پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          03 تیر 1390 - 24 June 2011

دانشگاه‌ها و مراکز علمی فرماندهان جنگ نرم هستند

نماینده ولی فقیه در قزوین از دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان سربازان و فرماندهان جنگ نرم یاد کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه همواره در مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی نقش تأثیرگذاری را ایفا کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار اعضای بسیج استادان دانشگاه‌های استان از دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان سربازان و فرماندهان جنگ نرم یاد کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه همواره در مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی نقش تأثیرگذاری را ایفا کردند.

وی با بیان این که نخستین وظیفه اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن است، افزود: امروز نظام سلطه برای نفوذ در دانشگاه های نظام تلاش ها و تاکتیک ها بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به این که امروز عرصه جنگ نرم دشمن علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها است، گفت: امروز همه مراکز علمی به ویژه دانشگاه ها باید برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان به سلاح علم و تقوا مجهز شوند.

آیت الله باریک بین با بیان این که همه تلاش طراحان جنگ نرم این است که به گونه ای عمل کنند تا شرایط دانشگاه های کشور را به نفع خود تغییر دهند، افزود: ایجاد تشنج در دانشگاه از اهدافی است که بانیان طراحی جنگ نرم به دنبال آن هستند.

امام جمعه قزوین با بیان این که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید مراقب باشند پازل جنگ نرم را تکمیل نکنند، ادامه داد: امروز دانشجویان و اساتید با بصیرت و هوشیار نظام اسلامی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام قرار دارند.

وی با اشاره به این که اساتید بسیجی دانشگاه‌ها در حفاظت و پشتیبانی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری دارند، گفت: اساتید بسیجی باید در عرصه های علمی همه توان خود را برای رشد و شکوفایی نظام اسلامی به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در قزوین، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مهم دانست و ادامه داد: برای غلبه بر ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی باید از راهکارها و برنامه ها و ابزارهای فرهنگی استفاده کرد و از این رو همه فعالیت های بسیج اساتید دانشگاه ها باید بر اساس محورهایی که رهبر معظم انقلاب در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بر آن تاکید دارند، متمرکز شود.

آیت الله باریک بین با اشاره به این که دشمنان نظام هر روز شیوه جدیدی برای تضعیف این نظام به کار می گیرند، افرزد: نباید در برابر تهاجم دشمنان منفعلانه برخورد کنیم، بلکه باید با همه توان خود ضمن شناسایی اهداف دشمن در جهت خنثی سازی آن با ابزار مناسب گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود تبعیت از ولایت و رهبری را یک وظیفه وتکلیف عمومی دانست و با بیان این که امروز جامعه اسلامی تنها برمحور ولایت می تواند در دنیا اقتدار خود را حفظ کند، ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های داخلی و خارجی نقش آفرین است به دلیل رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه قزوین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره اقدامات مناسب وارزشی سازمان بسیج اساتید درطی چند سال اخیر افزود: این مجموعه دانشگاهی نقش مهمی در تحولات اجتماعی، علمی و سیاسی کشور داشته است.

تگ ها دانشگاه‌ها و مراکز علمی فرماندهان جنگ نرم هستند

پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی