویان خارجی تعلق می گیرد. ويزای دانشجويی در آلمان برای تمام طول تحصيل است و بعد از پايان تحصيل معمولا برای یکسال و نیم قابل تمدید است تا دانشجو فرصت پیدا کردن کار در کشور را داشته باشد. علاوه بر اين، دانشجویانی که در آلمان تحصیل می کنند امکان سفر به تمامی کشورهای عضو شنگن و سوئیس را با ویزای دانشجویی خود دارند. از دیگر مزایای ویزای دانشجویی آلمان این است که این ويزا محدوديت ورود نداشته و دانشجو به راحتی می تواند چندین بار به خارج از آلمان سفر کند.
4- از دیگر مزایای آلمان امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان است .برخی استانها درآلمان هستند که اجازه صادر کردن ویزای همراه برای همسر و فرندان را دارند.
5- با ویزای دانشجویی اجازه کار دانشجویی که تعداد ساعت محدود حدود 180 روز در سال را دارد که درآمد حاصل از کار دانشجويي ساعتی بين هشت تا ده يورو می باشد که می توانند بیش از نیمی از هزینه دانشجویی را تامین کنند. (اين کار می تواند در داخل يا بيرون از دانشگاه باشد. در شهرهای غرب و جنوب آلمان به علت وجود کمپاني های بزرگ و شعبه های زياد کار دانشجويی زياد می باشد ).
6- در آلمان سيستم حمل و نقل شهری مرتب و فراگير هست و دانشجويان با خريدن بليط دانشجويی(که ارزانتر از بليط معمولی است) که نيم سالی خريداری می شوند می توانند در تمام شهر و منطقه پوشش دهنده بليط با وسيله نقليه عمومی تردد کنند.
 


اریکا نماینده مستقیم دانشگاه
•    اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاهای مورد تایید وزارت علوم ایران در کشور آلمان
•    اخذ پذیرش MBA از دانشگاه جورج سایمون اهم آلمان برای واجدین شرایط در کمتر از یک ماه
•    اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان
•    اخذ ویزای همراه (همسروفرزند)
•    خدمات مربوط به اسکان و خوابگاه دانشجویی
•    خدمات اولیه دانشجویی در آلمان(ثبت نام در پلیس، افتتاح حساب بانکی، سیم  کارت و آشنایی با شهر محل اقامت)
•    کار دانشجویی

برای ارتباط با دفتر نمایندگی اریکا در تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
TEL:22552631-22563710-22768366
http://arikagroup.com


تگ ها تحصیل MBA دانشگاه جورج سیمون آلمان پذیرش MBA

پر بازدیدترین تحصیل در خارج

خبرنامه - شبکه های اجتماعی