پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همايش سمينار          30 مهر 1391 - 21 October 2012



جشنواره دانشجویی بهانه‌ای برای همگرایی فضای آکادمیک و رسانه


دبیر پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی با نمایندگان شبکه‌های رادیویی دیدار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دکتر محمود اربابی در دیدار با نمایندگان شبکه‌های رادیویی مختلف که در سالن جلسات دانشکده صدا و سیما برگزار شد، ضمن تاکید بر بهره گیری از توانمندی های دانشجویان در جهت پوشش خبری و برنامه سازی درباره رویدادهای جشنواره اذعان کرد: دانشگاه فضایی مطلوب برای تربیت نیروهای متخصص و جوان است. افرادی که بعدها در دو رسانه رادیو و تلویزیون مشغول به فعالیت خواهند شد؛ بنابراین توصیه ما این است که تا حد امکان افراد فعال در برگزاری این دوره از جشنواره از میان نیروهای دانشجویی انتخاب شوند تا همگرایی فضای آکادمیک و رسانه از این طریق افزایش یابد.

در ادامه این نشست خبری نمایندگان شبکه‌های رادیویی ایران، نمایش، اقتصاد، سلامت، صدای آشنا، جوان و ... به فراخور اهداف و چارچوب‌های برنامه‌سازی هر شبکه، راهبردهای خود را مبنی بر پوشش وقایع جشنواره، کیفیت و کمیت برنامه سازی در خصوص آن بیان کرده و نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود روند همکاری این شبکه‌ها برای گسترش تاثیر این رویداد مطرح ساختند.

در این جلسه همچنین ظرفیت ها و حجم برنامه های اختصاص داده شده توسط شبکه های رادیویی برای پوشش مطلوب جشنواره فیلم دانشجویی تشریح شد.

اربابی با بیان این که رادیو جوان به سبب ماهیت پویا و جوانگرایانه خود می تواند نقش موثرتری در تقویت همگرایی محیط آکادمیک و رسانه رادیو داشته باشد، افزود:

1500 اثر راه یافته به جشنواره امسال نشان می دهد که حدود 600 نفر از دانشجویان در امر برنامه سازی یا تولید آثار مشارکت داشته اند. این موضوع به خودی خود اهمیت زیادی دارد و می توان از طریق بهره گیری از رسانه ها در تقویت فضای دانشجویی و پویایی آن موثر عمل کرد زیرا شنیده شدن آثار و بحث و بررسی در خصوص آن ها از عوامل تاثیرگذار در ایجاد این فضا است.

دبیر پنجمین جشنواره ملی فیلم های دانشجویی درباره گسترش همکاری جشنواره با رادیو در دوره های آتی برگزاری ادامه داد: در نظر داریم سهم برنامه‌های رادیویی تولید شده در رادیو دانشکده صدا و سیما را برای پوشش وقایع جشنواره افزایش دهیم زیرا برنامه سازان رادیو دانشکده، تماما از قشر دانشجویان هستند و پیشتر از این سابقه فعالیت و همکاری با شبکه های مختلف رادیویی را داشته و دوره هایی آموزشی و تخصصی را در این زمینه گذرانده‌اند.

وی در پایان صحبت های خود به بعد بین المللی جشنواره و دو موضوع بیداری اسلامی و مقاومت اشاره کرده و گفت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع بیداری اسلامی و مقاومت در حال حاضر حدود 100 فیلم با این موضوع به جشنواره رسیده که این موضوع می تواند از نظر تبلیغاتی جایگاه خوبی را در آثار دانشجویی به خود اختصاص دهد.


تگ ها جشنواره دانشجویی همگرایی فضای آکادمیک رسانه

پر بازدیدترین همايش سمينار

خبرنامه - شبکه های اجتماعی