پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی          24 شهریور 1392 - 15 September 2013


ارتقای موسسه غیرانتفاعی سجاد به دانشگاه و کاهش سقف وام‌های دانشجویان

رییس هیات امناء موسسه آموزش عالی سجاد گفت: در رشته‌های متالوژی استخراجی مواد در مقطع کارشناسی، برق و قدرت در مقطع کاردانی به کارشناسی و نقشه کشی در مقطع کاردانی در سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیریم.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خلیل مافی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با بیان اینکه عملکرد دانشگاه در سال تحصیلی گذشته بسیار خوب بوده است، گفت: دو تن از دانشجویان این دانشگاه در المپیاد برق ایران رتبه سوم و 25را کسب کرده‌اند و جزو 50 نفر برتر این المپیاد شدند.

وی افزود: در سال گذشته برخی از دانشجویان به اندازه کافی تلاش نکرده‌اند و دچار افت تحصیلی زیادی شدند که به موجب آن 800 تا 900 دانشجو مشروط شدند و این نشان از آن است که دانشجویان باید دروس خود را به صورت جدی‌تری دنبال کنند.

مافی‌نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون زمان ایام دفاع پروژه‌های کارشناسی است، خاطرنشان‌کرد: دانشگاه سجاد اولین دانشگاه در سطح کشور است که دانشجویان، پروژه‌های کارشناسی خود را به صورت پوستر ارائه می‌دهند.

وی در ادامه گفت: این پوسترها در دو نوبت صبح و عصر در ساختمان فاز سه دانشگاه ارائه می‌شود که اساتید و دانشجویان از این پوسترها بازدید می‌کنند.

مافی‌نژاد در خصوص تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت: از چند سال گذشته در رشته‌های الکترونیک، مخابرات، برق، قدرت و معماری دانشجو کارشناسی ارشد پذیرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه موافقت اولیه در خصوص ایجاد مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر در این موسسه اخذ شده است، افزود: این موسسه در حال تغییر به دانشگاه است و بنابر نظر کمیته فنی در خصوص ایجاد مقطع دکتری، باید این موسسه به دانشگاه تبدیل شود تا بتوانیم تحصیلات تکمیلی را در این موسسه توسعه دهیم.

رییس هیات امناء موسسه آموزش عالی سجاد از ایجاد رشته‌های جدید در آینده خبرداد و گفت: با پتانسیل بالایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد، درصدد ایجاد رشته‌های محیط زیست و معماری در آینده نزدیک هستیم.

مافی‌ن‍ژاد با اشاره به امکانات آزمایشگاهی این موسسه، خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های این موسسه با آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های دولتی برابری می‌کند که از لحاظ امکانات بنابر نیاز دانشجویان این آزمایشگاه‌ها دایر و در اختیار آنان قرار گرفته است.

رییس هیئت امناء موسسه آموزش عالی سجاد ظرفیت ورودی‌های جدید این سال تحصیلی را حدود 1100 نفر دانست و درباره نارضایتی برخی از دانشجویان این موسسه در خصوص پرداخت شهریه فرهنگی، گفت: بیش‌تر دانشجویان از عملکرد فعالیت‌های فرهنگی بسیار راضی هستند و هزینه‌ای که این موسسه در خصوص فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد سه برابر شهریه‌ای است که دانشجویان پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این موسسه در سال گذشته، اظهارداشت: ارائه مشاوره به دانشجویان، برگزاری لیگ‌های ورزشی و معاینات پزشکی تمام دانشجویان در سال گذشته از جمله فعالیت‌های فرهنگی این موسسه است.

رییس هیئت امناء موسسه آموزش عالی سجاد با بیان اینکه 70 استاد تمام وقت در این موسسه مشغول به تدریس می‌باشند، گفت: 70 استاد به صورت تمام وقت و نیمه وقت و نیز بیش از 100 استاد حق‌التدریسی در این موسسه مشغول به تدریس می‌باشند.

وی درخصوص افزایش میزان وام دانشجویی در این موسسه گفت: براساس تصمیم هیات امناء این موسسه میزان سقف وام دانشجویان برای اینکه متقاضیان بیشتری بتوانند وام دریافت کنند، کاهش می یابد.

مافی نژاد در پایان با اشاره به برنامه 10 ساله این موسسه، گفت: توسعه رشته‌های مهندسی و ایجاد پردیس دانشگاهی از برنامه‌های 10 ساله این موسسه می‌باشد که به وزارت علوم ارسال شده است.

تگ ها موسسه غیرانتفاعی سجاد موسسه سجاد تغییر موسسه سجاد به دانشگاه

پر بازدیدترین کارشناسی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی