پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کاردانی          01 شهریور 1391 - 22 August 2012



جزئیات دریافت و رفع نقص کارت آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد و برگزاری آزمون روز جمعه

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: جزئیات دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد، این آزمون در روز جمعه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

کارت‌های شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از روز دوشنبه، 30 مردادماه 91 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت خود می‌توانند از روز دوشنبه پس از مراجعه به سایت اینترنتی سنجش و با وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره شناسنامه یا شماره پرونده، کدرهگیری و شماره شناسنامه پرینت کارت شرکت در آزمون خود را تهیه کنند.

آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای و غیرانتفاعی‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز جمعه، سوم شهریورماه برگزار می‌شود و نوبت برگزاری و نشانی حوزه امتحانی آزمون هر داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه وی درج شده است.

داوطلبان هنگام حضور در جلسه امتحان باید پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را به همراه داشته باشند.

داوطلبانی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار ندارند باید با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصا به باجه رفع نقص که نشانی آنها در سایت سازمان سنجش قرار دارد مراجعه و کارت خود را از مسئول باجه دریافت کنند.

اگر داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مربوط به نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، استان محل اخذ دیپلم، کد و عنوان محل‌های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید حداکثر تا دوم شهریورماه برای اصلاح مورد یا موارد اشتباه منحصرا به سایت اینترنتی سنجش مراجعه و با ورود به قسمت « ویرایش اطلاعات» نسبت به اصلاح موارد فوق اقدام کنند.

براساس این گزارش، اگر داوطلبان تفاوتی درمورد جنس، دین، معلولیت و زبان امتحانی خود در کارت ورود به آزمون مشاهده کردند باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 31 مردادماه و اول شهریورماه 91 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ دوم شهریورماه 91 فرصت دارند که منحصرا به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه کرده و با توجه به دستورالعمل‌های مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند تا در صورت تایید، سهمیه توسط ارگان مربوطه برای آنها اعمال شود.

داوطلبان متقاضی استفاده از دیگر سهمیه‌ها نیز برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود باید حداکثر تا چهارم شهریورماه به ارگان مربوطه مراجعه کنند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات داوطلبان از طریق این ارگان‌ها حداکثر تا هشتم شهریورماه 91 به سازمان سنجش اعلام شود و در غیر این صورت اینگونه داوطلبان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور قابل پذیرش نخواهد بود.

اگر کارت شرکت در آزمون داوطلب بدون عکس باشد یا دارای اشکالاتی همچون نداشتن مهر، واضح نبودن و عکس اشتباهی باشد ضروری است داوطلبان از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، اول و دوم شهریورماه با به همراه داشتن دو قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را تا برطرف شدن مشکل و رفع نقص پیگیری کنند.

اگر شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی یا به صورت حروف ناخوانا ‌باشد داوطلب برای رفع نقص باید از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، اول و دوم شهریورماه 91 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال امسال 374 هزار و 811 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 128 هزار و 104 نفر زن و 246 هزار و 714 نفر مرد هستند.


مشاوره تحصیلی






تگ ها رفع نقص کارت آزمون کارت آزمون کارت آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای آزمون آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای آزمون کاردانی

پر بازدیدترین کاردانی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی