پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          05 تیر 1390 - 26 June 2011

فراخوان جشنواره انرژی های تجدیدپذیر

بحران انرژی پیش روی جهان و به تبع آن ایران، ستاد توسعه فناوری انرژی های نو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران را بر آن داشت تا با تکیه بر پتانسیل بالای این دو نهاد و برخورداری از اساتید و کارشناسان مجرب و همچنین امکانات عالی در زمینه انرژی به ویژه انرژی

ای نو، تصمیم به برگزاری جشنواره ای با موضوع انرژی های تجدیدپذیر گیرند. خوشبختانه با یاری خداوند متعال تلاش تمامی دست اندرکاران به ثمر نشست و جشنواره آغاز به کار نمود، و در راه دستیابی به اهداف تعیین شده در حرکت است .


حوزه های جشنواره

این جشنواره در سه حوزه برگزار می گردد که عبارتند از:

الف – اختراع و نوآوری

عبارتست از محصول، فرآیند جدید یا طرح نوینی که در دنیا و یا ایران سابقه نداشته و با موفقیت به انجام رسیده است و همچنین راه جدید انجام کاری را ارائه می دهد یا راه حل فنی جدیدی را برای مشکل خاصی پیشنهاد می کند.

ب – طرح های توسعه ای

طرحی که منجر به تکمیل یا گسترش فرآیند یا محصول صنعتی شده باشد. در این بخش، فعالیت ها و تحقیقات قبلی با افزایش کارآیی یا فرآیند تولید بهینه ارتقا داده می شود.

ج – طرح های کاربردی

به طرح هایی اطلاق می گردد که از تکنولوژی های موجود و اختراعات قبلی، در کاربردهای جدید و کلان بهره گرفته است. اين طرح ها با توجه به اهميت دامنه كاربرد انتخاب مي گردند.



زمینه های جشنواره

• انرژی خورشیدی

• انرژی آب

• انرژی باد

• انرژی زمین گرمایی

• انرژی زیست توده

• پیل سوختی 

• انرژی های ترکیبی

(طرح و یا اختراعی است که ترکیبی از زمینه های ذکر شده باشد.)

• سایر

(منظور زمینه هایی می باشد که مانند موارد بالا شناخته شده و معمول نبوده، لیکن در تقسیم بندی انرژی، جزو انرژی های تجدیدپذیر قرار می گیرند)






علاقه مندان می توانند تا 15 مرداد ماه سال 90 در جشنواره ثبت نام نموده و چکیده طرح خود را ارائه نمایند.




لازم به ذکر است ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از نحوه ثبت نام به سایت جشنواره
WWW.REAward.ir 
مراجعه نمایید.


تگ ها فراخوان جشنواره انرژی های تجدیدپذیر

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی